AG Insurance: Top Rendement Invest
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
AG Insurance: Top Rendement Invest
Gestart op 21/6/2007 heb ik er tot nu weinig plezier van gehad.
Als ik nu euro 50.000 opvraag van het contract kost me dat euro 1.747,08
Wat zijn jullie verwachtingen van de Top Rendement Invest van AG?
Ik verwacht eerlijk gezegd niets. Is het dan niet voordeliger om het in de Starfix van Patronale te beleggen?
Als ik nu euro 50.000 opvraag van het contract kost me dat euro 1.747,08
Wat zijn jullie verwachtingen van de Top Rendement Invest van AG?
Ik verwacht eerlijk gezegd niets. Is het dan niet voordeliger om het in de Starfix van Patronale te beleggen?
Re: AG Insurance: Top Rendement Invest
als ik een glazen bol had zou ik het u zeggen.
Ik heb inderdertijd een First rekening geopend bij Ethias in 2007. Enkel in 2007 nog een winstdeelname en dan gedaan. Als ik dat had geweten. Wie zegt dat die Starfix zo goed zal zijn? Als je geen winstdeelame krijgt is het al bij al ook geen supervetten. Dan opteer ik liever als het toch voor lange termijn is voor NIBC 10j aan 4,5% en nul comma nul euro kosten.
Waarom geeft men eigenlijk geen 4,5 % in een levensverzekering voor 10 jaar gegarandeerd, ze kunnen het wel geven voor een termijnrekenening voor 10 jaar.
Ik heb inderdertijd een First rekening geopend bij Ethias in 2007. Enkel in 2007 nog een winstdeelname en dan gedaan. Als ik dat had geweten. Wie zegt dat die Starfix zo goed zal zijn? Als je geen winstdeelame krijgt is het al bij al ook geen supervetten. Dan opteer ik liever als het toch voor lange termijn is voor NIBC 10j aan 4,5% en nul comma nul euro kosten.
Waarom geeft men eigenlijk geen 4,5 % in een levensverzekering voor 10 jaar gegarandeerd, ze kunnen het wel geven voor een termijnrekenening voor 10 jaar.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.