AG Insurance
AG Insurance
Aangetekend shrijven gekregen van verzekeraar AG Insurance met de mededeling. Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat onze maatschappij beslist heeft uw contract op te zeggen overeenkomstig de voorwaarden ervan. Heb telefonisch contact opgenomen om welke reden zij het op zeggen. Antwoord, om dat ze de samen werking met mijn makelaar stop zetten. Nu is mijn vraag kan dat zo maar. Het betreft de contracten van de Brand en autoverzekering. De gezinspolis zal dan ook wel volgen zeker.
Re: AG Insurance
Lees zelf eens de voorwaarden na en contacteer de ombudsman der verzekeringen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: AG Insurance
misschien teveel schadeclaims ingediend... Via je makelaar ( of een andere ) een andere verzekering zoeken.. Zal niks anders opzitten vermoedt ik...
Re: AG Insurance
Waarschijnlijk heeft uw makelaar geen al te beste reputatie meer bij AG.Teveel schadeclaims of te weinig nieuwe contracten.
axa-de-schaamte-voorbij-t10789.html?hilit=axa" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees bovenstaand topic maar eens rustig door.Je bent niet de enige.
axa-de-schaamte-voorbij-t10789.html?hilit=axa" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees bovenstaand topic maar eens rustig door.Je bent niet de enige.
Re: AG Insurance
Beste Phil,
Ik werk een antwoord uit maar hier gaat niets buiten zonder duidelijk akkoord van onze directeur communicatie en de afdeling in kwestie. Gezien de verlofperiode kan dat wat extra tijd innemen. Volgende week mag je een antwoord verwachten.
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Ik werk een antwoord uit maar hier gaat niets buiten zonder duidelijk akkoord van onze directeur communicatie en de afdeling in kwestie. Gezien de verlofperiode kan dat wat extra tijd innemen. Volgende week mag je een antwoord verwachten.
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Re: AG Insurance
@Ludo, mijn brandverzekering éénmaal een schade ingediend wegens insijpeling water voor een bedrag van 892 euro in het jaar 2002. Betreft auto verzekering gelukkig nog geen enkel ongeval moeten indienen, Bonus malus graad min 02.Gezinspolis nog niet moeten aan spreken, dat zegt genoeg over die verzekerings maatschappij. Ik ben 60+ nu nog aan een auto verzekering beginnen zoeken, ik denk dat ze mij niet met open armen zullen ontvangen.ludo schreef:misschien teveel schadeclaims ingediend... Via je makelaar ( of een andere ) een andere verzekering zoeken.. Zal niks anders opzitten vermoedt ik...
Re: AG Insurance
@Phill.
Mijn vader was 70 jaar toen hij bij AXA werd buiten gebonjourd.Zonder problemen en met een scherp tarief bij Mercator terecht geraakt.Hij had ook BM -2.
Mijn vader was 70 jaar toen hij bij AXA werd buiten gebonjourd.Zonder problemen en met een scherp tarief bij Mercator terecht geraakt.Hij had ook BM -2.
Re: AG Insurance
Mischien willen ze u wel terug verzekeren, maar tegen andere ( duurdere ) voorwaarden.. Gezien de 60 +leeftijd ..Misschien is vragen, wie weet??Phill schreef:@Ludo, mijn brandverzekering éénmaal een schade ingediend wegens insijpeling water voor een bedrag van 892 euro in het jaar 2002. Betreft auto verzekering gelukkig nog geen enkel ongeval moeten indienen, Bonus malus graad min 02.Gezinspolis nog niet moeten aan spreken, dat zegt genoeg over die verzekerings maatschappij. Ik ben 60+ nu nog aan een auto verzekering beginnen zoeken, ik denk dat ze mij niet met open armen zullen ontvangen.ludo schreef:misschien teveel schadeclaims ingediend... Via je makelaar ( of een andere ) een andere verzekering zoeken.. Zal niks anders opzitten vermoedt ik...
Re: AG Insurance
Beste Phill,
Zoals afgesproken, hierbij ons antwoord.
Schadeverzekeraars, zoals brand- en autoverzekeraars, hebben enkele “mogelijkheden” om het contract met een verzekerde op te zeggen.
1) Naar aanleiding van de jaarlijkse vervaldag. Hij moet je dan ten laatste drie maanden vóór die vervaldag laten weten dat hij het contract stop zet. De verzekeraar hoeft zelfs geen reden daarvoor te geven. Jij hebt als klant dezelfde mogelijkheid.
2) Na een schadegeval kan de verzekeraar ook opzeggen (de klant ook overigens). De eigenlijke stopzetting van het contract gebeurt dan minstens drie maanden na de betekening van de opzeging.
3) Na misleiding van de klant na een schadegeval. Als de klant de verzekeraar heeft proberen te misleiden en de verzekeraar daarvoor een klacht heeft ingediend, kan de verzekeraar het contract opzeggen en gebeurt de eigenlijke stopzetting minstens één maand na de betekening van de opzegging.
De verzekeraar gebruikt het naderen van de jaarlijkse vervaldagen om contracten op te zeggen om welke reden ook. Zolang hij de voorwaarden naleeft wat betreft de opzegging, kan hij dat.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Zoals afgesproken, hierbij ons antwoord.
Schadeverzekeraars, zoals brand- en autoverzekeraars, hebben enkele “mogelijkheden” om het contract met een verzekerde op te zeggen.
1) Naar aanleiding van de jaarlijkse vervaldag. Hij moet je dan ten laatste drie maanden vóór die vervaldag laten weten dat hij het contract stop zet. De verzekeraar hoeft zelfs geen reden daarvoor te geven. Jij hebt als klant dezelfde mogelijkheid.
2) Na een schadegeval kan de verzekeraar ook opzeggen (de klant ook overigens). De eigenlijke stopzetting van het contract gebeurt dan minstens drie maanden na de betekening van de opzeging.
3) Na misleiding van de klant na een schadegeval. Als de klant de verzekeraar heeft proberen te misleiden en de verzekeraar daarvoor een klacht heeft ingediend, kan de verzekeraar het contract opzeggen en gebeurt de eigenlijke stopzetting minstens één maand na de betekening van de opzegging.
De verzekeraar gebruikt het naderen van de jaarlijkse vervaldagen om contracten op te zeggen om welke reden ook. Zolang hij de voorwaarden naleeft wat betreft de opzegging, kan hij dat.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Re: AG Insurance
Telefonisch hebben ze mij als reden meegedeeld, om dat ze de samenwerking stop zetten met mijn makelaar. Mijn makelaar heeft nog gezegd, het is niet om dat ze problemen hebben met mij dat AG Insurance daar voor hun klanten moeten opzeggen. Dat is het laatste dat ik er over kwijt wil.Assuralia schreef:Beste Phill,
Zoals afgesproken, hierbij ons antwoord.
Schadeverzekeraars, zoals brand- en autoverzekeraars, hebben enkele “mogelijkheden” om het contract met een verzekerde op te zeggen.
1) Naar aanleiding van de jaarlijkse vervaldag. Hij moet je dan ten laatste drie maanden vóór die vervaldag laten weten dat hij het contract stop zet. De verzekeraar hoeft zelfs geen reden daarvoor te geven. Jij hebt als klant dezelfde mogelijkheid.
2) Na een schadegeval kan de verzekeraar ook opzeggen (de klant ook overigens). De eigenlijke stopzetting van het contract gebeurt dan minstens drie maanden na de betekening van de opzeging.
3) Na misleiding van de klant na een schadegeval. Als de klant de verzekeraar heeft proberen te misleiden en de verzekeraar daarvoor een klacht heeft ingediend, kan de verzekeraar het contract opzeggen en gebeurt de eigenlijke stopzetting minstens één maand na de betekening van de opzegging.
De verzekeraar gebruikt het naderen van de jaarlijkse vervaldagen om contracten op te zeggen om welke reden ook. Zolang hij de voorwaarden naleeft wat betreft de opzegging, kan hij dat.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia