Account Lynx
TIP
Re: Account Lynx
Wie heeft er nu ook een effectenrekening van minder dan 1000$? :p
-
anonymous8
Mensen die voor langere tijd niet willen handelen en toch bij hun broker willen blijven? Maar het klopt, 1000€ laten staan is voldoende, momenteel toch nog...
-
anonymous9
Moet er bij Lynx niet altijd minimum 3.000 Euro op de rekening staan? Dat is in elk geval het minimumbedrag dat er bij het openen van de rekening moet opstaan.
-
anonymous8
Wanneer je een rekening wil openen of kunnen handelen wel. Daarna niet meer.MoreOrLess schreef: ↑22 januari 2021, 12:54 Moet er bij Lynx niet altijd minimum 3.000 Euro op de rekening staan? Dat is in elk geval het minimumbedrag dat er bij het openen van de rekening moet opstaan.
-
anonymous8
Vervelend is wel dat het migratieproces maar blijft duren. Apple komt volgende week met cijfers je zal maar niet kunnen inloggen.
Heb je al die toestemmingen enzo gegeven?
Bij mij is de migratie reeds voltooid, en ik heb er echt niks van gemerkt (mochten ze het niet gezegd hebben zou ik het niet weten..)
Bij mij is de migratie reeds voltooid, en ik heb er echt niks van gemerkt (mochten ze het niet gezegd hebben zou ik het niet weten..)
-
rudipsycho
- Full Member

- Contacteer:
Bij mij is de migratie ook voltooid. Rapporten van oud en nieuw rekeningnummer (U....) kunnen bekeken worden. Aankooporders kunnen doorgevoerd worden. In maart wordt in mail uitgelegd hoe de nieuwe buitenlandse rekening dient aangegeven te worden bij CAP.
-
anonymous8
Dat is raar. Kreeg maandag mail van Lynx: ' binnen enkele dagen zal uw rekening migreren', maar nog steeds het oude U-nummer. Procedure voor toestemming heb ik correct doorlopen.
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Bij mij is de migratie ook goed verlopen. Nu zijn we voor 20.000 euro gedekt. Hoeveel was het ervoor?
-
anonymous9
500.000 USD
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Echt!!! Zijn we dan zo gejost?
Niet meer of minder dan de rest van Belgie