AG Life Growth goed voor het fiscale voordeel ?
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: AG Life Growth goed voor het fiscale voordeel ?
En zo zijn we weer bij het vertrekpunt

KleineSpaarder schreef: ↑30 mei 2025, 14:22 Dat is voortbouwen op basisvaardigheden als rekenen, begrijpend lezen, logisch redeneren, kritisch denken, analytische vaardigheden.
Mensen kunnen niet lopen vooraleer ze kunnen stappen.
Zoals alles dat men "dringend" moet geven op school (*): als de basisvaardigheden er niet zijn, is het een onbegonnen zaak. Algemene financiële kennis geven zodat ze zich later niet laten vangen: vergeet het.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Nee dus kleine spaarder. Alleen jij bent nog bij dat vertrekpunt. Je moet ze de fijne kneepjes van de beurs niet uitleggen, maar financiële basiskennis kan best. Je overdrijft. Je hebt iets over pisaresultaten horen waaien of zo en nu ben je de grote expert?
Ben je Trump beu? Iets nieuws nodig?
Ben je Trump beu? Iets nieuws nodig?
Kleine spaarder moet nog wat bijleren over zijn medemensen denk ik.
Een familielid(de man geeft les in het lager onderwijs) is ook klant bij BNP en stelde mij deze vraag ook over dat fonds omdat het ook hem werd aangeraden.
Hij vertrouwt de adviseur 100% want ze zit al 20 jaar in het vak en zal het dus wel weten.
Daarna stelde hij mij de vraag wat het verschil was tussen een aandeel en een obligatie. Tja, wat moet je dan zeggen. Als je met die wijsheid(en zo zijn er velen) naar de bank gaat ben je natuurlijk een vogel voor de kat. Maar dergelijke mensen zijn tevreden als hun fonds in het groen staat en ze 5% winst maken ermee. Dat de bank dan met een deel ervan gaat lopen deert hen niet of nog beter ze beseffen het zelfs niet.
Tja, wie is dan de gelukkige hé?

Een familielid(de man geeft les in het lager onderwijs) is ook klant bij BNP en stelde mij deze vraag ook over dat fonds omdat het ook hem werd aangeraden.
Hij vertrouwt de adviseur 100% want ze zit al 20 jaar in het vak en zal het dus wel weten.
Daarna stelde hij mij de vraag wat het verschil was tussen een aandeel en een obligatie. Tja, wat moet je dan zeggen. Als je met die wijsheid(en zo zijn er velen) naar de bank gaat ben je natuurlijk een vogel voor de kat. Maar dergelijke mensen zijn tevreden als hun fonds in het groen staat en ze 5% winst maken ermee. Dat de bank dan met een deel ervan gaat lopen deert hen niet of nog beter ze beseffen het zelfs niet.
Tja, wie is dan de gelukkige hé?