Afsluiten ING Lion Deposit
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
frietmetstoofvlees
Afsluiten ING Lion Deposit
Door steeds wederkerende problemen met de veiligheidsmodule van ING Home'Bank heb ik op 19/10 mijn spaarrekening opgezegd. Na 10 dagen is het resterend saldo (een grote som vermits ik geen toegang meer had tot mijn rekening en deze niet zelf kon overboeken) nog steeds niet op mijn tegenrekening overgeboekt.
Zijn er nog forumleden die zo lang op hun geld moe(s)ten wachten?
Re: Afsluiten ING Lion Deposit
Ik heb gisteren gevraagd om mijn rekening af te sluiten en het saldo door te storten en dat is vandaag netjes gebeurd. Het is wel zo dat je dat schriftelijk moet bevestigen. Je moet volgende gegevens bezorgen aan een plaatselijke ing kantoor of alles doorfaxen (02/464.66.66):frietmetstoofvlees schreef: Door steeds wederkerende problemen met de veiligheidsmodule van ING Home'Bank heb ik op 19/10 mijn spaarrekening opgezegd. Na 10 dagen is het resterend saldo (een grote som vermits ik geen toegang meer had tot mijn rekening en deze niet zelf kon overboeken) nog steeds niet op mijn tegenrekening overgeboekt.
- ing lion deposit nummer
- rekeningnummer van je referentierekening
- naam en voornaam van de rekeninghouder
- je handtekening
Nogmaals, je moet wel schriftelijk bevestigen en handtekenen dat je je rekening wilt afsluiten.
Mg,
Dieter.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Of een andere methode is altijd eerst je geld overboeken en NADIEN vragen om af te sluiten, dan is het niet meer zo dringend
-
frietmetstoofvlees
@ Dieter: de afsluiting werd wel degelijk schriftelijk bevestigd
@ paul: geld overboeken ging niet wegens certificatieproblemen (ook niet na aanvraag van een nieuwe initialisatiecode)
@ paul: geld overboeken ging niet wegens certificatieproblemen (ook niet na aanvraag van een nieuwe initialisatiecode)
Ik heb 2 weken geleden mijn ING Lion Account & deposit afgesloten. Dit ging allemaal heel correct (had wel alles al overgeschreven). Ik ben hiervoor langsgegaan in het kantoor waar ik mijn bankkaart mocht afhalen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik had ook alles al eerder overgeschreven. Had de interest zelfs zo snel nie verwacht. Gisteren pas doorgefaxt, vandaag al interest gestort gekregen !
ik heb in mei 09 een ing lion dep geopend maar nooit een storting op gedaan.(intrestvoet was niet meer interessant)
Worden er kosten aangerekend voor een nooit gebruikte rekening door ing of wordt die rek automatisch afgesloten?
Worden er kosten aangerekend voor een nooit gebruikte rekening door ing of wordt die rek automatisch afgesloten?
Toen ik mijn 2 ING Lion rekeningen ging afsluiten, keek die bankbediende raar naar mij omdat er totaal geen kosten zijn. Dus ik vermoed niet dat ING kosten aanrekent voor het niet gebruiken van die rekeningen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Een lion deposit waar nooit een saldo groter dan nul opstaat wordt afgesloten op 31/12, er werden mij geen kosten aangerekend
Pecunia non olet
-
frietmetstoofvlees
Eindsaldo vandaag dan toch uiteindelijk ontvangen 
Iedereen bedankt voor de reacties.
Iedereen bedankt voor de reacties.