Actie op kasbons en termijndeposito's
Re: Actie op kasbons en termijndeposito's
Zolang de staat zijn 21% RV krijgt zie ik het probleem niet.Delta Lloyd geeft via een omweg zelf een deel aan de klant terug.
Het belastingvrij terugstorten van een deel van het kapitaal kan m.i. als vermijden van rv worden beschouwd
Dat terugstoren is ook intrest ( ook al wordt er een andere benaming aangegeven ).
Een gat in de markt : nul percent intrest betalen, maar elk jaar een deel van het kapitaal terugbetalen van een termijnrekening
Dat terugstoren is ook intrest ( ook al wordt er een andere benaming aangegeven ).
Een gat in de markt : nul percent intrest betalen, maar elk jaar een deel van het kapitaal terugbetalen van een termijnrekening
Aan Delta Loyd:
Begrijp echt niet waarom kasbon op 10jaar hierbuiten vallen. Mijn kantoorhouder had noch thans een vermoeden dat het voor alle termijnrekeningen en kasbons ging.
Dan ben ga ik wel naar goffinbank
Begrijp echt niet waarom kasbon op 10jaar hierbuiten vallen. Mijn kantoorhouder had noch thans een vermoeden dat het voor alle termijnrekeningen en kasbons ging.
Dan ben ga ik wel naar goffinbank
Omdat de 6%-actie voor de volledige looptijd geldt. Voor een termijnrekening op 10 jaar zou die actie aan Delta Lloyd Bank dus twee keer zoveel kosten als voor een termijnrekening op 5 jaar.
Doen ze al een actie, is het nog niet goed.
Doen ze al een actie, is het nog niet goed.
De reclamespotjes vliegen je om de oren op de radio momenteel.Luc B. schreef:Ik dank dat dit eerder plannen van "boven" den toog zijn.... na 4 orval's....
Mensen toch:
- acties zoals gratis lening bij aankoop wagen
- zonder btw aankoop (wij betalen uw BTW terug!!!!!)
- acties met 15% RV ipv 21%
Dit zijn reklamestunten, geloof er toch niet in. Zo'n reklame moest verboden worden.