Afsluiten AXA Spaarplus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Afsluiten AXA Spaarplus
Zoals in mijn vorige vraag reeds gesteld wil ik mij spaarcenten die 1 vol jaar op mijn axa spaarplus stonden op 8/12/11 weghalen en naar RABO brengen.
De getrouwheidspremie van Axa wordt maar betaald begin januari, vermoed ik.
Wat als ik nu de hele boel afsluit, wordt die getrouwheidspremie dan ook afgerekend en uitbetaald en ben ik er dan volledig van af ??
bedankt voor je reactie
De getrouwheidspremie van Axa wordt maar betaald begin januari, vermoed ik.
Wat als ik nu de hele boel afsluit, wordt die getrouwheidspremie dan ook afgerekend en uitbetaald en ben ik er dan volledig van af ??
bedankt voor je reactie
Re: Afsluiten AXA Spaarplus
Een spaarrekening die wordt afgesloten, wordt steeds volledig vereffend. Je zal dus alle intresten die je op dat ogenblik verdiend hebt, onmiddellijk uitbetaald krijgen. Hier wordt steeds aangeraden om je huidige saldo al over te schrijven naar je nieuwe rekening en de bank enkel de intresten te laten overschrijven.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous
Re: Afsluiten AXA Spaarplus
Als je een spaarrekening afsluit, dan wordt alles onmiddellijk verrekend. Dus je ontvangt dan de, tot op dat moment verdiende, intresten.