Actie Test-Aankoop: Fortuneo
Re: Actie Test-Aankoop: Fortuneo
Fortuneo
Als men al klant is bij jullie en men over een fortuneo plus spaarrekening beschikt en je opent een Fortuneo Plus Partner Test-Aankoop,
word de plus rekening dan omgezet naar die van test aankoop of bestaan die 2 rekeningen naast elkaar?
Als men al klant is bij jullie en men over een fortuneo plus spaarrekening beschikt en je opent een Fortuneo Plus Partner Test-Aankoop,
word de plus rekening dan omgezet naar die van test aankoop of bestaan die 2 rekeningen naast elkaar?
De woordvoeder van fortuneo is hier geweest vandaag en niet geantwoord op m'n vraag hierboven!
What gives
What gives
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Geachte,
Om te genieten van de voorwaarden die voorbehouden zijn aan de leden van Test-Aankoop, dient u eerst een rekening Fortuneo Plus Partner Test-Aankoop of Fortuneo Fidelity Partner Test-Aankoop te openen en uw spaargeld vervolgens naar die rekening te transfereren.
Let wel op: krachtens de huidige wetgeving zult u uw getrouwheidspremie in opbouw kwijtspelen op uw bestaande Fortuneo Plus of Fortuneo Plus Fidelity-rekening. U wacht beter tot uw getrouwheidspremie verworven is vooraleer uw spaargeld te transfereren.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
Om te genieten van de voorwaarden die voorbehouden zijn aan de leden van Test-Aankoop, dient u eerst een rekening Fortuneo Plus Partner Test-Aankoop of Fortuneo Fidelity Partner Test-Aankoop te openen en uw spaargeld vervolgens naar die rekening te transfereren.
Let wel op: krachtens de huidige wetgeving zult u uw getrouwheidspremie in opbouw kwijtspelen op uw bestaande Fortuneo Plus of Fortuneo Plus Fidelity-rekening. U wacht beter tot uw getrouwheidspremie verworven is vooraleer uw spaargeld te transfereren.
Fortuneo Bank
Stel dat ik mijn testaankoop abonnement opzeg binnen 6 maand, vevalt dan automatisch mijn rekening? Zal Testaankoop jullie contacteren of blijft deze rekening lopen omdat Fortuneo niet weet dat mijn testaankoop abonnement opgezegd is?
update, antwoord staat in de FAQ van Testaankoop:
update, antwoord staat in de FAQ van Testaankoop:
22. Wat gebeurt er als ik niet langer lid ben van Test-Aankoop ? Als u niet langer lid bent van Test-Aankoop, kunt u ook niet langer aanspraak maken op de gunstvoorwaarden voor Test-Aankoop-leden bij Fortuneo. Zodra Fortuneo verneemt dat uw lidmaatschap bij Test-Aankoop verstreken is, zal de bank u hiervan op de hoogte brengen. Indien u binnen de maand na ontvangst van dit bericht uw lidmaatschap bij Test-Aankoop niet verlengt, zullen de gunstvoorwaarden stopgezet worden aan het einde van die maand. Concreet zult u geen geld meer kunnen bijstorten op uw Test-Aankoop Partner-rekeningen bij Fortuneo en zullen de rentevoeten teruggeschroefd worden tot de gebruikelijke voorwaarden die Fortuneo aan haar andere klanten biedt, en dit tot het moment waarop de laatste getrouwheidspremie verworven is. Wat de getrouwheidspremie betreft, zullen de stortingen die werden uitgevoerd vóór het verstrijken van het lidmaatschap tot 12 maanden na de datum van storting blijven genieten van de getrouwheidspremie voor leden van Test-Aankoop. Na afloop van die periode zal de totaliteit van uw spaartegoeden op de Fortuneo-zichtrekening worden gestort en worden de Test-Aankoop Partner-rekeningen (de spaarrekeningen dus) stopgezet.
En om die rekening te openen dient men gewoon het lidnummer van test aankoop door te geven aan fortuneo.Fortuneo Bank schreef:Geachte,
Fortuneo Bank
Klopt dit en hoelang eer de rekening actief is?
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste,
Om een Fortuneo Partner Test-Aankoop rekening te openen is een correct lidnummer verplicht.
U moet een 10-tal werkdagen rekenen eer u uw rekeningnummers ontvangt. Door het grote aantal aanvragen kan dit iets langer duren dan voorzien.
Fortuneo Bank
Om een Fortuneo Partner Test-Aankoop rekening te openen is een correct lidnummer verplicht.
U moet een 10-tal werkdagen rekenen eer u uw rekeningnummers ontvangt. Door het grote aantal aanvragen kan dit iets langer duren dan voorzien.
Fortuneo Bank
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
•Als nieuwe klant van Fortuneo ontvangt u bovendien een welkomstpremie van € 25
Wanneer krijg ik deze premie? Rekeningen zijn geopend en eerste overschrijvingen op deze zijn binnen, van een welkomstpremie is niets terug te vinden.
Wanneer krijg ik deze premie? Rekeningen zijn geopend en eerste overschrijvingen op deze zijn binnen, van een welkomstpremie is niets terug te vinden.
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
Hartelijk dank Yaris voor uw duidelijke en leerrijke commentaren, ook deze uit het verleden. Ik heb al veel bijgeleerd, ook dank aan het ganse team van spaargids!!!!
Dus dient men gewoon het lidnr door te mailen naar jullie??
En dan gaan jullie aan de slag om die rekening te openen?
En dan gaan jullie aan de slag om die rekening te openen?
Die link is voor mensen die nog geen klant zijn bij fortuneo yaris!
Ik heb alleszins enkele weken terug mijn abonnement op test aankoop opgezegd. Ik vertrouw die mensen niet meer.
En... als je dan éénmaal per jaar belt om een juridisch advies krijg je een antwoord die op niks trekt.
Ervaring leert ook dat geteste toestellen en beste koop meestal niet meer verkrijgbaar zijn, vanwege verouderd model... reeds meerdere malen meegemaakt.
Test aankoop moet er zijn... doch hun manier van klanten behandelen of klanten maken is allesbehalve; Ik was 12 jaar klant en kreeg een mail waarbij ik een bundel cadeau's kreeg als ik... lid werd van test aankoop. Mijn reactie was mijn abb. opzeggen.
Je zou je voor minder eens kwaad maken.
En... als je dan éénmaal per jaar belt om een juridisch advies krijg je een antwoord die op niks trekt.
Ervaring leert ook dat geteste toestellen en beste koop meestal niet meer verkrijgbaar zijn, vanwege verouderd model... reeds meerdere malen meegemaakt.
Test aankoop moet er zijn... doch hun manier van klanten behandelen of klanten maken is allesbehalve; Ik was 12 jaar klant en kreeg een mail waarbij ik een bundel cadeau's kreeg als ik... lid werd van test aankoop. Mijn reactie was mijn abb. opzeggen.
Je zou je voor minder eens kwaad maken.
@Fortuneo Woordvoerder
Beste,
Volgens de FAQ van Test-Aankoop (vraag nr 15) mag het lidnummer van T-A ook door een tweede natuurlijke persoon worden gebruikt die op hetzelfde adres woont en kan die tweede persoon op zijn beurt ook aanspraak maken op de welkomstpremie van 25 euro.
http://p5.test-aankoop.be/serviceselect ... onfaq.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn man en ikzelf hebben beiden op dezelfde datum (in december) onze aanvragen met bijlagen (kopie eIK & woonplaats) opgestuurd, onder afzonderlijke omslagen, met opgave van mijn Test-Aankoop lidnummer.
Intussen heb ik mijn rekeningnummers van Fortuneo gekregen, maar mijn man nog niet.
Gisteren liet mijn man dit weten in een e-mail via de website van Fortuneo. Hij kreeg een auto-reply en wacht nu op antwoord.
Maar ik vraag mij af of het zou kunnen dat de aanvraag op 2 verschillende namen met 1 TA-lidnummer de reden kan zijn.
Graag uw mening aub ?
Mvg.
Beste,
Volgens de FAQ van Test-Aankoop (vraag nr 15) mag het lidnummer van T-A ook door een tweede natuurlijke persoon worden gebruikt die op hetzelfde adres woont en kan die tweede persoon op zijn beurt ook aanspraak maken op de welkomstpremie van 25 euro.
http://p5.test-aankoop.be/serviceselect ... onfaq.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn man en ikzelf hebben beiden op dezelfde datum (in december) onze aanvragen met bijlagen (kopie eIK & woonplaats) opgestuurd, onder afzonderlijke omslagen, met opgave van mijn Test-Aankoop lidnummer.
Intussen heb ik mijn rekeningnummers van Fortuneo gekregen, maar mijn man nog niet.
Gisteren liet mijn man dit weten in een e-mail via de website van Fortuneo. Hij kreeg een auto-reply en wacht nu op antwoord.
Maar ik vraag mij af of het zou kunnen dat de aanvraag op 2 verschillende namen met 1 TA-lidnummer de reden kan zijn.
Graag uw mening aub ?
Mvg.
Fortuneo Partner Test-Aankoop rekeningen ?
Beste Fortuneo woordvoerder,
Daar er tot nu toe nog geen antwoord kwam op de e-mail via de website van Fortuneo :
zou het mogelijk zijn om uw mening te laten weten ivm mijn voorgaand bericht ?
Dank en mvg,
Nefertari.
Daar er tot nu toe nog geen antwoord kwam op de e-mail via de website van Fortuneo :
zou het mogelijk zijn om uw mening te laten weten ivm mijn voorgaand bericht ?
Dank en mvg,
Nefertari.
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Geachte,
Een lidnummer Test-Aankoop mag gebruikt worden door 2 verschillende personen die op hetzelfde adres wonen. Uw beide aanvragen zullen dus behandeld worden.
Fortuneo Bank
Een lidnummer Test-Aankoop mag gebruikt worden door 2 verschillende personen die op hetzelfde adres wonen. Uw beide aanvragen zullen dus behandeld worden.
Fortuneo Bank
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Dat is de reden dat ik mijn abonnement bij Test Aankoop heb opgezegd. Ook hun waanzinnige adoratie voor Defa Finance en VDVConseil lijken mij niet echt oprecht te zijn. Via Spaargids zijn betere zaken te doen (bv. VAPZ Delta LLoyd à 0% tegenover 2% voor Defa).Yaris schreef:Hoe kan Test-Aankoop zogezegd onafhankelijk zijn als ze zelf promotie voert om klant te worden bij een bepaalde bank?