Aanpassing AXA formule
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Leeuwenhart
- Newbie

- Contacteer:
Aanpassing AXA formule
Hallo,
Er is me iets onduidelijk.
In het verleden had ik een I-Plus spaarrekening bij AXA.
Omdat een I-Plus Premium spaarrekening meer opbracht ben ik naar deze formule overgestapt (zelf ontdekt, AXA heeft me nooit verteld over deze mogelijkheid).
Ongeveer anderhalf jaar later is dit terug veranderd in de oorspronkelijke i-Plus formule terwijl hier geen duidelijke reden voor was. Ik voldeed aan de vereisten.
Ik heb voor zover ik weet nooit een melding van AXA ontvangen over de terugschakeling van I-plus Premium naar I-Plus.
Nu is dit reeds verschillende jaren geleden gebeurd, maar het zat me toch dwars.
Ik contacteerde het filiaal (die ondertussen al 2 x verhuisd zijn) en zij vertelden dat ze het niet wisten.
Toen ik vroeg of I-Plus Premium nog bestond zeiden ze “Nee, misschien is dat de reden’…
Ik heb zo echt het gevoel dat ik bij AXA de antwoorden er zelf moet uitzuigen.
Weet toevallig iemand wanneer AXA stopte met hun I-plus Premium formule?
Omdat een I-Plus Premium spaarrekening meer opbracht ben ik naar deze formule overgestapt (zelf ontdekt, AXA heeft me nooit verteld over deze mogelijkheid).
Ongeveer anderhalf jaar later is dit terug veranderd in de oorspronkelijke i-Plus formule terwijl hier geen duidelijke reden voor was. Ik voldeed aan de vereisten.
Ik heb voor zover ik weet nooit een melding van AXA ontvangen over de terugschakeling van I-plus Premium naar I-Plus.
Nu is dit reeds verschillende jaren geleden gebeurd, maar het zat me toch dwars.
Ik contacteerde het filiaal (die ondertussen al 2 x verhuisd zijn) en zij vertelden dat ze het niet wisten.
Toen ik vroeg of I-Plus Premium nog bestond zeiden ze “Nee, misschien is dat de reden’…
Re: Aanpassing AXA formule
Crelan heeft AXA Bank overgenomen dus zowiezo gingen ze stoppen.Leeuwenhart schreef: ↑30 april 2020, 10:19 Hallo,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Leeuwenhart
- Newbie

- Contacteer:
Wanneer is die overname gebeurd? De aanpassing van de formule was eind 2015 als ik me niet vergis en toen was AXA toch gewoon AXA?
10/2019Leeuwenhart schreef: ↑30 april 2020, 12:44 Wanneer is die overname gebeurd? De aanpassing van de formule was eind 2015 als ik me niet vergis en toen was AXA toch gewoon AXA?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20191024_04682684
Dat uw zaak van 2015 dateert heeft u niet verteld.fahhya schreef: ↑30 april 2020, 15:0110/2019Leeuwenhart schreef: ↑30 april 2020, 12:44 Wanneer is die overname gebeurd? De aanpassing van de formule was eind 2015 als ik me niet vergis en toen was AXA toch gewoon AXA?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20191024_04682684
Ik denk niet dat de verdwijning van die ene soort rekening veroorzaakt werd door de overname.
Wel is Axa altijd al een kampioen geweest in het in de markt brengen van spaarrekeningen met hogere intrest (niet recent meer, maar kom..) en daarna de intrest doen zakken. Prompt verscheen er dan een nieuw soort spaarrekening met hogere intrest. Reden van dat dansje : wie geen nieuwe rekening opende of er achter kwam dat ze er een hadden / dat de intrest op de bestaande rekening gedaald was, kreeg gewoon minder.
De rekening werd in 2013 gelanceerd.
Op een tarieflijst van 2015 was er nog sprake van.
In het document 'reglement spaarrekeningen' van 032016 stond vermeld dat de I plus premium gemuteerd werd naar I plus spaarrekening. Het moet van rond die tijd zijn ...
https://www.axabank.be/-/media/axa/juri ... 201603.pdf
Wel is Axa altijd al een kampioen geweest in het in de markt brengen van spaarrekeningen met hogere intrest (niet recent meer, maar kom..) en daarna de intrest doen zakken. Prompt verscheen er dan een nieuw soort spaarrekening met hogere intrest. Reden van dat dansje : wie geen nieuwe rekening opende of er achter kwam dat ze er een hadden / dat de intrest op de bestaande rekening gedaald was, kreeg gewoon minder.
De rekening werd in 2013 gelanceerd.
Op een tarieflijst van 2015 was er nog sprake van.
In het document 'reglement spaarrekeningen' van 032016 stond vermeld dat de I plus premium gemuteerd werd naar I plus spaarrekening. Het moet van rond die tijd zijn ...
https://www.axabank.be/-/media/axa/juri ... 201603.pdf
-
Leeuwenhart
- Newbie

- Contacteer:
Dankjewel, het was inderdaad ongeveer in die periode: midden 2013 tot eind 2015.
Leeuwenhart schreef: ↑30 april 2020, 16:03 Dankjewel, het was inderdaad ongeveer in die periode: midden 2013 tot eind 2015.
Proficiat dat ge er nu achter komt.
Estate Guru believer.