Afschaffing/Afbouw fiscale aftrek hypothecaire lening?
TIP
Afschaffing/Afbouw fiscale aftrek hypothecaire lening?
Deze morgen op de radio vernomen dat de Vlaamse Woonraad de fiscale aftrek van een hypothecaire lening wil afschaffen/afbouwen.
Artikel De Morgen: http://www.demorgen.be/dm/nl/986/geld/a ... ning.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie mening?
Artikel De Morgen: http://www.demorgen.be/dm/nl/986/geld/a ... ning.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie mening?
Re: Afschaffing/Afbouw fiscale aftrek hypothecaire lening?
tja en zeggen dat de Vlaming dit uiteindelijk aan zichzelf te danken heeft. Wie gestemd heeft voor Vlaamsgezinde partijen is er verantwoordelijk voor.
We betalen nu meer tax voor de auto, binnenkort geen aftrek meer voor de lening.
Alle belastingen die worden overgeheveld worden, worden verhoogd, de (weinge) voordelen die er waren worden afgeschaft.
Wat we zelf doen, doen we beter. We hebben het einde nog niet gezien.
Ze zullen blijven steunen... Ik ken dat. Eerst Uw loonbriefje tonen. Wat meneer, U verdient 1500 Euro. Dat is veel te veel. De volgende.
We betalen nu meer tax voor de auto, binnenkort geen aftrek meer voor de lening.
Alle belastingen die worden overgeheveld worden, worden verhoogd, de (weinge) voordelen die er waren worden afgeschaft.
Ze zullen blijven steunen... Ik ken dat. Eerst Uw loonbriefje tonen. Wat meneer, U verdient 1500 Euro. Dat is veel te veel. De volgende.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
en je vergeet de afschaffing van de jobkorting!
Nu, pas op. Ik begrijp dat het moeilijke tijden zijn, ook voor de regeringsmensen. Maar als je ziet wat Vlaanderen al dan niet afschaft en andere belastingen verhoogd... lijkt het me toch niet correct om als vlaming enkel af te geven op de "belastingsregering" van Di Rupo. Want het is niet dat Vlaanderen het beter doet.
Maar dat ze dan eerlijk communiceren. En niet alle schuld bij de ander leggen. Ik kan best leven met afroming in moeilijke tijden (en terugvloeien in betere tijden). Dat laatste is waarschijnlijk een droom :-)
Nu, pas op. Ik begrijp dat het moeilijke tijden zijn, ook voor de regeringsmensen. Maar als je ziet wat Vlaanderen al dan niet afschaft en andere belastingen verhoogd... lijkt het me toch niet correct om als vlaming enkel af te geven op de "belastingsregering" van Di Rupo. Want het is niet dat Vlaanderen het beter doet.
Maar dat ze dan eerlijk communiceren. En niet alle schuld bij de ander leggen. Ik kan best leven met afroming in moeilijke tijden (en terugvloeien in betere tijden). Dat laatste is waarschijnlijk een droom :-)
Lukske schreef:tja en zeggen dat de Vlaming dit uiteindelijk aan zichzelf te danken heeft. Wie gestemd heeft voor Vlaamsgezinde partijen is er verantwoordelijk voor.
Nogal kort door de bocht vind ik.
Dat ze nu in de miserie en in de schulden zitten in Brussel door in het verleden sinterklaas te spelen om de mensen content te houden heeft weinig met Vlaamsgezinde partijen te maken, me dunkt.
Gelieve hierover verder te gaan in het vastgoed topic, uiteraard niet over de politieke kant!!!
Dit topic wordt gesloten.
Dit topic wordt gesloten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!