aanmelden met SMS lukt niet
aanmelden met SMS lukt niet
Het aanmelden met SMS lukt niet. Ik krijg wel bovenaan de betreffende web-pagina dat er een SMS verstuurd is.
Ik heb reeds op 19/12 via e-mail bevestiging gekregen dat mijn tegenrekening gekoppeld is aan mijn EVI -rekening met nr ****.
Kopie van identiteitskaart (voor -en achterkant) werd gepost op woensdag 18/12.
Ik veronderstel dat de mij ooit toegewezen gebruikersnaam nog steeds geldt?
Ik heb reeds op 19/12 via e-mail bevestiging gekregen dat mijn tegenrekening gekoppeld is aan mijn EVI -rekening met nr ****.
Kopie van identiteitskaart (voor -en achterkant) werd gepost op woensdag 18/12.
Ik veronderstel dat de mij ooit toegewezen gebruikersnaam nog steeds geldt?
Re: aanmelden met SMS lukt niet
U kan het best contact opnemen met onze klantendienst (tel. 078/050 055). Zij gaan u meteen verder kunnen helpen.
Vriendelijke groet, Evi.
Vriendelijke groet, Evi.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: aanmelden met SMS lukt niet
Aanmelden lukt nu wel. Tip voor andere gebruikers: blijkbaar mag je geen copy/paste gebruiken bij het invoeren van je gebruikersnaam. De webpagina mocht ons daar wel even op wijzen, vind ik.