aankoop via GROUPON
aankoop via GROUPON
Heb al 2x geprobeerd 'iets' via Groupon aan te kopen. Ofwel ben ikzelf op dat gebied een nul ofwel is hun site-aanbod zo verwarrend, complex of misleidend dat ik reeds 2x een dubbele debitering heb opgelopen (1xgroupon gereduceerde prijs via voucher + 1x de volle prijs van de betreffende leverancier waarnaar ze u doorsturen, ondanks vermelding van vouchergegevens).
Ben telkens verplicht om te trachten de bestelling geannuleerd te krijgen,wat tijdverlies en irritatie oplevert. Zijn 'r nog gelijkaardige ervaringen met deze of dergelijke sites?
Ben telkens verplicht om te trachten de bestelling geannuleerd te krijgen,wat tijdverlies en irritatie oplevert. Zijn 'r nog gelijkaardige ervaringen met deze of dergelijke sites?
Re: aankoop via GROUPON
Wel, we zitten in hetzelfde schuitje!
Ik heb vorige week ook een aankoop gedaan via Groupon en dus mijn bestelling betaald, ik moest bij de bestelling op de site van de aanbieder enkel nog de verzendingskosten betalen !
Ik geef aldus bij de bestelling de nodige codes van Groupon in en tot mijn verbazing zie ik dat ze mij gewoon nog eens en wel de volle prijs aanrekenen
?? Ik heb dus nog niet betaald !
Ik probeer nu al tevergeefs een ganse voormiddag naar Groupon te bellen !!
Eerlijkheidshalve moet ik ook vermelden dat 'de etentjes' gekocht via Groupon tot hiertoe succesvol verlopen zijn, maar dan moet er niet echt iets geleverd worden hé !
Als ze bij Groupon zo verder doen dan graven ze toch hun eigen put, niet ?
Ik heb vorige week ook een aankoop gedaan via Groupon en dus mijn bestelling betaald, ik moest bij de bestelling op de site van de aanbieder enkel nog de verzendingskosten betalen !
Ik geef aldus bij de bestelling de nodige codes van Groupon in en tot mijn verbazing zie ik dat ze mij gewoon nog eens en wel de volle prijs aanrekenen

Ik probeer nu al tevergeefs een ganse voormiddag naar Groupon te bellen !!
Eerlijkheidshalve moet ik ook vermelden dat 'de etentjes' gekocht via Groupon tot hiertoe succesvol verlopen zijn, maar dan moet er niet echt iets geleverd worden hé !
Als ze bij Groupon zo verder doen dan graven ze toch hun eigen put, niet ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb onlangs twee keer dezelfde groupon gekocht (betrof de software van AVG). Betaling gedaan via paypal - alles vlot verlopen. Ik vind de aankoop wel een hele rompslomp. Met een code die ik kreeg in een mail van groupon moest ik surfen naar een welbepaalde site tussen bepaalde data. Daar kreeg ik dan een licentiecode die ik dan weer moest invullen bij de download van nog een andere site.
Volgens mij was het veel simpeler geweest dat groupon mij een mail stuurde dat de betaling in orde was en vermeldende een downloadlink met daarbij de off. licentiecode.
Veel eenvoudiger en vooral vlugger.
Verder ben ik met mijn aankoop best tevreden. Het is wel goed uitkijken WAT je koopt, HOEVEEL het uiteindelijk kost en WANNEER je het gekochte goed zult ontvangen.
Volgens mij was het veel simpeler geweest dat groupon mij een mail stuurde dat de betaling in orde was en vermeldende een downloadlink met daarbij de off. licentiecode.
Veel eenvoudiger en vooral vlugger.
Verder ben ik met mijn aankoop best tevreden. Het is wel goed uitkijken WAT je koopt, HOEVEEL het uiteindelijk kost en WANNEER je het gekochte goed zult ontvangen.
Na 2 dagen ben ik eindelijk telefonisch binnengeraakt bij Groupon !
Resultaat: stel je vraag op de site !
Dat heb ik dan ook gedaan,maar heb nog geen antwoord gekregen want 'ze hebben het heel druk '!!
Wel mijn besluit staat vast: ik koop bij Groupon niets meer dat thuis moet besteld worden, niks dan miserie!!
Resultaat: stel je vraag op de site !
Dat heb ik dan ook gedaan,maar heb nog geen antwoord gekregen want 'ze hebben het heel druk '!!
Wel mijn besluit staat vast: ik koop bij Groupon niets meer dat thuis moet besteld worden, niks dan miserie!!
kun je toch wel verwachten dat zoiets puur reklame ronselarij is door advertentie bureel.
Ja ludo, maar de 'etentjes' via Groupon verlopen feillooos en kan ik aan iedereen aanbevelen!
Goedkoop en super !!
Goedkoop en super !!
@ Evita
+1
maar best eventjes nakijken of restaurant nog bestaat
grtjs
+1
maar best eventjes nakijken of restaurant nog bestaat
grtjs
Inderdaad, bedankt voor de tip !!
Ik heb gisteren zonder enig probleem mijn robotstofzuiger binnen gekregen die ik enkele weken terug via Groupon kocht.
Dus voorlopig ben ik een tevreden klant.
Dus voorlopig ben ik een tevreden klant.
neem nu dat die niet werkt, of stuk gaat ,,,, hoe wordt je garantie/omruiling/herstelling dan geregeld????? of is da ook zo een gedoe dan.
Ja, beste mensen, ik twijfel er niet aan dat GROUPON zelf uiteindelijk misschien wel correct is. Toch, na 6 mails kreeg ik nog steeds géén repliek op mijn annulatie. Waar het misloopt is in mijn geval bij hun partner(salesactiongroupdeal) via wie de bestelling gebeurde: die rekende volledige kostprijs (en niet de voucher-prijs) aan omdat vlgs hen de codes niet waren doorgegeven (wat pertinent onjuist was) - ik kon enkel nog
annuleren mits betaling van verzendingskosten euro 6,95 voor ge-ANNULEERde bestelling en NIET-verzonden goederen!! Ik was niet akkoord en toen beweerden ze dat de periode waarin kon ge-annuleerd worden RUIMSCHOOTS verstreken was (nà 3 dagen!!!). Toen ik bleef aandringen op de annulatie van zowel de bestelling als de debitering, werd ik uitgemaakt voor idioot & webshop-terrorist.
Van commerciële feeling gesproken! Ik wacht nu verder af: géén goederen, maar wel dubbele betaling?
annuleren mits betaling van verzendingskosten euro 6,95 voor ge-ANNULEERde bestelling en NIET-verzonden goederen!! Ik was niet akkoord en toen beweerden ze dat de periode waarin kon ge-annuleerd worden RUIMSCHOOTS verstreken was (nà 3 dagen!!!). Toen ik bleef aandringen op de annulatie van zowel de bestelling als de debitering, werd ik uitgemaakt voor idioot & webshop-terrorist.
Van commerciële feeling gesproken! Ik wacht nu verder af: géén goederen, maar wel dubbele betaling?
In principe koop je die niet aan Groupon, wel aan de uiteindelijke leverancier. Groupon verkoopt enkel bons die je moet inruilen èn ik heb ook uiteindelijk een factuur ontvangen van de leverancier van de stofzuiger.ludo schreef:neem nu dat die niet werkt, of stuk gaat ,,,, hoe wordt je garantie/omruiling/herstelling dan geregeld????? of is da ook zo een gedoe dan.
Sowieso is het meestal een gedoe als je iets postordert en het gaat stuk, Groupon of niet.
Voor alle duidelijkheid ik wil Groupon niet verdedigen, ik kan alleen maar de enige ervaring aanhalen die ik er tot nu toe mee heb.
Ik heb een vakantie achter de rug(Turkije met wow travel) via groupon gekocht en nog nooit zo'n service en droomhotels gehad. En dat tegen een zeer lage prijs. Ik wacht op devolgende deals.
Etentjes zijn ok naargelang het restaurant. Nooit het gevoel gehad minderwaardig te zijn behandeld.
Mijn zoon heeft eindelijk een perfect passend kostuum gekocht tegen een studententartief.
Het zal wel eens tegenvallen maar dat heb ik ook met bestellingen buiten groupon.
Mieke
Etentjes zijn ok naargelang het restaurant. Nooit het gevoel gehad minderwaardig te zijn behandeld.
Mijn zoon heeft eindelijk een perfect passend kostuum gekocht tegen een studententartief.
Het zal wel eens tegenvallen maar dat heb ik ook met bestellingen buiten groupon.
Mieke
Heb al een matras en stofzuiger via Groupon gekocht . Telkens betaald met mastercard . En alles is perfect verlopen , dus ik heb ook geen klachten .Ohja , ik had mijn aankopen eerst vergeleken in andere winkels en reklamefolders . Op de matras kreeg ik zelfs een fixe korting van 70 % . En de matras is heerlijk om op te liggen of.....uhm , om op te slapen 

Wie kent er nog betrouwbare sites waar je kunt bieden op een voorwerp of op reizen naar/in Europa ... of reizen buiten Europa ?