afer europe instapkosten via test aankoop
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
jv1 schreef:Rendement Afer Europese voor 2013 3,36% netto
Wat schreef ik hier altijd al, http://www.afer-europe.com" onclick="window.open(this.href);return false; als lid van test-aankoop maar 0.50 % instapkosten in plaats van de gebruikelijke 2 %.
Geef mij maar Afer, veel meer opbrengst dan de volkslening.
En al wie niet meer wou investeren in tak 21, zoek mij maar 3.36 % netto, de dag van vandaag !
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Als lid van testaankoop volgens mij 0,35% instapkosten op het waarborgfonds!!!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Rendement tak 21 voor 2013
Zonder lid van test aankoop wel 2% instapkosten...Alwina schreef:Als lid van testaankoop volgens mij 0,35% instapkosten op het waarborgfonds!!!!
Hoeveel kost een lidmaatschap van test aankoop?
Afer heeft mij voorlopig een weinig professionele indruk gelaten: informatiemap aangevraagd en niks ontvangen.
En ook al spellingsfouten gezien op hun website.
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Voor 01/01/2014 was de instapkost voor leden van TestAankoop inderdaad 0,35 %; sedert 01/01/14 bedraagt de instapkost echter 0,50 %. Deze wijziging staat op de website van Testaankoop.Alwina schreef:Als lid van testaankoop volgens mij 0,35% instapkosten op het waarborgfonds!!!!
Mijn eerste gedachte was, kijk zelf even op hun websiteBrugse Leeuw schreef:Hoeveel kost een lidmaatschap van test aankoop?
Het 'goedkoopst' is Test Gezondheid: 52,20 euro/jaar voor 6 nummers.
Test Aankoop magazine kost 107,88 euro/jaar voor 11 nummers.
Maar volgens mij kan je gebruik maken van het TA aanbod (2 maanden voor 2 euro), inschrijven bij Afer en dan TA niet verlengen. Enkel bij een storting bij Afer moet je een geldig TA-abonneenummer opgeven. Dus als je later wil bijstorten, zal je op dat moment lid moeten zijn.
Ik heb indertijd online ingeschreven, geen infomap gevraagd, maar toch toegestuurd gekregen.Afer heeft mij voorlopig een weinig professionele indruk gelaten: informatiemap aangevraagd en niks ontvangen.
Dat was mij ook opgevallen. Afer is een Franse verzekeringsgroep, al is dat niet echt een excuus.En ook al spellingsfouten gezien op hun website.
Ik heb er niet bij stilgestaan, omdat ik in het verleden al erger gezien heb. Mijn eerste ervaring met een bank via post (internet was toen nog iets voor universiteiten ed) was Bank van Koophandel (als ik mij nog goed herinner). Als bewijs voor een termijnrekening kreeg ik toen een 'vodje' papier toegestuurd ( iets gedrukt met een (mainframe)printer waarvan het lint aan vervanging toe was, op 'pyjama-papier', zonder logo, handtekening, stempel oid ). Mijn vertrouwen in TA en banken was toen iets groter...