aankoop in Zwitserland
aankoop in Zwitserland
Hallo, ik heb een horlogemaker in Zwitserland gevraagd om iets te maken voor mij. Met verzending zou mij dat 5000 euro kosten.
Maar vermits Zwitserland niet bij Europa hoort, of toch niet officieel, zal ik invoertaksen en BTW moeten betalen. Heeft er iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten en hoe ik dat binnen de perken kan houden?
Ter info: verzending gebeurt met de Zwitserse Post > dus wellicht verdergezet door onze Bpost.
Maar vermits Zwitserland niet bij Europa hoort, of toch niet officieel, zal ik invoertaksen en BTW moeten betalen. Heeft er iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten en hoe ik dat binnen de perken kan houden?
Ter info: verzending gebeurt met de Zwitserse Post > dus wellicht verdergezet door onze Bpost.