Afspraak met je bankier?
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Afspraak met je bankier?
... en afgeven op de nu gelukkig gepensioneerde baby boomers (broertje was 56 toen hij zijn schup afkuiste).Lukske schreef:@freddy
...en het pensioen. In die 20 jaar dat ik werk hoor dagelijks een 10-tal keer per dag het woord pensioen vallen. Nog zoveel jaar, zoveel maanden......mensen werken echt niet graag. Geen wonder dat er zoveel wordt afgegeven op de werklozen en zieken. Velen zijn er als het ware jaloers op.
En diezelfde jaloezigaards zijn dezelfde multikullers/Bons Belzes die elk 'Vlaanderen eerst' verketteren en het goed vinden dat Belgie het geld over de haag gooit.
We krijgen wat we gevraagd hebben !
²nikske schreef:ik werd ongeveer 1 keer per jaar uitgenodigd maar hen dit steeds afgewimpeld omdat ik er zelf ooit in een ver verleden heb gewerkt en de bedoeling is enkel om te verkopen.
Wanneer het echt in het voordeel van de klant is zullen ze je niet contacteren dat moet je zelf zien uit te vinden en afspraak maken.
Dus ik ga nooit in op zo'n uitnodiging van doorlichting hoe mooi het ook wordt verpakt.
Heb ze nog nooit weten bellen om een lening te laten herzien omdat de rentevoeten laag staan.
Hoe vaak een afspraak : absoluut zo weinig mogelijk
Als de vos de passie preekt .. ben je beter uit de buurt als er geld in je zakken zit.
(Voila, .. Bij deze het topic even naar boven gehaald weer
)

Als de vos de passie preekt .. ben je beter uit de buurt als er geld in je zakken zit.
(Voila, .. Bij deze het topic even naar boven gehaald weer