Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan Rabobank.be
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Actie Rabobank

Rabobank.be geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
24 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
Qotsa
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Qotsa
Verstuur privébericht

Actie Rabobank

• Citeer

Bericht door Qotsa » 6 december 2010, 12:13

Beste Rabobank,

Op de site kwam ik de actie tegen waarbij men bij het openen van een rekening een startgeld van 10 euro krijgt.

Zie http://www.rabobank.be/nl/landingpages/print-bon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Gelet op volgend principe uit de eerste Garantie van de Transparantiegarantie op jullie site (http://www.rabobank.be/nl/wie_zijn_wij/ ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)

"Wij behandelen onze klanten liever gelijkwaardig, nieuwe én bestaande. "

Vroeg ik mij af hoe ik van deze actie kan genieten als bestaande klant.

Vriendelijke groet,

eric2
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer eric2
Verstuur privébericht

Re: Actie Rabobank

• Citeer

Bericht door eric2 » 6 december 2010, 12:21

Qotsa schreef:Beste Rabobank,

Op de site kwam ik de actie tegen waarbij men bij het openen van een rekening een startgeld van 10 euro krijgt.

Zie http://www.rabobank.be/nl/landingpages/print-bon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Gelet op volgend principe uit de eerste Garantie van de Transparantiegarantie op jullie site (http://www.rabobank.be/nl/wie_zijn_wij/ ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)

Vriendelijke groet,
+1 :D

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Davy V
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Davy V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Davy V » 6 december 2010, 12:23

+2 ;D
Benieuwd naar het antwoord.

OpelZafira
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer OpelZafira
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door OpelZafira » 6 december 2010, 13:00

Ik ben een dikke maand geleden voor het eerst klant geworden van Rabobank. Graag 10 euro op mijn rekening aub! Hallo Rabo?

freetotax2005
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer freetotax2005
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door freetotax2005 » 6 december 2010, 13:13

Als ik me niet vergis heb ik jaren geleden 10,00€ gekregen van Rabo .... 8)

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 6 december 2010, 14:23

Qotsa schreef:Beste Rabobank,

Vriendelijke groet,
Wij vinden niet dat wij nieuwe klanten extra bevoordelen ten opzichte van bestaande klanten bij Rabobank.be.
Elke speciale actie die wij voeren heeft uiteraard een doel: onze doelstelling van de 10 EUR actie is om mensen die nog geen klant zijn bij Rabobank.be een steuntje in de rug te geven door hen een kleine compensatie te geven om de kosten te dekken die met het openen van een rekening gepaard gaan (jammer genoeg moeten daarvoor nog steeds papieren verstuurd worden). Het is niet onze bedoeling om met deze 10 EUR het rendement van een Rabo Spaarrekening te gaan verhogen, dat doen wij immers met onze uiterst competitieve rentevoeten.
Het toekennen van 10 EUR aan al onze klanten zou bovendien niet alleen zo goed als geen positieve gevolgen hebben voor de bank, het zou er eveneens voor kunnen zorgen dat er minder budget overblijft om te gaan spenderen aan het aanhouden van goede rentevoorwaarden. Wij zijn eveneens van mening dat loyaliteit niet gekocht kan worden, maar verdiend moet worden.

Ook voor bestaande klanten worden acties georganiseerd die enkel en alleen voor hen van toepassing zijn.
Enkele voorbeelden:
-Momenteel loopt er nog een actie waarbij nog niet-beleggende klanten op hun verjaardag 20 EUR cadeau krijgen om te beleggen in een fonds naar keuze. Deze actie loopt al bijna een jaar.
-De recente beslissing om een valutacorrectie uit te voeren voor klanten die op 1 januari hun geld van hun bestaande spaarrekening naar een nieuwe Plus Account willen overboeken omvat eveneens een financieel duwtje in de rug, enkel voor bestaande klanten
-en als laatste voorbeeld: als u bij Rabobank.be al een gezamenlijke of individuele rekening heeft, dan kan u nog gerust van de actie gebruik maken door een bijkomende gezamenlijke of individuele rekening (voor zover u deze nog niet had bij Rabobank.be) te openen

Wat onze transparantie betreft, als wij zeggen dat we geen onderscheid maken tussen oude en nieuwe klanten dan slaat dit uiteraard op onze voorwaarden. Bij ons vindt u geen hoge rentes die bij nader inzien enkel gelden voor nieuw geld of nieuwe klanten, onze hoge rentes gelden voor iedereen en altijd!

Vike
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Vike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Vike » 6 december 2010, 14:24

OpelZafira schreef:Ik ben een dikke maand geleden voor het eerst klant geworden van Rabobank. Graag 10 euro op mijn rekening aub! Hallo Rabo?

Normaal als je de bon opstuurt ontvang bij je eerste storting je 10 euro !!!

OpelZafira
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer OpelZafira
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door OpelZafira » 6 december 2010, 14:39

Ik heb al gestort en doorgestort op mijn rabo plus account, maw ik heb mijn papieren al enige tijd geleden opgestuurd.
@Rabobank:
Kan ik mijn bon alsnog opsturen?

Qotsa
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Qotsa
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Qotsa » 6 december 2010, 14:52

Laat mij er eerst op wijzen dat het mij uiteraard helemaal niet te doen is om die tien euro. Ik hoef die helemaal niet, maar wat u zegt klopt niet.
Rabobank.be schreef:Wij vinden niet dat wij nieuwe klanten extra bevoordelen ten opzichte van bestaande klanten bij Rabobank.be.
Ik vind van wel. Nieuwe klanten krijgen een voordeel van tien euro, dit voordeel krijgen bestaande klanten niet. Lijkt mij nogal wiedes.
Rabobank.be schreef:Elke speciale actie die wij voeren heeft uiteraard een doel: onze doelstelling van de 10 EUR actie is om mensen die nog geen klant zijn bij Rabobank.be een steuntje in de rug te geven door hen een kleine compensatie te geven om de kosten te dekken die met het openen van een rekening gepaard gaan (jammer genoeg moeten daarvoor nog steeds papieren verstuurd worden). Het is niet onze bedoeling om met deze 10 EUR het rendement van een Rabo Spaarrekening te gaan verhogen, dat doen wij immers met onze uiterst competitieve rentevoeten.
Wat de bedoeling is van uw instelling, is niet relevant voor de vraag omtrent het bestaan van een voordeel. Het rendement van een nieuwe klant met gelijk vermogen als een bestaande klant is weldegelijk hoger (op jaarbasis = 0.025*10)
Rabobank.be schreef:Het toekennen van 10 EUR aan al onze klanten zou bovendien niet alleen zo goed als geen positieve gevolgen hebben voor de bank, het zou er eveneens voor kunnen zorgen dat er minder budget overblijft om te gaan spenderen aan het aanhouden van goede rentevoorwaarden. Wij zijn eveneens van mening dat loyaliteit niet gekocht kan worden, maar verdiend moet worden.
Helemaal gelijk, maar wederom doet dit niets af aan het ontzeggen van een bepaald voordeel aan bestaande klanten.

Rabobank.be schreef:Ook voor bestaande klanten worden acties georganiseerd die enkel en alleen voor hen van toepassing zijn.
Enkele voorbeelden:
-Momenteel loopt er nog een actie waarbij nog niet-beleggende klanten op hun verjaardag 20 EUR cadeau krijgen om te beleggen in een fonds naar keuze. Deze actie loopt al bijna een jaar.
-De recente beslissing om een valutacorrectie uit te voeren voor klanten die op 1 januari hun geld van hun bestaande spaarrekening naar een nieuwe Plus Account willen overboeken omvat eveneens een financieel duwtje in de rug, enkel voor bestaande klanten
-en als laatste voorbeeld: als u bij Rabobank.be al een gezamenlijke of individuele rekening heeft, dan kan u nog gerust van de actie gebruik maken door een bijkomende gezamenlijke of individuele rekening (voor zover u deze nog niet had bij Rabobank.be) te openen
In welk opzicht zijn deze acties enkel en alleen voor bestaande klanten van toepassing en niet voor nieuwe klanten? Deze retorische vraag geeft het antwoord: in deze is het onderscheid tussen nieuwe klanten en bestaande klanten zinloos. Eenmaal de 'nieuwe klant' klant is, geniet hij de voorwaarden van de bestaande klant, gezien hij een bestaande klant is.
Rabobank.be schreef:Wat onze transparantie betreft, als wij zeggen dat we geen onderscheid maken tussen oude en nieuwe klanten dan slaat dit uiteraard op onze voorwaarden. Bij ons vindt u geen hoge rentes die bij nader inzien enkel gelden voor nieuw geld of nieuwe klanten, onze hoge rentes gelden voor iedereen en altijd!
Dat de transparantiegarantie enkel van toepassing is op de voorwaarden vind ik behoorlijk ontransparant. Overigens maakt het uw garantie volledig inhoudsloos.

Bij wijze van voorbeeld:

Scenario 1: De nieuwe klant die € 2 000 inlegt gedurende een jaar krijgt een totale rente van 3% (daar waar bestaande raboklanten 2,5% krijgen). Zijn voordeel zou 10 euro zijn (2000*(0.03-0.025)). Dit gaat evenwel in tegen de transparantiegarantie.

Scenario 2: De nieuwe klant krijgt 10 euro bij het openen van zijn rekening. Dit gaat niet in tegen de transparantiegarantie.

Zo uw instelling wenst kan het haar eigen transparantiegarantie omzeilen door het voordeel te kwalificeren als een 'compensatie' ipv het op te nemen in de voorwaarden.

Nu goed, zoals ik zei, ik hoef die tien euro niet. Maar niemand is heiliger dan de paus en deze actie is niet conform de eigen transparantiegarantie.

Toch vriendelijk dat u mij (/ons hier) van antwoord dient.

Vriendelijke groet,

guest2803
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest2803 » 6 december 2010, 15:20

Rabobank.be schreef: -Momenteel loopt er nog een actie waarbij nog niet-beleggende klanten op hun verjaardag 20 EUR cadeau krijgen om te beleggen in een fonds naar keuze. Deze actie loopt al bijna een jaar.
Waar kan ik deze actie op de website vinden aub ?

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 6 december 2010, 15:47

OpelZafira schreef:Ik heb al gestort en doorgestort op mijn rabo plus account, maw ik heb mijn papieren al enige tijd geleden opgestuurd.
@Rabobank:
Kan ik mijn bon alsnog opsturen?
Dat is niet mogelijk. Een goeie maand geleden was de actie nog niet van start gegaan. De 10 EUR wordt gestort op de rekening als bij de aanvraag voor opening van de rekening de bon werd toegevoegd. Rekeningen die al geopend werden vóór de start van de actie komen niet meer in aanmerking.

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 6 december 2010, 16:02

Qotsa schreef:Laat mij er eerst op wijzen dat het mij uiteraard helemaal niet te doen is om die tien euro. Ik hoef die helemaal niet, maar wat u zegt klopt niet.
Rabobank.be schreef:Wij vinden niet dat wij nieuwe klanten extra bevoordelen ten opzichte van bestaande klanten bij Rabobank.be.
Ik vind van wel. Nieuwe klanten krijgen een voordeel van tien euro, dit voordeel krijgen bestaande klanten niet. Lijkt mij nogal wiedes.
Rabobank.be schreef:Elke speciale actie die wij voeren heeft uiteraard een doel: onze doelstelling van de 10 EUR actie is om mensen die nog geen klant zijn bij Rabobank.be een steuntje in de rug te geven door hen een kleine compensatie te geven om de kosten te dekken die met het openen van een rekening gepaard gaan (jammer genoeg moeten daarvoor nog steeds papieren verstuurd worden). Het is niet onze bedoeling om met deze 10 EUR het rendement van een Rabo Spaarrekening te gaan verhogen, dat doen wij immers met onze uiterst competitieve rentevoeten.
Wat de bedoeling is van uw instelling, is niet relevant voor de vraag omtrent het bestaan van een voordeel. Het rendement van een nieuwe klant met gelijk vermogen als een bestaande klant is weldegelijk hoger (op jaarbasis = 0.025*10)
Rabobank.be schreef:Het toekennen van 10 EUR aan al onze klanten zou bovendien niet alleen zo goed als geen positieve gevolgen hebben voor de bank, het zou er eveneens voor kunnen zorgen dat er minder budget overblijft om te gaan spenderen aan het aanhouden van goede rentevoorwaarden. Wij zijn eveneens van mening dat loyaliteit niet gekocht kan worden, maar verdiend moet worden.
Helemaal gelijk, maar wederom doet dit niets af aan het ontzeggen van een bepaald voordeel aan bestaande klanten.

Rabobank.be schreef:Ook voor bestaande klanten worden acties georganiseerd die enkel en alleen voor hen van toepassing zijn.
Enkele voorbeelden:
In welk opzicht zijn deze acties enkel en alleen voor bestaande klanten van toepassing en niet voor nieuwe klanten? Deze retorische vraag geeft het antwoord: in deze is het onderscheid tussen nieuwe klanten en bestaande klanten zinloos. Eenmaal de 'nieuwe klant' klant is, geniet hij de voorwaarden van de bestaande klant, gezien hij een bestaande klant is.
Rabobank.be schreef:Wat onze transparantie betreft, als wij zeggen dat we geen onderscheid maken tussen oude en nieuwe klanten dan slaat dit uiteraard op onze voorwaarden. Bij ons vindt u geen hoge rentes die bij nader inzien enkel gelden voor nieuw geld of nieuwe klanten, onze hoge rentes gelden voor iedereen en altijd!
Dat de transparantiegarantie enkel van toepassing is op de voorwaarden vind ik behoorlijk ontransparant. Overigens maakt het uw garantie volledig inhoudsloos.

Bij wijze van voorbeeld:

Scenario 1: De nieuwe klant die € 2 000 inlegt gedurende een jaar krijgt een totale rente van 3% (daar waar bestaande raboklanten 2,5% krijgen). Zijn voordeel zou 10 euro zijn (2000*(0.03-0.025)). Dit gaat evenwel in tegen de transparantiegarantie.

Scenario 2: De nieuwe klant krijgt 10 euro bij het openen van zijn rekening. Dit gaat niet in tegen de transparantiegarantie.

Zo uw instelling wenst kan het haar eigen transparantiegarantie omzeilen door het voordeel te kwalificeren als een 'compensatie' ipv het op te nemen in de voorwaarden.

Nu goed, zoals ik zei, ik hoef die tien euro niet. Maar niemand is heiliger dan de paus en deze actie is niet conform de eigen transparantiegarantie.

Toch vriendelijk dat u mij (/ons hier) van antwoord dient.

Vriendelijke groet,
U heeft toelichting gekregen bij onze standpunten en u heeft hier een mening over. Dat is positief en we respecteren uw mening, al staat deze haaks op onze mening op de zaken die u aankaart. We denken niet dat er aan ons standpunt nog zaken toe te voegen zijn, buiten misschien een misvatting die er bestaat over de aangehaalde voorbeelden van acties voor onze bestaande klanten:
-20 EUR cadeau in een beleggingsfonds naar keuze op de verjaardag van niet-beleggende klanten: deze actie is énkel voor bestaande klanten en bestaat erin dat u van Rabobank.be, op uw verjaardag een mail krijgt met een unieke code waarmee gratis voor 20 EUR belegd kan worden in een fonds naar keuze. Personen die géén klant zijn, krijgen deze mail simpelweg niet.
-Valutacorrectie voor overboeking van Rabo Spaarrekening naar Rabo Plus Account: dit is ook énkel voor bestaande klanten. Voor nieuwe klanten geldt dit niet of heeft het geen enkele nut. De actie is immers bedoeld voor bestaande klanten van wie de huidige getrouwheidspremie afloopt op 1 januari en die m.a.w. al bijna minstens een jaar klant moeten zijn bij Rabobank.be

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 6 december 2010, 16:07

fdgroote schreef:
Rabobank.be schreef: -Momenteel loopt er nog een actie waarbij nog niet-beleggende klanten op hun verjaardag 20 EUR cadeau krijgen om te beleggen in een fonds naar keuze. Deze actie loopt al bijna een jaar.
Deze actie kan u niet op onze website terugvinden. Ze komt zelf naar u toe: Als u een actieve rekening heeft en u bent nog geen beleggende klant bij Rabobank.be dan krijgt u op uw verjaardag van ons een mail met daarin een unieke code waarmee u gratis en zonder voorwaarden voor 20 EUR in een beleggingsfonds naar keuze kan instappen.

guest2803
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest2803 » 6 december 2010, 16:11

Rabobank.be schreef:
fdgroote schreef:
Deze actie kan u niet op onze website terugvinden. Ze komt zelf naar u toe: Als u een actieve rekening heeft en u bent nog geen beleggende klant bij Rabobank.be dan krijgt u op uw verjaardag van ons een mail met daarin een unieke code waarmee u gratis en zonder voorwaarden voor 20 EUR in een beleggingsfonds naar keuze kan instappen.
Bedankt voor uw antwoord. Daar ik al beleggingen heb lopen bij Rabobank heb ik die mail dus niet toegestuurd gekregen.

Nu nog enkele familieleden informeren die hun aanvraag voor het openen van een rekening vrijdag hebben opgestuurd, zonder bon. Kunnen zij die 10€ bon vanop hun aangegeven emailadres alsnog nasturen ?

Qotsa
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Qotsa
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Qotsa » 6 december 2010, 22:05

Rabobank.be schreef:U heeft toelichting gekregen bij onze standpunten en u heeft hier een mening over. Dat is positief en we respecteren uw mening, al staat deze haaks op onze mening op de zaken die u aankaart. We denken niet dat er aan ons standpunt nog zaken toe te voegen zijn, buiten misschien een misvatting die er bestaat over de aangehaalde voorbeelden van acties voor onze bestaande klanten
Zoveel geslijm hoeft niet hoor ;)

Mocht er werkelijk respect zijn voor mijn 'mening' dan had u er zich niet zo gemakkelijk van afgemaakt als "uw heeft uw mening, wij de onze". Want laat mij op mijn beurt een misvatting ophelderen:

Wat ik geschreven heb in mijn tweede post in dit topic is helemaal geen 'mening', maar een simpele analyse, zonder evenwel de pretentie 100% objectief of accuraat te zijn.

De kritieke punten, te weten

-het bestaan van een voordeel
-voor nieuwe klanten maar niet voor bestaande klanten
-op een wijze die m.i. zelf niet naar de letter in overeenstemming is met uw garantie, laat staan de geest
-het inhoudsloos worden van uw garantie als men door strikte interpretatie van 'voorwaarden' voordelen aan nieuwe klanten kan geven buiten de transparantiegarantie, onder de noemer 'compensatie'

Worden niet geadresseerd

En kwestie van volledig te zijn: uw voordelen enkel en alleen voor bestaande klanten zijn dit niet. Het te hanteren criterium lijkt mij 'al dan niet klant zijn voorafgaand aan de bekendmaking van de actie'. In casu mag men geen klant zijn om van de €10 actie te genieten, daar waar men daarentegen (vandaag) ook geen klant hoeft te zijn om te genieten van de voordelen door u aangehaald en zogezegd voorbehouden enkel en alleen voor bestaande klanten, quod non. Een nieuwe klant die vandaag een rekening opent kan net als klanten die dit gisteren al waren van al deze voordelen genieten.

Nu goed, zoals ik zei, niemand is heiliger dan de paus en van banken verwacht ik dat zeker niet (en zij niet van ons), maar laten we een koe een koe noemen hé.

Vriendelijke groet,

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

24 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan Rabobank.be”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy