acties rond nieuwjaar?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
acties rond nieuwjaar?
Gisteren is mijn eindejaarstoelage gestort, een vrij aanzienlijke som. Ik zou deze nu direct naar mijn spaarrekening kunnen overschrijven maar ik vroeg mij af of banken geen speciale acties (tijdelijk hogere intresten) geven rond nieuwjaar. Dan kan ik misschien beter nog 1 of 2 weken wachten om die som door te storten.
Wat is jullie mening?
Wat is jullie mening?
Re: acties rond nieuwjaar?
Ik zou trachten het te storting met valuta uiterlijk 31.12.2009. Dus niet treuzelen. Op die manier heb je op 01.01.2011 ook de getrouwheidspremie binnen.Nightwolf schreef: Gisteren is mijn eindejaarstoelage gestort, een vrij aanzienlijke som. Ik zou deze nu direct naar mijn spaarrekening kunnen overschrijven maar ik vroeg mij af of banken geen speciale acties (tijdelijk hogere intresten) geven rond nieuwjaar. Dan kan ik misschien beter nog 1 of 2 weken wachten om die som door te storten.
Wat is jullie mening?
Veel speciale acties verwacht ik niet voor Januari. Meestal zijn deze reeds in December ingezet. Meer dan een paar agendaatjes en tombela's zijn er niet te verwachten.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Of wat flessen wijn . . .
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Dacht dat ing bank dat al een paar maanden doetmijn_geld schreef: Of wat flessen wijn . . .
agendaatjes, tombola of flessen wijn heb ik geen interesse in 
Ik zou het alleen zonde vinden om nu een bedrag over te schrijven en dan binnen een week te zien dat de basisrente voor vers geld dan net wat zou verhogen. Maar zoals Stier zegt zijn deze acties normaal al in december van toepassing. Veel meer zit er dus blijkbaar niet in en ik zal maar meteen overschrijven.
bedankt voor de antwoorden

Ik zou het alleen zonde vinden om nu een bedrag over te schrijven en dan binnen een week te zien dat de basisrente voor vers geld dan net wat zou verhogen. Maar zoals Stier zegt zijn deze acties normaal al in december van toepassing. Veel meer zit er dus blijkbaar niet in en ik zal maar meteen overschrijven.
bedankt voor de antwoorden