ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
zou in orde komen vanaf 10u
Ah oké, thx voor de info.
Spannend!
Spannend!
Ik vind ook geen infofiche terug van de Direct spaarrekening alleen maar van flex en plus.
Onder Direct staat ook de flex.
Onder Direct staat ook de flex.
is niet in orde na 10u.
medewerkers klantendienst zijn blijkbaar niet goed ingelicht. Jammer.
medewerkers klantendienst zijn blijkbaar niet goed ingelicht. Jammer.
Bij mij is alles prima in orde! Kan niet beter 
Bij mij ging het over het samenvoegen van MY en Keytrade rekeningen
Bij mij ging het over het samenvoegen van MY en Keytrade rekeningen
Bij mij in orde.
Bij mij is er niks in orde. Voor de Direct rekening ook de verkeerde fiche, die van de Flex. De oude Direct rekening wordt nu ook gelabeld als een Azur rekening. En de vorige uittreksels die eronder hangen zijn die van PSA
. Maar ze zijn wel niet te consulteren. Murphy dus. De Plus rekening is nu een High Fidelity rekening. Ik zal er ook nog maar niet van uitgaan dat dat wel in orde komt. Twee keer gebeld naar de klanten"dienst", twee keer 20 -25 minuten aan de lijn gehangen, waarna ze gewoon dichtgooien. Een keer kreeg ik een bandje met telkens "waarmee kan ik u van dienst zijn" en na een 7 tal keren geweldig niet van dienst te zijn, gooien ze gewoon dicht. De tweede keer gooiden ze gewoon dicht zonder verdere plichtplegingen.
Na het krijgen van een mail dat de spaartegoeden met succes werden getransfereerd (rond 11u) is het bij mij ook in orde.
Oef!
Oef!
Bij mij ook niks in orde!!
Ze vragen mij voor een update van mijn persoonlijke gegevens (ondanks ik al JAAAAAAAAAAREN klant ben) maar web page blijft hangen!
Heb nog nu geprobeerd en same shit!
Heb een mail gestuurd, geen antwoord.
Opbellen kost mij te veel geld aan wachttijd en niet goed voor mijn zenuwen.
Ze vragen ook over mijn activiteiten; none of your business keytrade!
Link direct rekening = flex rekening pdf download
BEGINT SLECHT!
Ze vragen mij voor een update van mijn persoonlijke gegevens (ondanks ik al JAAAAAAAAAAREN klant ben) maar web page blijft hangen!
Heb nog nu geprobeerd en same shit!
Heb een mail gestuurd, geen antwoord.
Opbellen kost mij te veel geld aan wachttijd en niet goed voor mijn zenuwen.
Ze vragen ook over mijn activiteiten; none of your business keytrade!
Link direct rekening = flex rekening pdf download
BEGINT SLECHT!
"Ze vragen mij voor een update van mijn persoonlijke gegevens (ondanks ik al JAAAAAAAAAAREN klant ben) maar web page blijft hangen!"
Bij mij hetzelfde en ook al lang genoeg klant. Maar als je naar dashboard gaat opzij, zie je de nieuwe rekeningen wel. Niet dat je daar vrolijk van wordt
. Als die oude Direct rekening nu een Azur genoemd wordt, moet ik eerst nog zien wat daarmee gebeurt. En de klantendienst is gewoon niet te bereiken.
Bij mij hetzelfde en ook al lang genoeg klant. Maar als je naar dashboard gaat opzij, zie je de nieuwe rekeningen wel. Niet dat je daar vrolijk van wordt
Ik moest ook die update doen hoor, hoewel ik ook al jaren klant ben.
En daarna moet je een digitale handtekening geven met je digipass. Indien je dat niet gedaan hebt zou ik dat toch eerst doen want daar zou het toch kunnen aan liggen dat de gegevens niet correct worden weergegeven.
En daarna moet je een digitale handtekening geven met je digipass. Indien je dat niet gedaan hebt zou ik dat toch eerst doen want daar zou het toch kunnen aan liggen dat de gegevens niet correct worden weergegeven.
Het updaten van je gegevens heeft niets met de transfer van ABN Amro/MoneYou te maken.
Mijn tante heeft vorige week een mail hierover gekregen, en zij had niets bij ABN Amro/MoneYou.
Mijn tante heeft vorige week een mail hierover gekregen, en zij had niets bij ABN Amro/MoneYou.
Maar die digitale handtekening geeft alleen een foutmelding. Een mail heb ik ook niet gehad, noch over het updaten van gegevens, noch over de transfer van vandaag. Misschien moeten we daar op wachten. Wel raar dat de nieuwe rekeningen er dan toch al bij staan. Hoe staat een oude Direct rekening bij jullie nu ? Ook als een Azur rekening ?
-
RestUnknown
- Newbie

- Contacteer:
Iemand die ook niet kan inloggen met de oude gebruikersnaam van MoneYou?
Ja.Ik heb verscheidene malen zorgvuldig mijn inlog gegevens in gevuld. Telkens de melding dat mijn gegevens niet correct zijn.