Afschriften opvragen niet mogelijk?
-
TheOnlyOne
- Newbie

- Contacteer:
Afschriften opvragen niet mogelijk?
Heb sinds kort (2 weken) een bedrijvenrekening bij Fortuneo. Voor kwartaalaangifte wou ik de afschriften opvragen om deze aan mijn boekhouder te bezorgen, maar er bleken er geen te zijn. Zijn deze enkel maandelijks op te vragen?
Re: Afschriften opvragen niet mogelijk?
http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/546160" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf uitgeprinte uittreksels hebben geen wettelijke bewijswaarde ook niet...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
rekeningsuitreksels-t16784.html?#p187508" onclick="window.open(this.href);return false;
De link die je hier opgeeft is die van het T-A-forum en wat daar in staat komt van forumleden en moet je dus niet noodzakelijk voor waarheid houden.ludo schreef:http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/546160
Test-Aankoop, daarentegen heeft in een van haar nieuwsbrieven laten weten dat de elektronische bankuittreksels wél dezelfde bewijswaarde hebben.
http://www.test-aankoop.be/geld/zichtre ... fschriften" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het voor een bedrijvenrekening anders is dan voor een particuliere rekening.TheOnlyOne schreef:Heb sinds kort (2 weken) een bedrijvenrekening bij Fortuneo. Voor kwartaalaangifte wou ik de afschriften opvragen om deze aan mijn boekhouder te bezorgen, maar er bleken er geen te zijn. Zijn deze enkel maandelijks op te vragen?
Maar voor particulieren gaat het afprinten van rekeningafschriften wél.
Het is een beetje moeilijker dan bij andere internetbanken en het ziet er allemaal wat amateuristisch uit, maar na wat zoekwerk ben ik er in geslaagd.
Je moet wel eerst ingeven of je de rekeninguittreksels maandelijks, dagelijks, enz..., wenst.
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste,
Om uw rekeninguittreksels op te vragen, klikt u in het menu "Snelkoppeling" rechts in uw scherm op "Uw rekeninguittreksels afdrukken". Nadien selecteert u de rekening en de periode waarvoor u uw uittreksels nodig heeft en klikt op opzoeken. U kan dan de uittreksels downloaden in PDF formaat.
Door te klikken op "Mijn persoonlijke gegevens" in het menu "Mijn klantenrekening", kan u zelf uw voorkeuren ingeven voor de rekeninguittreksels bij "Beheer rekeninguittreksels". Voor elk van uw rekeningen kan u kiezen of u deze wenst te ontvangen via "Web" en/of "Papier" en op welke frequentie. Indien u kiest voor uw uittreksels via "Web" raad ik u aan de verzending op dagelijks te zetten, zodat u dagelijks uw rekeninguittreksels van nieuwe verrichtingen ter beschikking krijgt.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
Om uw rekeninguittreksels op te vragen, klikt u in het menu "Snelkoppeling" rechts in uw scherm op "Uw rekeninguittreksels afdrukken". Nadien selecteert u de rekening en de periode waarvoor u uw uittreksels nodig heeft en klikt op opzoeken. U kan dan de uittreksels downloaden in PDF formaat.
Door te klikken op "Mijn persoonlijke gegevens" in het menu "Mijn klantenrekening", kan u zelf uw voorkeuren ingeven voor de rekeninguittreksels bij "Beheer rekeninguittreksels". Voor elk van uw rekeningen kan u kiezen of u deze wenst te ontvangen via "Web" en/of "Papier" en op welke frequentie. Indien u kiest voor uw uittreksels via "Web" raad ik u aan de verzending op dagelijks te zetten, zodat u dagelijks uw rekeninguittreksels van nieuwe verrichtingen ter beschikking krijgt.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
TheOnlyOne schreef:Heb sinds kort (2 weken) een bedrijvenrekening bij Fortuneo. Voor kwartaalaangifte wou ik de afschriften opvragen om deze aan mijn boekhouder te bezorgen, maar er bleken er geen te zijn. Zijn deze enkel maandelijks op te vragen?
ik heb gelijkaardig probleem gehad, ik kon geen afschriften meer van Fortuneo krijgen, kreeg steeds in het frans dat de pagina niet bestond. Fortuneo kon dit blijkbaar niet oplossen en enkel de afschriften mij per mail bezorgen ...
vond ik persoonlijk zwak! en ze lossen het probleem dus ook niet op!
Ook nu kan ik nog steeds geen nieuwe afschriften raadplegen.
ik heb mijn conclusie gemaakt over deze bank!
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste Stoffel,
We hebben een simulatie gedaan om uw probleem na te bootsen maar zonder succes. Het is misschien een lokaal probleem te wijten aan de instellingen van uw systeem. U kan steeds nakijken of uw systeem conform is aan de eisen van onze website op volgende link https://www.fortuneo.be/nl/help/support. Om u beter van dienst te zijn, raden we u aan onze klantendienst te contacteren op het nummer 02/225.18.18.
Met vriendelijke groeten
Fortuneo Bank
We hebben een simulatie gedaan om uw probleem na te bootsen maar zonder succes. Het is misschien een lokaal probleem te wijten aan de instellingen van uw systeem. U kan steeds nakijken of uw systeem conform is aan de eisen van onze website op volgende link https://www.fortuneo.be/nl/help/support. Om u beter van dienst te zijn, raden we u aan onze klantendienst te contacteren op het nummer 02/225.18.18.
Met vriendelijke groeten
Fortuneo Bank