Achtergebleven aandelen
TIP
Achtergebleven aandelen
Welke aandelen zijn nu nog koopwaardig?
Ik dacht mss aan Ageas en Ahold Delhaize.
Iemand nog tips?
Ik dacht mss aan Ageas en Ahold Delhaize.
Iemand nog tips?
Re: Achtergebleven aandelen
- AB Inbev (noteert weer rond de 100 EUR)
- BMW (heeft een dipje achter de rug)
- AMD (opgespast, niet voor gevoelige kijkers)
- En Apple blijft het meest ondergewaardeerde tech aandeel ter wereld.
Voor de 2 laatste geldt er ook nog een gunstige valutakoers.
- BMW (heeft een dipje achter de rug)
- AMD (opgespast, niet voor gevoelige kijkers)
- En Apple blijft het meest ondergewaardeerde tech aandeel ter wereld.
Voor de 2 laatste geldt er ook nog een gunstige valutakoers.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
AB Inbev loopt tegen zijn grenzen aan.
De trend van micro breweries, drinking less but better zijn niet echt positief voor hen.
Het feit dat hun funding van ratebeer zo veel tegenstand opwekt is echt wel veelzeggend.
De trend van micro breweries, drinking less but better zijn niet echt positief voor hen.
Het feit dat hun funding van ratebeer zo veel tegenstand opwekt is echt wel veelzeggend.
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
- Ageas (indien rechtzaak gewonnen wordt)
- Ahold Delhaize vind ik ook interessant
- BMW (komt in 2018 met een nieuwe vloot auto's die de bestuurders die de laatste jaren naar Mercedes liepen terug moet halen).
- AB Inbev is koopwaardig onder €100.
- Chevron
- Total
- Umicore
- BNP Paribas
- ...
- Ahold Delhaize vind ik ook interessant
- BMW (komt in 2018 met een nieuwe vloot auto's die de bestuurders die de laatste jaren naar Mercedes liepen terug moet halen).
- AB Inbev is koopwaardig onder €100.
- Chevron
- Total
- Umicore
- BNP Paribas
- ...
Achtergebleven = koopwaardig?
Nyrstar, Option, Exmar, Banimmo, Euronav, Hamon,...
Nyrstar, Option, Exmar, Banimmo, Euronav, Hamon,...
Kwalitatieve Value aandelen (compounders)die nog voldoende opwaarts potentieel hebben:
-Berkshire hathaway
-Dr pepper snapple
-alphabet(google)
-Pandora(kopenhagen)
-Berkshire hathaway
-Dr pepper snapple
-alphabet(google)
-Pandora(kopenhagen)
Het is waar dat AB Inbev en Ahold Delhaize wat zijn teruggevallen en misschien achtergebleven zouden kunnen worden genoemd, maar als ik zie dat Apple en Alphabet door sommigen als achtergebleven aandelen worden genoemd, dan geeft dit aan dat de verwachtingen zeer hoog zijn. De tech bubble kan dus nog verder worden opgeblazen.
-
Maximbogaert
- Newbie

- Contacteer:
Klopt als een bus. Ik vrees dat sommigen niet begrijpen wat bedoeld wordt met 'achtergebleven'.dreamy schreef: ↑12 juni 2017, 12:38 Het is waar dat AB Inbev en Ahold Delhaize wat zijn teruggevallen en misschien achtergebleven zouden kunnen worden genoemd, maar als ik zie dat Apple en Alphabet door sommigen als achtergebleven aandelen worden genoemd, dan geeft dit aan dat de verwachtingen zeer hoog zijn. De tech bubble kan dus nog verder worden opgeblazen.
Was het vraagteken geen voldoende teken van sarcasme?
jens_dev steekt gewoon de draak met het idee van de TS dat 'achtergebleven' gelijk staat aan 'interessante belegging'. De meeste aandelen blijven achter met een goede reden; echte opportuniteiten onder laag gewaardeerde aandelen zijn zeldzaam.
Euronav en in mindere mate Ageas, bpost en Ahold Delhaize zijn voorbeelden van solide aandelen die achterbleven op de beurs. De meeste achterblijvers zijn echter gewoon rommel.
@Dreamydreamy schreef: ↑12 juni 2017, 12:38 Het is waar dat AB Inbev en Ahold Delhaize wat zijn teruggevallen en misschien achtergebleven zouden kunnen worden genoemd, maar als ik zie dat Apple en Alphabet door sommigen als achtergebleven aandelen worden genoemd, dan geeft dit aan dat de verwachtingen zeer hoog zijn. De tech bubble kan dus nog verder worden opgeblazen.
Ik heb alphabet niet een achtergebleven aandeel genoemd maar een value aandeel.Ik ben ik er vrij zeker van dat er nog opwaarts potentieel is(op middellange termijn) gezien de lage k/w verhouding indien je abstractie maakt van de cash,en de waarde van youtube.Eigenlijk noteert het aandeel aan slechts 15a 17 keer de verwachte winst van 2017 en dat is niet duur.
En btw,1 jaar geleden noemde je berkshire een aandeel waar je geen hoge rendementen moet van verwachten; ondertussen staan we 20% hoger(er zit nog meer in het vat) en dat is een fantastisch jaarrendement
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member

- Contacteer: