Argenta instant overschrijving
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta instant overschrijving
een paar dagen terug doe ik een overschrijving van 250 van Argenta naar Belfius en stond het bedrag meteen op de belfius rekening en bij argenta stond er "uitgaande instantoverschrijving", en dit zonder ik hier iets voor moest doen. Vandaag schrijf ik 1500 over van Argenta naar Belfius maar is het geld nog niet toegekomen wat achteraf logisch is want op Argenta staat er nu " uitgaande overschrijving" Iemand een idee waarom Argenta in dit geval kiest voor een gewone overschrijving.
Laatst gewijzigd door bartman op 22 oktober 2021, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
apestaart12
- Newbie

- Contacteer:
Re: Aegenta instant overschrijving
Waarschijnlijk is er een maximumbedrag voor instant overschrijvingen en als dat maximum overschreden wordt zal die overschrijving niet-instant uitgevoerd worden.
Bij BNP Paribas Fortis zijn instant overschrijvingen beperkt tot 1000 EUR per overschrijving en per dag dus is dat misschien ook het geval bij Argenta.
Bij BNP Paribas Fortis zijn instant overschrijvingen beperkt tot 1000 EUR per overschrijving en per dag dus is dat misschien ook het geval bij Argenta.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Argenta instant overschrijving
Instant bij Argenta ook alleen maar vanop smartphone
Niet vanop webbanking dacht ik.
Niet vanop webbanking dacht ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.