Actie pensioensparen rabobank
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Actie pensioensparen rabobank
Ik kreeg een E-mail binnen van Rabobank. Als ik het goed begrijp krijg je €75 op je rekening gestort wanneer je je huidig pensioenspaarfonds naar hun overdraagt EN worden alle kosten voor deze overdracht door hen gedekt.
Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden hier? Volgens mij mis ik iets, want dit lijkt mij toch net iets te mooi om (helemaal) waar te zijn.
Wat mis ik?
Het gaat om deze link:
http://www.rabobank.be/nl/binaries/PDF% ... edium=MAIL" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden hier? Volgens mij mis ik iets, want dit lijkt mij toch net iets te mooi om (helemaal) waar te zijn.
Wat mis ik?
Het gaat om deze link:
http://www.rabobank.be/nl/binaries/PDF% ... edium=MAIL" onclick="window.open(this.href);return false;
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Actie pensioensparen rabobank
Ze hebben dit vorig jaar ook gedaan.
Het enige waarop je (volgens mij) moet letten is dat je slechts één attest aan je belastingsaangifte mag toevoegen. Dus als je dit jaar al de helft van het max bedrag hebt gestort, en je stort de andere helft bij Rabobank, dan ga je maar de helft in je belastingen kunnen inbrengen, want (volgens mij!) krijg je dan 2 attesten met de helft van het bedrag op ieder attest.
FYI: Ik heb dit vorig jaar overgezet en ik kreeg onlangs alvast een attest van BNP Paribas Fortis voor 0 EUR stortingen (ik stort 1 keer per jaar, dus mn storting gebeurde toen ik al bij Rabobank zat).
P.S.: Het kan zijn dat dit fout is en dat Rabobank ook de bedragen van je vorige bank op het attest zet. Iemand anders moet dus nog bevestigen of dit een probleem kan vormen
Het enige waarop je (volgens mij) moet letten is dat je slechts één attest aan je belastingsaangifte mag toevoegen. Dus als je dit jaar al de helft van het max bedrag hebt gestort, en je stort de andere helft bij Rabobank, dan ga je maar de helft in je belastingen kunnen inbrengen, want (volgens mij!) krijg je dan 2 attesten met de helft van het bedrag op ieder attest.
FYI: Ik heb dit vorig jaar overgezet en ik kreeg onlangs alvast een attest van BNP Paribas Fortis voor 0 EUR stortingen (ik stort 1 keer per jaar, dus mn storting gebeurde toen ik al bij Rabobank zat).
P.S.: Het kan zijn dat dit fout is en dat Rabobank ook de bedragen van je vorige bank op het attest zet. Iemand anders moet dus nog bevestigen of dit een probleem kan vormen

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je mag maar één attest bij de belastingsaangifte voegen. Om alle onduidelijkheden te vermijden is het beter om de totaliteit te storten in je oude pensioensparen en dan deze te laten overbrengen naar Rabobank zoals vermeld wanneer je op de link klikt bij nuttige tips
Er is dus verder geen addertje onder het gras of iets dergelijks? Deze actie lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn, en zoals men zegt: wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat waarschijnlijk ook...
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Euh ... Neen, denk het niet
Moet er dan één addertje onder het gras zitten ? Je moet er wel rekening mee houden dat het een tijdje in beslag neemt ( zo een 3 tal weken ) je moet de code van je fonds kennen, het correct aantal deelbewijzen, .... Als je echt zeker wil zijn bel of mail je best even met rabobank hoe de procedure juist loopt ...

overzetten naar rabobank is sowieso interessant, niet voor die armzalige 75 euro, maar wel wegens geen instapkosten (terwijl bij de meeste andere banken 3 % op elke storting),
ben het zo ook afgebold bij KBC-pricos
ben het zo ook afgebold bij KBC-pricos