activatie nog voor einde maand nog mogelijk?
-
- Newbie
- Contacteer:
activatie nog voor einde maand nog mogelijk?
Ik kreeg vandaag een mailtje terug van nibc dat de activatie niet geluk is omdat de scan van id niet duidelijk genoeg was, heb meteen een betere gestuurd, maar vrees nu dat het nietmeer in orde komt voor einde van de maand, want overschrijving moet natuurlijk ook nog gebeuren en dat duurt al snel 2 dagen.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: activatie nog voor einde maand nog mogelijk?
Door het grote aantal aanvragen is het inderdaad zo dat wij enige achterstand hadden opgebouwd, wij hebben echter alles in het werk gesteld om deze goed te maken. Als je je recto verso kopie van de identiteitskaart per e-mail verstuurd, komt deze meteen in onze queue terecht en is er zeker nog kans dat alles in orde komt. Aangezien de stortingen tussen banken gemiddeld 24 uur duren, zou je storting best morgenvoormiddag vertrekken van bij de tegenrekening. Als je vandaag dus nog niets hoort, bel dan even onze klantendienst om te vragen of je identiteitskaart correct ontvangen is en nu wel van een goede kwaliteit is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
mijn rekening werd intussen in orde gebracht, het probleem is echter dat ik blijkbaar nietmeer kan overschrijven vanuit mijn netbanking bij belfius, blijkbaar is die limiet 20.000 per week, dat wist ik niet eens. dus nu moet ik tot volgende week wachten, zo staat het er natuurlijk zeker nie op tijd op.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Gewoon bellen naar Brussel (hoofdkantoor) en uw limiet laten aanpassen.Stoffelke30 schreef:mijn rekening werd intussen in orde gebracht, het probleem is echter dat ik blijkbaar nietmeer kan overschrijven vanuit mijn netbanking bij belfius, blijkbaar is die limiet 20.000 per week, dat wist ik niet eens. dus nu moet ik tot volgende week wachten, zo staat het er natuurlijk zeker nie op tijd op.

Je zal wel moeten inloggen op dat moment en enkele vragen (persoonlijke, die ze kunnen vergelijken) en enkele bewerkingen moeten doen met uw bankkaart en bankkaartlezer. Ik denk zelfs dat ze die zonder limiet kunnen zetten. (Handig voor winnaars van Euromillions)
Trouwens Belfius is erg traag hoor in het overschrijven. Ze zien uw geld zooo graag op hun rekening staan, je hebt er geen gedacht van.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Newbie
- Contacteer:
belfius is inderdaad niet altijd van de snelste in overschrijven, hoewel heb gisteren geld overgeschreven en dat stond er vandaag op, dus soms gaat het wel eens binnen een goede termijn, dat ze graag geld zien is zeker, maar denk dat er afgelopen maand heel wat weg gegaan zal zijn.
Ik ken in ieder geval geen enkele bank die even snel is als Belfius qua uittreksels. Bij de meeste banken zie je een verrichting pas de volgende dag op de uittreksels verschijnen maar bij Belfius kun je betalen in de winkel, naar huis rijden en je uittreksels raadplegen en het zal er reeds opstaan!
same @ fortis