aanvraag termijnrekening geweigerd?
-
gwijde
aanvraag termijnrekening geweigerd?
Bij het aanvragen van een tweede termijnrekening is over telefoon bevestigd dat de kopieen van identiteitskaart en andere bewijzen niet meer moesten bijgevoegd worden. De rekening is gewoon geopend geworden.
Bij de derde, nog geen maand later, wordt gevraagd de kopieën wel bij te sturen om de aanvraag te kunnen behandelen. Waarom dan? Onbetrouwbaar geworden?
Twee telefoons en beloften van terugbellen doo DHB verder, is er twee maanden later geen spoor van antwoord.
Intussen zijn de rentes goed gezakt.
Toch een eigenaardige manier van werken ten opzichte van 5 jaar klant-zijn.
Bij de derde, nog geen maand later, wordt gevraagd de kopieën wel bij te sturen om de aanvraag te kunnen behandelen. Waarom dan? Onbetrouwbaar geworden?
Twee telefoons en beloften van terugbellen doo DHB verder, is er twee maanden later geen spoor van antwoord.
Intussen zijn de rentes goed gezakt.
Toch een eigenaardige manier van werken ten opzichte van 5 jaar klant-zijn.
-
DHB Bank
Re: aanvraag termijnrekening geweigerd?
Indien men reeds een bestaande rekening heeft bij DHB bank en de identiteitskaarten nog geldig zijn alsook adresbewijs in ons bezit, vragen wij géén kopie meer.
We vragen enkel het nummer te vermelden van de bestaande rekening. Dit laat ons toe om sneller uw aanvraag sneller te behandelen.
Mogen wij u vragen om even contact op te nemen met onze diensten om dit verder te onderzoeken en te finaliseren ?
We vragen enkel het nummer te vermelden van de bestaande rekening. Dit laat ons toe om sneller uw aanvraag sneller te behandelen.
Mogen wij u vragen om even contact op te nemen met onze diensten om dit verder te onderzoeken en te finaliseren ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
gwijde
Re: aanvraag termijnrekening geweigerd?
Geachte,
De aanvraag dateert van 6 december, met vermelding van het rekeningnummer, zoals op mijn fotokpie te zien is.
De receptie beloofde terug te bellen, maar heeft dit twee maal niet gedaan. Er moet dus wel een beheerder die instructies gegeven hebben.
Als U mij de rentevoet van medio december kan garanderen (rond 4,68 netto op 3 jaar?), wil ik wel contact opnemen met de persoon die U opgeeft om de zaak te finaliseren.
mvg
De aanvraag dateert van 6 december, met vermelding van het rekeningnummer, zoals op mijn fotokpie te zien is.
De receptie beloofde terug te bellen, maar heeft dit twee maal niet gedaan. Er moet dus wel een beheerder die instructies gegeven hebben.
Als U mij de rentevoet van medio december kan garanderen (rond 4,68 netto op 3 jaar?), wil ik wel contact opnemen met de persoon die U opgeeft om de zaak te finaliseren.
mvg