Advanced Metallurgical Group (AMG)
TIP
Re: Advanced Metallurgical Group (AMG)
Ik ga geen 2de keer de fout maken door te vroeg te verkopen. Vorige keer verkocht aan 45 terwijl ze nog naar een 53 doorgingen. Heb ze tijdje geleden terug gekocht aan 38.9€. Koersdoelen staan naar de 60€, mijn doel ligt 5% lager op 57€.
En ze staan momenteel als enige mooi groen in mijn portefeuille op een +17% momenteel.
En ze staan momenteel als enige mooi groen in mijn portefeuille op een +17% momenteel.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Citi zou z'n koersdoel verhoogd hebben naar € 62.

edit; Al vraag ik me wel af wrm shorters opbouwen tot 5,5%
De bron is betrouwbaarIndien de projecten van Lithium downstream I en II en expansie Vanadium Ohio 2 effectief wordt uitgevoerd, verwacht de analist een koersdoel van 95,80 €...

edit; Al vraag ik me wel af wrm shorters opbouwen tot 5,5%

Ook raar dat Bekaert sinds kort hetzelfde koersverloop heeft dan amgUmi schreef: ↑8 november 2018, 10:57 Citi zou z'n koersdoel verhoogd hebben naar € 62.
De bron is betrouwbaarIndien de projecten van Lithium downstream I en II en expansie Vanadium Ohio 2 effectief wordt uitgevoerd, verwacht de analist een koersdoel van 95,80 €...
edit; Al vraag ik me wel af wrm shorters opbouwen tot 5,5%![]()
AMG volgt wel vaker de staalsector (Arecelor, Aperam, ...). zit ergens wel in zo'n tracker (2), maar dat is voor een beperkt aantal aandelen dacht ik.
https://uk.investing.com/news/commoditi ... bc-1397300
HSBC zet SQM & Livent op kopen. Lithium markt zal krap blijven.
HSBC zet SQM & Livent op kopen. Lithium markt zal krap blijven.
Aan de huidige koersen van AMG twijfel ik terug om een turbo aan te kopen.
Vorige keer mooie winst gepakt.
Heb ook een 'gewone' belegging in AMG, maar in plaats van bij te kopen zou ik een 2de schijf kopen als turbo.
Koers zwaar en onterecht afgestraft.
In huidige periode kan je natuurlijk niet weten hoe laag de koers gaat.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zat er ook naar te kijken maar wil het even laten uitrazen aan de onderkant. Technisch gezien zitten we nu aan de onderkant van het trendkanaal (oververkocht) en dus misschien wat rebounds aanstaande maar voorlopig lijken weinig partijen de koers te ondersteunen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb alvast bijgekocht vandaag.
Heinz was gisteren op de (B)aandeelhoudersvergadering zeer enthousiast over de toekomst aldus een LT-AMG-Belegger (op het iex-forum).
De fabrieken draaien de volgende 3 jaar op volle capaciteit.
Heinz was gisteren op de (B)aandeelhoudersvergadering zeer enthousiast over de toekomst aldus een LT-AMG-Belegger (op het iex-forum).
De fabrieken draaien de volgende 3 jaar op volle capaciteit.
Heb ze sinds juni 2016
Januari 2018 schijfje verkocht bij herbalancering port.
Vandaag staan er terug een "koop" signaal maar moet niet herbalanceren momenteel. Misschien als er nog een kerstcadeau in de vorm van €€€ uit de lucht komt vallen

72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Had een order geplaatst en gisteren afgegaan.
Schijf 2 gekocht. Gemiddelde aankoop met ong. 25% verlaagd
Schijf 2 gekocht. Gemiddelde aankoop met ong. 25% verlaagd

72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Toch positief?
Of wat was de reden van de koersdaling van gisteren?