Aberdeen Global Emerging
TIP
Re: Aberdeen Global Emerging
Dan is het nu wel de moment !
Inderdaad! Al ben ik geen fan van "grote brok" aankopen, denk ik dat ik toch even een uitzondering ga maken en snel mijn posities Robeco EM Equities & Chinese Equities ga liquideren met een kleine winst en hierin investeren.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Heb al wel eens gelezen in morningstar analyse dat ze een bronze fonds iets minder vonden omdat het wat te groot was geworden.
Zouden we dan nu kunnen stellen dat aberdeen global em, bij een nieuwe analyse door morningstar misschien zijn gold status zou zien gedegradeerd tot silver ofzo ?
Zouden we dan nu kunnen stellen dat aberdeen global em, bij een nieuwe analyse door morningstar misschien zijn gold status zou zien gedegradeerd tot silver ofzo ?
Denk dat ik ook ga instappen in dit fonds, nu het nog kan...
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Het zal voor 11 maart moeten gebeuren toch bij Binck.
De soft closure kost je anders 2% ...
Les een nieuwsflash hier:
http://www.mijnkapitaal.be/thema/emergi ... kets-fund/
Ik zit er al in van vorig jaar hoor.JulusCesar schreef:Het zal voor 11 maart moeten gebeuren toch bij Binck.
Misschien dat ze daarom nu de deur op slot doen ?
Ik wil nog speelkameraadjesAl Fonds schreef:Misschien dat ze daarom nu de deur op slot doen ?
Laatst gewijzigd door Wimpie85 op 5 maart 2013, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was om te lachen bedoeld hé. Straks wordt het anders ook weggehaald.
En voor diegenen die het al in portefeuille hebben: zo'n soft-closure is eigenlijk bedoeld om de aanwezigen te beschermen en is dus zeker geen aanwijzing dat het slecht gaat.
Maar zoals altijd trop is teveel...
En voor diegenen die het al in portefeuille hebben: zo'n soft-closure is eigenlijk bedoeld om de aanwezigen te beschermen en is dus zeker geen aanwijzing dat het slecht gaat.
Maar zoals altijd trop is teveel...
Instapkosten reeds 3% bij Binckbank.
Oei... Ik dacht dat het tot 11 maart zonder instapkosten was bij Binckbank... Gelukkig eergisteren nog voor een klein bedrag wat bijgekocht, nog zonder instapkosten. 
Mail Binck:waterboy schreef:Instapkosten reeds 3% bij Binckbank.
Hoe moet ik deze regel interpreteren, iemand?Via deze e-mail wensen wij u te informeren over de plannen van Aberdeen Fund Management Ltd. om een instapvergoeding van 2% te introduceren voor nieuwe inschrijvingen in het Aberdeen Global - Emerging Markets Equity Fund en het Aberdeen Global - Emerging Markets Smaller Companies Fund (hierna 'de Fondsen') als verdere maatregel om de instroom in deze Fondsen te verminderen.
De instapprovisie van 2% zal met ingang van 11 maart 2013 worden toegepast op alle nieuwe inschrijvingen in de relevante aandelencategorieën van de Fondsen, met uitzondering van beleggingen die voortvloeien uit de herbelegging van dividenden. De provisie van 2% zal in het betreffende Fonds worden ingebracht ten gunste van alle beleggers. De jaarlijkse beheersvergoedingen met betrekking tot deze Fondsen blijven ongewijzigd. Aangezien de Fondsen niet langer aan 0% instapkosten kunnen aangeboden worden, zullen de desbetreffende fondsen bij de volgende herziening (uiterlijk 11 maart 2013) uit de kernselectie verdwijnen.
Ik vind het gewoon smerig van Binckbank.Eerst een e-mail sturen dat de verhoogde instapkosten pas ingaan vanaf 11 maart.
Orders voor fondsen worden nooit dezelfde dag uitgevoerd. Dikwijls D+1, D+2 en zelfs meer.
Zou het kunnen dat ze je willen waarschuwen dat je op de orders die je vandaag ingeeft ( en pas begin volgende week afgewikkeld worden ) die 2 % aan je broek hebt ?
Zou het kunnen dat ze je willen waarschuwen dat je op de orders die je vandaag ingeeft ( en pas begin volgende week afgewikkeld worden ) die 2 % aan je broek hebt ?
Orders ingegeven op 07 maart 2013 voor 11 uur genieten van 0% instapkosten.Erna kost het 3% instapkosten.