afrekening GP
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
afrekening GP
Ik wens mijn spaarrekening bij Deutsche Bank af te sluiten wegens te weinig opbrengst en omdat ik mijn verworven getrouwheidspremie NU wens te ontvangen.Groot was mijn verbazing toen ze bij Deutsche Bank vertelden dat ondanks afsluiten rekening en overschrijving spaargeld naar andere bank,de GP slechts in de eerste helft van maart zou gestort worden !
ik vraag mij af of dit wettig is.Het gaat mij hier niet zozeer om het geld,wel om het principe.Ik kan toch ook niet zomaar beslissen dat ik mijn schulden "wat later"betaal omdat dit nu éénmaal mijn politiek is.Wat denken/vinden jullie ?
ik vraag mij af of dit wettig is.Het gaat mij hier niet zozeer om het geld,wel om het principe.Ik kan toch ook niet zomaar beslissen dat ik mijn schulden "wat later"betaal omdat dit nu éénmaal mijn politiek is.Wat denken/vinden jullie ?
Re: afrekening GP
Als je dit op hun filmkes (bij de bakker ...) plaatst.
De reclamespot zou zo kunnen gaan: Nu bij DB krijg je pas je wisselgeld, van je brood, terug de maand volgend op de aankoop van het brood! En dat volledig gratis! Zonder bewaarloon aan te rekenen voor het wisselgeld!

De reclamespot zou zo kunnen gaan: Nu bij DB krijg je pas je wisselgeld, van je brood, terug de maand volgend op de aankoop van het brood! En dat volledig gratis! Zonder bewaarloon aan te rekenen voor het wisselgeld!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Yama
Rente-uitkering gebeurd bij het afsluiten van de rekening, doch een termijn is niet opgenomen in
het spaarreglement. Dus: nu in hoofdletters is niet van toepassing.
het spaarreglement. Dus: nu in hoofdletters is niet van toepassing.
Ben zo juist hetzelfde gevaren bij DB ook wachten tot volgende maand voor mij nooit noch DB heb alles afgesloten wilden mij noch een termijnrekening of een fonds aansmeren ze waren niet blij met de afsluiting mij zien ze daar nooit meer.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
@Jules1: uw berichtje heb ik 3 maal moeten herlezen voor dat ik hem volledig begreep. In het vervolg mischien leestekens gebruiken?
Een typfoutje af en toe tot daar aan toe. Maar bovenstaand bericht ontcijferen vergt mij iets teveel inspanning.
Een typfoutje af en toe tot daar aan toe. Maar bovenstaand bericht ontcijferen vergt mij iets teveel inspanning.
WebsterMC schreef:@Jules1: uw berichtje heb ik 3 maal moeten herlezen voor dat ik hem volledig begreep. In het vervolg mischien leestekens gebruiken?
Dan zult ge waarschijnlijk nog niet goed wakker geweest zijn zekers.
Groetjes,
Jules
@Jules1,
WebsterMC zal zéker niet de enige geweest zijn die moeite had om je berichtje te lezen.
Je bent hier niet aan het SMSen : hier hoef je geen leestekens weg te laten om plaats te winnen
WebsterMC zal zéker niet de enige geweest zijn die moeite had om je berichtje te lezen.
Je bent hier niet aan het SMSen : hier hoef je geen leestekens weg te laten om plaats te winnen
Misschien was zijn kommatoets kapot.
Zal het niet meer doen sorri zal den ouwen dag zijn zekers.Yaris schreef:Misschien was zijn kommatoets kapot.
Niet aantrekken, jules1, ik had je bericht na één keer lezen wel begrepen hoor.
Maar ondertussen doe je het terug...jules1 schreef:Zal het niet meer doen sorri zal den ouwen dag zijn zekers.Yaris schreef:Misschien was zijn kommatoets kapot.