Aangifte buitenlandse rekening CAP
TIP
Aangifte buitenlandse rekening CAP
Goeiedag
Ik had enkele weken geleden mijn DeGiro-rekening aangegeven bij CAP. Ben er vrij zeker van dat die de dag erna er nog op stond (en dat ik dus alles correct had opgeslagen). Vandaag wou ik een andere buitenlandse rekening (ook van DeGiro) aangeven, maar nu zag ik dat er niks meer te bespeuren is van mijn vorige rekening.
1) Enig idee wat er gebeurd kan zijn? En wat ik moet doen? Opnieuw opgeven?
2) Krijg je normaalgezien een bevestiging of dergelijke wanneer je buitenlandse rekening gekoppeld is aan, wel, jou?
Alvast bedankt
Groetjes
Larry
Ik had enkele weken geleden mijn DeGiro-rekening aangegeven bij CAP. Ben er vrij zeker van dat die de dag erna er nog op stond (en dat ik dus alles correct had opgeslagen). Vandaag wou ik een andere buitenlandse rekening (ook van DeGiro) aangeven, maar nu zag ik dat er niks meer te bespeuren is van mijn vorige rekening.
1) Enig idee wat er gebeurd kan zijn? En wat ik moet doen? Opnieuw opgeven?
2) Krijg je normaalgezien een bevestiging of dergelijke wanneer je buitenlandse rekening gekoppeld is aan, wel, jou?
Alvast bedankt
Groetjes
Larry
Re: Aangifte buitenlandse rekening CAP
Ik kreeg de vorige keren een bevestiging van aangifte per briefpost.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Denk als er ergens eens fout in staat, dat het dan blijkbaar gewoon kan verdwijnen, zonder dat je verwittigd wordt, wie weet verdwijnt het de dag nadien ?
het zal waarschijnlijk software zijn uit den Aldi dat ze daar hebben.
Eventueel in de toekomst een hardscreen maken, dan ben je tenminste wat " gedekt" voor als ze vragen hebben
het zal waarschijnlijk software zijn uit den Aldi dat ze daar hebben.
Eventueel in de toekomst een hardscreen maken, dan ben je tenminste wat " gedekt" voor als ze vragen hebben
Net om deze reden heb ik het per post gedaan. Ook per post een bevestiging ontvangen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik dacht dat je een bevestiging per pdf kunt downloaden op het einde.
Een overzicht van aangegeven rekeningen kan die software gewoon niet geven.
Mijn probleem niet als de rekeningen niet zouden zijn opgeslagen. Ik heb een bewijs dat ze aangegeven zijn via pdf en die is dacht ik zelfs voorzien van authenticatie via eid. Dus echt geen probleem.
Een overzicht van aangegeven rekeningen kan die software gewoon niet geven.
Mijn probleem niet als de rekeningen niet zouden zijn opgeslagen. Ik heb een bewijs dat ze aangegeven zijn via pdf en die is dacht ik zelfs voorzien van authenticatie via eid. Dus echt geen probleem.
Idem, heb pdf op het eind bewaard. Gegevens van vorige jaren zijn niet zichtbaar. Heb ergens op nbb website gelezen dat de software dat niet toelaat.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoe ongebruiksvriendelijk kan het zijn he. Maar goed. Ik heb wel zelf een overzichtje.
Bedankt voor alle antwoorden. Alles is nu duidelijk.
Ik was het vergeten, maar ik heb inderdaad zelf ook zo'n pdf gedownload toen. Vind nogsteeds dat hun software wat beter kon zijn, maar ben nu tenminste gerust nu dat ik weet dat het normaal is dat die rekeningen niet op die site blijven staan.
Nogmaals bedankt allemaal. Topcommunity hier
Ik was het vergeten, maar ik heb inderdaad zelf ook zo'n pdf gedownload toen. Vind nogsteeds dat hun software wat beter kon zijn, maar ben nu tenminste gerust nu dat ik weet dat het normaal is dat die rekeningen niet op die site blijven staan.
Nogmaals bedankt allemaal. Topcommunity hier

Van horen zeggen overwegen ze nu op de software van den Aldi buiten te gooien, en zouden ze software van de Colruyt gaan kopen
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Je krijgt normaal gezien ook na enkele weken 'bewijs'brief thuis.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Oei. Nooit gehad.
ik ook nooit gekregen

Als je dat online aangeeft, krijg je geen bevestiging opgestuurd...
Je kan wel een bewijs van aangifte afdrukken als je het online aangeeft, is even goed...
Heb in 2016 Buitenlandse Rekening gemeld bij het Centraal Aanspreekpunt (CAP)
Heb deze Buitenlandse Rekening AFGESLOTEN in 2018
Hoe kan ik deze Buitenlandse Rekening AFMELDEN bij het Centraal Aanspreekpunt (CAP) ?
of kan dat NIET ? Zal in ieder geval bij Belastingaangifte de nodige dokumenten als bijlage toevoegen zoals in 2016, 2017 en 2018.
Heb deze Buitenlandse Rekening AFGESLOTEN in 2018
Hoe kan ik deze Buitenlandse Rekening AFMELDEN bij het Centraal Aanspreekpunt (CAP) ?
of kan dat NIET ? Zal in ieder geval bij Belastingaangifte de nodige dokumenten als bijlage toevoegen zoals in 2016, 2017 en 2018.