ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
Ik had toch nog niet alles overgezet ivm de vervaldagen van de getrouwheidsinterest
-
- Newbie
- Contacteer:
Ze zeggen er niet bij wanneer ze dan uitbetalen. Direct of op de vervaldag van de premie. Het laatste zou het meest logische zijn
-
- Newbie
- Contacteer:
iemand ondertussen al zijn gebruikersnaam gekregen? ik nog steeds niet
edit: kreeg daarnet nog een mail van keytrade, was een antwoord op een vraag van een week geleden, dat ze zien in mijn profiel dat ik 2 brieven heb gekregen en dat ik nu dus de hardkey zou kunnen activeren, weten ze nu zelf niet dat je eerst een gebruikersnaam nodig hebt daarvoor?
edit: kreeg daarnet nog een mail van keytrade, was een antwoord op een vraag van een week geleden, dat ze zien in mijn profiel dat ik 2 brieven heb gekregen en dat ik nu dus de hardkey zou kunnen activeren, weten ze nu zelf niet dat je eerst een gebruikersnaam nodig hebt daarvoor?
Ik zou toch eens bellen. De klantendienst is nu wel weer beter bereikbaar.
-
- Newbie
- Contacteer:
die is helemaal niet bereikbaar, is alleen maar wachten, binnen raken doe je niet, en loopt ook op in kosten, op mail geen reactie, of facebook en twitter ook niet, nog nooit een bank met zo een slechte klantendienst meegemaakt.
Ik ook. Interest berekening werkt wel niet meer sinds de overdracht, dus had gevraagd aan de klantendienst hoe dat kwam (via email). Hun antwoord is dat dit inderdaad niet werkt, en we op de hoogte gebracht zullen worden zodra dit werkt.
Ik hoop dat dit tegen eind deze maand (= eind 2019) opgelost is... Sinds de overname door de Franse groep Arkea, lijkt alles bij Keytrade
- veel trager te gaan, en
slechter naar de klant toe gecommuniceerd te worden.
Herpak u, Keytrade!
Ik ook. Interest berekening werkt wel niet meer sinds de overdracht, dus had gevraagd aan de klantendienst hoe dat kwam (via email). Hun antwoord is dat dit inderdaad niet werkt, en we op de hoogte gebracht zullen worden zodra dit werkt.
Ik hoop dat dit tegen eind deze maand (= eind 2019) opgelost is... Sinds de overname door de Franse groep Arkea, lijkt alles bij Keytrade
- veel trager te gaan, en
- slechter naar de klant toe gecommuniceerd te worden.
Herpak u, Keytrade!
Ik heb gekozen voor de softkey, hierbij moet je een Qr-code scannen die opgestuurd word per brief. Ik heb deze nog altijd niet ontvangen. Nog iemand die hier op aan het wachten is?
Ja, ikke, al meer dan een jaar! Ze mogen hun softkey steken waar de zon bijna nooit schijnt,behalve soms.
Ik heb ook nog een ander probleem, ik wil al die moneyou rekeningen opzeggen, want ik gebruik die niet meer!
Moet je eens raden wàt je dààrvoor moet doen....
iemand?
Ik heb ook nog een ander probleem, ik wil al die moneyou rekeningen opzeggen, want ik gebruik die niet meer!
Moet je eens raden wàt je dààrvoor moet doen....

Kijk eens op https://www.keytradebank.be/nl/support/faq/#6_114-913 .
Je moet https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf invullen en opsturen.
Je moet https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf invullen en opsturen.
Je moet
1) formulier downloaden
2) formulier afdrukken
3) formulier invullen
4) formulier tekenen
5) formulier inscannen
6) formulier terugmailen
dàn :
7) paspoort scannen voorzijde
paspoort scannen achterzijde
ç) paspoort doormailen
Dat is dus 2 uur werk. Komt daar nog bij dat mijn scanner stuk is, en ik dus eerst nog een nieuwe kan gaan kopen. Nog eens een halve dag bezig.
Kom nou....zijn wij 2019?
Volstaat het niet om via de beveiligde website mee te delen dat ze die rekeningen mogen opzeggen???
1) formulier downloaden
2) formulier afdrukken
3) formulier invullen
4) formulier tekenen
5) formulier inscannen
6) formulier terugmailen
dàn :
7) paspoort scannen voorzijde

ç) paspoort doormailen
Dat is dus 2 uur werk. Komt daar nog bij dat mijn scanner stuk is, en ik dus eerst nog een nieuwe kan gaan kopen. Nog eens een halve dag bezig.
Kom nou....zijn wij 2019?
Volstaat het niet om via de beveiligde website mee te delen dat ze die rekeningen mogen opzeggen???
-
- Newbie
- Contacteer:
Wees blij dat je bij Keytradebank de deur niet uit moet en je het via mail kan regelen... bij andere banken (ING, Crelan...) moet je telkens naar hun kantoor....
B.T.W. Sonja, is het Keytradebank hun schuld toch niet dat jouw scanner stuk is?
(persoonlijk geen klagen over keytradebank...)
B.T.W. Sonja, is het Keytradebank hun schuld toch niet dat jouw scanner stuk is?

(persoonlijk geen klagen over keytradebank...)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Een scanner gaan kopen in anno 2019
Kijk even in de App/Play Store, staan veel betere scanners dan je in de winkel zal vinden 

kan je dan met app/playstore een dokument scannen zonder scanner? Of begrijp ik je verkeerd?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met alle respect, maar als je dit soort vragen stelt, vraag ik mij luidop af waarom je uberhaupt voor een full-online bank kiest ... Hoe wil je dat dit soort banken je op een "deftige" manier kunnen bedienen
Ter info, de App Store/Play Store is een omgeving waarin je apps kan downloaden, waaronder scan-apps die exact dezelfde functionaliteiten van een fysieke scanner.

Ter info, de App Store/Play Store is een omgeving waarin je apps kan downloaden, waaronder scan-apps die exact dezelfde functionaliteiten van een fysieke scanner.