Ageas
TIP
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Re: Ageas
En? tikken we de 44 aan vandaag?
resultaat van het buy-back programma/komende dividend?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
mij gok is dividend jagers
bij ageas kopen ze liever meer aandelen aan aan een lagere koers, zodoende meer aandelen te kunnen vernietigen.
dus in c gaan ze zelf de koers niet hoger jagen
bij ageas kopen ze liever meer aandelen aan aan een lagere koers, zodoende meer aandelen te kunnen vernietigen.
dus in c gaan ze zelf de koers niet hoger jagen
45 euro, gevolg is wel dat de inkoop van eigen zo goed als stil ligt, 8000 stuks per dagHenkie1984 schreef: ↑13 april 2018, 09:43 En? tikken we de 44 aan vandaag?
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Als de resultaten er binnenkort zijn, denk ik dat we wel boven de 45 zullen gaan... 
Der komt ook nog een div knipje
Waar ik echt naar uitkijk is de uitspraak ivm het fortis dossier.
Pas dan gaan we weten waar we staan.
Waar ik echt naar uitkijk is de uitspraak ivm het fortis dossier.
Pas dan gaan we weten waar we staan.
Zojuist ging de koers vlot over de 45€, zelfs tot 45,58€... we moeten zelfs niet wachten op de resultaten... 
All time high 
1 week geleden verzonden via de postduif
1 week geleden verzonden via de postduif
als de resultaten enkel " heel goed " zullen zijn is de kans de koers zakt, omdat de huidige koers daar al in zit verrekend.
Enkel wanneer de resultaten onverwacht extreem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zouden zijn, gaat de koers nog wat omhoog
Enkel wanneer de resultaten onverwacht extreem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zouden zijn, gaat de koers nog wat omhoog
Klopt, goed is tegenwoordig niet goed genoeg.
Maar dat is niet zo erg, ageas heeft wel eens de neiging om een klap te krijgen, de moment om bij te kopen.
De fortis uitspraak is belangrijker voor mij, zeker als die positief is.
Maar dat is niet zo erg, ageas heeft wel eens de neiging om een klap te krijgen, de moment om bij te kopen.
De fortis uitspraak is belangrijker voor mij, zeker als die positief is.
Niet mijn gewoonte, maar ik heb het toch gedaan. Een groot deel buitengedaan omdat ik de huidige waardering te hoog vind. Voor mij is er te weinig opwaarts potentieel en te veel risico naar beneden. Ik heb een klein gedeelte bijgehouden omdat er toch een heel mooi dividend aan kleeft. Van die Fortis uitspraak op zich lig ik niet wakker, het is een fundamenteel gezond bedrijf en dat primeert.
sintorama schreef: ↑9 mei 2018, 08:28Niet mijn gewoonte, maar ik heb het toch gedaan. Een groot deel buitengedaan omdat ik de huidige waardering te hoog vind. Voor mij is er te weinig opwaarts potentieel en te veel risico naar beneden. Ik heb een klein gedeelte bijgehouden omdat er toch een heel mooi dividend aan kleeft. Van die Fortis uitspraak op zich lig ik niet wakker, het is een fundamenteel gezond bedrijf en dat primeert.
Chinese verzerkeringsmarkt zou x10 kunnen gaan tegen 2030...
Lijkt me dus nog wel veel potentieel?A report released by China’s insurance and banking regulator and Bloomberg Intelligence showed that the country’s life insurance sector is poised for ten-fold growth by 2030, as the Chinese government opens up the financial market.
Lees meer op: http://beursig.com/forum/viewtopic.php? ... tart=26730
Met dat soort dingen houd ik me dus niet bezig. "Zou kunnen", China en 2030???
In 10 jaar tijd kan er ENORM veel gebeuren.
Tien jaar geleden had niemand een smartphone of een facebook profiel. We kochten nog CDs in de winkel. Ik kreeg 6% rente op mijn spaarrekening. Netflix hadden we nog nooit van gehoord. Het idee dat een ruimte-raket zou kunnen opstijgen en nadien vertikaal terug landen was natuurkundig onmogelijk. Had je toen gezegd hebben dat Donald Trump ooit president van Amerika zou worden, men zou je eerst uitgelachen en dan opgesloten hebben....
Maar hoe de verzekeringsmarkt er over meer dan 10 jaar gaat uitzien, in een ver land als China dat kun je wel? Sterk.
ageas is volgens mij idd wel gezond en brengt een mooi dividend. Maar aan deze koers denk ik "winst" te nemen. Spreek hier dus niet over echt gaan afbouwen maar wel om mijn winst er uit te halen. Zakt de boel om één of andere reden weg, heb ik nog mijn genomen winst.
Stijgt de koers verder, even goede vrienden, ik zit op de trein.
Lijkt me een verstandige redenering, of denken jullie anders?
Stijgt de koers verder, even goede vrienden, ik zit op de trein.
Lijkt me een verstandige redenering, of denken jullie anders?