Afer europe
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Afer europe
Ik heb begin mei een aansluitingsformulier ingevuld voor het waarborgfonds van afer europe. Ik heb toen per mail een antwoord gekregen dat het ok was en dat ik kon storten. Ik heb mijn bedrag toen overgemaakt maar ik heb ondertussen niks meer gehoord of gezien. Is het normaal dat je na een maand nog geen bevestiging of contractnummer hebt gekregen?
Re: Afer europe
misschien kan je beter Afer Europe contacteren om een update te vragen?
AVIVA VIE - AFER Europe+
Tel : 02 / 627 47 11 Fax : 02 / 627 47 17
Avenue Lloyd George laan, 6
B 1000 Bruxelles-Brussel
AVIVA VIE - AFER Europe+
Tel : 02 / 627 47 11 Fax : 02 / 627 47 17
Avenue Lloyd George laan, 6
B 1000 Bruxelles-Brussel
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hun administratieve afhandeling gebeurt inderdaad erg traag. Ik heb een drietal maanden geduld moeten hebben.
Vraag aan Afer Europe een speciale toegangscode, dit is gratis, zo kun je het saldo van je tak 21 raadplegen via internet.
ps. Als lid test-aankoop betaal je 0.50 % instapkosten in plaats van 2 %. Op een storting van 10.000 €, doe je zo 150 € winst !
ps. Als lid test-aankoop betaal je 0.50 % instapkosten in plaats van 2 %. Op een storting van 10.000 €, doe je zo 150 € winst !
De aansluiting kost 25 euro maar dat betaal je uiteraard maar één keer. Beetje raar misschien, maar het werkt allemaal perfect.
Als je dus 1025 euro stort, dan wordt van 1000 euro de twee procent taks afgehouden.
Let er op dat je betaalt vanaf een rekening die op de naam van de verzekeringsnemer staat. Dat moet niet, maar het is veel makkelijker. Ik stortte ooit vanaf een rekening van mijn echtgenote, en nadien wordt dan gevraagd om aan te tonen wat de verwantschap is.
Het leukste vind ik de contracten op naam van minderjarigen.
En terzijde: momenteel (tot eind juli) geen instap op tak 44 van Belfius. En als het geld van elders komt, betalen ze één procent terug. Dat is de helft van je 2 %-taks al uitgespaard !
Als je dus 1025 euro stort, dan wordt van 1000 euro de twee procent taks afgehouden.
Let er op dat je betaalt vanaf een rekening die op de naam van de verzekeringsnemer staat. Dat moet niet, maar het is veel makkelijker. Ik stortte ooit vanaf een rekening van mijn echtgenote, en nadien wordt dan gevraagd om aan te tonen wat de verwantschap is.
Het leukste vind ik de contracten op naam van minderjarigen.
En terzijde: momenteel (tot eind juli) geen instap op tak 44 van Belfius. En als het geld van elders komt, betalen ze één procent terug. Dat is de helft van je 2 %-taks al uitgespaard !
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)