afsluiten rekening Bolero
TIP
afsluiten rekening Bolero
Eind november 2012 een sluitingsrequest gestuurd. In januari moeten vaststellen (ik kreeg/krijg mails en afrekeningen alsof ik nog klant ben) dat de rekening nog altijd niet gesloten is. Per mail geen enkele antwoord/uitleg gekregen hieromtrent. Enkel telefonisch wilden ze me bevestigen dat de rekening nog niet gesloten was.
Staat blijkbaar niet hoog op hun lijstje. Als excuus gold blijkbaar eindejaarsperiode (hadden nochtans al meer dan een maand ervoor de aanvraag gekregen). Transfers krijgen voorrang. Nog iemand soortgelijke ervaringen? Meer dan twee maanden lijkt me getuigen van weinig professionalisme.
Staat blijkbaar niet hoog op hun lijstje. Als excuus gold blijkbaar eindejaarsperiode (hadden nochtans al meer dan een maand ervoor de aanvraag gekregen). Transfers krijgen voorrang. Nog iemand soortgelijke ervaringen? Meer dan twee maanden lijkt me getuigen van weinig professionalisme.
Re: afsluiten rekening Bolero
Na 3 maanden is de rekening eindelijk afgesloten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij mij gebeurt het tegenovergestelde.Ik kan na 29 dagen nog steeds geen gebruik maken van Bolero.Eerst had men mijn welkomst-
pakket naar een verkeerd adres gezonden.Dus gaf men een document door om mijn adresgegevens aan te passen.Tevens gaf ik daarin
mijn nieuw gsm-nummer op om de initiële code te kunnen ontvangen.
Het welkomstpakket kwam eindelijk bij mij terecht,maar wat blijkt ? Het bleef wachten op de code. Weer naar Bolero gemaild dat ik
de code niet ontving.Als antwoord kreeg ik dat ik mijn gsm-nummer wéér via een identiek zelfde document moest doorgeven.
Het stond verdorie op het betreffende document samen met mijn juist adres. Hebben zij dat echt niet zien staan ? Of hadden zij dat
reeds weggeworpen ? Ik weet het niet,feit is dat ze daar toch heel nonchalant omgaan met mijn identiteitsgegevens.
pakket naar een verkeerd adres gezonden.Dus gaf men een document door om mijn adresgegevens aan te passen.Tevens gaf ik daarin
mijn nieuw gsm-nummer op om de initiële code te kunnen ontvangen.
Het welkomstpakket kwam eindelijk bij mij terecht,maar wat blijkt ? Het bleef wachten op de code. Weer naar Bolero gemaild dat ik
de code niet ontving.Als antwoord kreeg ik dat ik mijn gsm-nummer wéér via een identiek zelfde document moest doorgeven.
Het stond verdorie op het betreffende document samen met mijn juist adres. Hebben zij dat echt niet zien staan ? Of hadden zij dat
reeds weggeworpen ? Ik weet het niet,feit is dat ze daar toch heel nonchalant omgaan met mijn identiteitsgegevens.
Ik moet zeggen dat ik alleen maar zeer goede ervaringen heb qua service met Bolero. Identito wat Binckbank betreft. Moet ook wel zeggen dat ik mijn rekening bij Bolero ook nooit heb afgesloten. Heb daar nog een kleine portefeuille van in totaal 4 aandelen.
Ik vind Bolero wel wat te duur maar soit.
Ik vind Bolero wel wat te duur maar soit.