Aftrekbare onkosten garageboxen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Aftrekbare onkosten garageboxen
Ik zou als zelfstandige in bijberoep garages willen verhuren en hiervoor een investeringskrediet willen afsluiten. Indien al mijn huurders particulieren heb ik geen netto belastbaar inkomen (enkel belasting via KI). Ik heb 2 vragen
1) Kan ik dan onkosten (interest lening, onderhoudskosten garages,…) aftrekken van mijn belastbaar inkomen gezien de huur niet fiscaal belastbaar is en ik dus fiscaal niets verdien?
2) Zijn de onkosten die kunnen afgetrokken worden als ik aan particulieren verhuur geplafoneerd? (gezien dit wel het geval lijkt wanneer men verhuurt aan bedrijven)
Dank u wel voor elke tip!
1) Kan ik dan onkosten (interest lening, onderhoudskosten garages,…) aftrekken van mijn belastbaar inkomen gezien de huur niet fiscaal belastbaar is en ik dus fiscaal niets verdien?
2) Zijn de onkosten die kunnen afgetrokken worden als ik aan particulieren verhuur geplafoneerd? (gezien dit wel het geval lijkt wanneer men verhuurt aan bedrijven)
Dank u wel voor elke tip!
Re: Aftrekbare onkosten garageboxen
http://fiscus.fgov.be/interfaoifnl/vrag ... sujet3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.