Adreswijziging
-
pierre zidane
Adreswijziging
Beste,
zopas is mijn vriendin bij mij ingetrokken en ik vroeg mij af hoe zij een adreswijziging kan doorvoeren bij jullie.
Ik heb op de site gezien dat je moet inloggen, de wijziging ingeven en dit moet bewijzen via een adresbewijs, zoals bv een factuur van electriciteit. Echter deze staan allen op enkel mijn naam en niet op onze beide namen.
Hoe kan zij dan best de adreswijziging laten doorvoeren bij jullie?
zopas is mijn vriendin bij mij ingetrokken en ik vroeg mij af hoe zij een adreswijziging kan doorvoeren bij jullie.
Ik heb op de site gezien dat je moet inloggen, de wijziging ingeven en dit moet bewijzen via een adresbewijs, zoals bv een factuur van electriciteit. Echter deze staan allen op enkel mijn naam en niet op onze beide namen.
Hoe kan zij dan best de adreswijziging laten doorvoeren bij jullie?
-
anonymous
Re: Adreswijziging
Is ze officieel in getrokken bij u?
Indien nee => hoeft ze geen wijziging door te geven
Indien ja => Dan moet ze zowieso naar het gemeentehuis om haar ID te laten aanpassen. Daar krijgt ze een extract op papier mee. Een copy van dit papier volstaat ook.
Indien nee => hoeft ze geen wijziging door te geven
Indien ja => Dan moet ze zowieso naar het gemeentehuis om haar ID te laten aanpassen. Daar krijgt ze een extract op papier mee. Een copy van dit papier volstaat ook.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
pierre zidane
Re: Adreswijziging
Amai, gesproken over logisch nadenken
Stom dat ik daar zelf niet ben opgekomen, want dat papier hebben we idd al.
Merci voor de tip :-)
Stom dat ik daar zelf niet ben opgekomen, want dat papier hebben we idd al.
Merci voor de tip :-)