Aankoop - verkoop Carmignac bij Rabobank ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Aankoop - verkoop Carmignac bij Rabobank ?
Weet iemand of de fondsen van Carmignac dagelijks kunnen gekocht en verkocht worden via Rabobank ?
Ik bedoel kan je ermee handelen zoals met aandelen of zit er steeds enkele dagen tussen wanneer je een verkooporder of aankooporder plaatst ?
Ik bedoel kan je ermee handelen zoals met aandelen of zit er steeds enkele dagen tussen wanneer je een verkooporder of aankooporder plaatst ?
Re: Aankoop - verkoop Carmignac bij Rabobank ?
Beste.Ik heb onlangs een fonds gekocht van Petercam via Argenta.Na de order in gegeven te hebben heeft het nog een drietal dagen geduurd vooraleer het van de rekening gegaan is.Ik veronderstel dat het tegenovergestelde ook zo is.karine schreef:Weet iemand of de fondsen van Carmignac dagelijks kunnen gekocht en verkocht worden via Rabobank ?
Laatst gewijzigd door Davy V op 24 januari 2010, 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wanneer het geld van de rekening gaat is niet belangrijk, ik moet weten wanneer het order wordt uitgevoerd ?
Op de dag zelf of drie dagen later ?
Ik denk dat je die vraag beter kan stellen in de rubriek "vraag het aan Rabobank.be.
Wanneer je een fonds koopt of verkoopt gebeurd dit aan de koers van de eerstvolgende dag erop.Een drietal dagen later gaat het op/af rekening.karine schreef:Wanneer het geld van de rekening gaat is niet belangrijk, ik moet weten wanneer het order wordt uitgevoerd ?
Ok bedankt dat moest ik even weten.
Puur ter info:
Aankoop van Patrimoine bij Rabo kost 1% aan instapkosten. Bij drie stuks is dat bvb. 147 euro.
Bij Keytrade of BinckBank is de instapkost 0% en de transactiekost 9,99 of 9,95 euro ongeacht de grootte van de aankoop. Dat is in het voorbeeld bijna 94% goedkoper.
Ik zeg dat maar, omdat sommigen blijkbaar al bereid zijn van spaarrekening veranderen voor enkele euro's verschil, en dergelijk verschil dus zeker moeten kunnen smaken. Een rekening bij Keytrade of Binck is snel geopend en kost niets.
Aankoop van Patrimoine bij Rabo kost 1% aan instapkosten. Bij drie stuks is dat bvb. 147 euro.
Bij Keytrade of BinckBank is de instapkost 0% en de transactiekost 9,99 of 9,95 euro ongeacht de grootte van de aankoop. Dat is in het voorbeeld bijna 94% goedkoper.
Ik zeg dat maar, omdat sommigen blijkbaar al bereid zijn van spaarrekening veranderen voor enkele euro's verschil, en dergelijk verschil dus zeker moeten kunnen smaken. Een rekening bij Keytrade of Binck is snel geopend en kost niets.
Hebben ze bij Binck al de fondsen van Carmignac dan ??
Had ik eerder moeten weten.
Yup, Patrimoine, emergents, ...karine schreef:Hebben ze bij Binck al de fondsen van Carmignac dan ??
Een goed geinformeerd persoon kan geld sparen
Vorige maand via Rabobank aangekocht.Zonde.
Carmignac Emergents
Carmignac Patrimoine A
Carmignac Ptf Commodit
Carmignac Ptf Grande E
Carmignac Emergents
Carmignac Patrimoine A
Carmignac Ptf Commodit
Carmignac Ptf Grande E
Rabobank.be is goedkoper als je met kleine bedragen werkt, omdat het een % is. Keytrade is goedkoper als je met grote bedragen werkt omdat het een forfait is.karine schreef:Vorige maand via Rabobank aangekocht.Zonde.
Carmignac Emergents
Carmignac Patrimoine A
Carmignac Ptf Commodit
Carmignac Ptf Grande E