Ageas
TIP
Re: Ageas
Piper,
ja een risico (volgens de voorziening van BNP Paribas dus 4 €, wat overeenstemt met ongeveer 1 miljard euro globaal) dat volgens mijn kansberekening meer en meer opschuift naar reëel. Maar zoals gezegd is in Belgie alles mogelijk behalve omhoog vallen ... denk ik toch niet!
ja een risico (volgens de voorziening van BNP Paribas dus 4 €, wat overeenstemt met ongeveer 1 miljard euro globaal) dat volgens mijn kansberekening meer en meer opschuift naar reëel. Maar zoals gezegd is in Belgie alles mogelijk behalve omhoog vallen ... denk ik toch niet!
Kan u dan ook uw 'kansberekening' hier even uitschrijven aub, alvast bedankt.rob schreef:Piper,
Kansberekening hier is gewoon de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie...
(Gewoon gezien de definitieve strafrechterlijke uitspraak in Nederland)
(Gewoon gezien de definitieve strafrechterlijke uitspraak in Nederland)
'k Denk het.Poldermol schreef:Dus er was geen 'berekening'?

Van een VIP-member met liefst 6 sterren had ik toch meer verwacht, jammer.
Als je VIP bent hoef je het allemaal niet meer te berekenen. Trouwens opschuiven is een relatief begrip ....
Die 4 euro risico-marge moeten we vandaag veiligheidshalve zeker nog in rekening nemen, maar dan nog is Ageas een spotgoedkoop aandeel.rob schreef:Piper,
ja een risico (volgens de voorziening van BNP Paribas dus 4 €, wat overeenstemt met ongeveer 1 miljard euro globaal) dat volgens mijn kansberekening meer en meer opschuift naar reëel.
Hebt u Ageas eigenlijk zelf in bezit?
Afgelopen week heeft Ageas slechts 50 000 aandelen ingekocht.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
Er moesten dan ook kaaskroketjes, een kalkoen & ijsstronk worden gekocht.Geblin schreef:Afgelopen week heeft Ageas slechts 50 000 aandelen ingekocht.
Mvg,
Geblin
Raar maar waar.
Ageas noteerde kort voor de kapitaalsuitbetaling van 1 euro netto en bruto onder de 30 euro. Ondertussen staan we na de kapitaalsvermindering terug op niveaus van > 31 euro.
De beurs, er zit toch geen enkele logica in.
Ageas noteerde kort voor de kapitaalsuitbetaling van 1 euro netto en bruto onder de 30 euro. Ondertussen staan we na de kapitaalsvermindering terug op niveaus van > 31 euro.
De beurs, er zit toch geen enkele logica in.
Rob, hebt u zelf Ageas in portefeuille?rob schreef:Piper,
De Tijd dinsdag 31 december 2013, blz 26
Ageas en de mogelijke aankoop van Milano Assicurazioni:
...KBC Securities-analist Matthias De Wit is geen voorstander van de deal. ... De Wit houdt zijn aanbeveling op 'houden' en het koersdoel op 44 euro....
Als de huidige koers 21€ is en ik ben ervan overtuigd dat het koersdoel 44€ is, dan zou ik bijkopen.
Wie begrijpt die mensen nog?
Ageas en de mogelijke aankoop van Milano Assicurazioni:
...KBC Securities-analist Matthias De Wit is geen voorstander van de deal. ... De Wit houdt zijn aanbeveling op 'houden' en het koersdoel op 44 euro....
Als de huidige koers 21€ is en ik ben ervan overtuigd dat het koersdoel 44€ is, dan zou ik bijkopen.

@belca2.
Je bedoelt dat de huidige koers 31 is van ageas, niet?
Ik heb de commentaar (titel: ageas: relatief goedkoop goedhuisvadersaandeel) van die analist gelezen en heeft een kopen aanbeveling met koersdoel van 42.
Dus fout van de Tijd.
Ik heb de commentaar (titel: ageas: relatief goedkoop goedhuisvadersaandeel) van die analist gelezen en heeft een kopen aanbeveling met koersdoel van 42.
Dus fout van de Tijd.
inderdaadMicha3 schreef:@belca2.
Dat is logischer. Misschien moeten we analisten toch meer krediet geven.Micha3 schreef:Ik heb de commentaar (titel: ageas: relatief goedkoop goedhuisvadersaandeel) van die analist gelezen en heeft een kopen aanbeveling met koersdoel van 42.
Dus fout van de Tijd.