Agfa
TIP
Re: Agfa
Oh, en dit is het resultaat in mijn portefeuille van de 'missers' die jullie aanhalen:
Agfa: -2%
Berentzen: +9%
Naturhouse: -9%
Agfa: -2%
Berentzen: +9%
Naturhouse: -9%
Ik lees nog altijd mee. Soms lees ik een opmerking die zo dom is, dat ik het niet kan laten om te reageren
Mijn dagboek "citaten van verstandlozen" is helemaal volgeschreven
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
+35% sinds die post amper 4,5 maanden geleden. YTD +4,6%. Nog geen €5, maar toch goed op weg.
Zal nodig zijn die koerswinst om de verliezen goed te maken van bvb. een Naturhouse health en andere Pandora's.
Bij mij worden alle verliezen gedekt door Norcros alleen. En dan zwijg ik over alle winnaars. Geregeld een fout maken is onvermijdelijk, tenzij je laeka heet natuurlijk 
Vertrouwd met ironie? 
-
kierkegaard
- Full Member

- Contacteer:
In maart ingestapt onder de 3, nadat ik de laatste 3 verslagen heb doorgenomen. Voor een stuk was ik ook aangetrokken door de geschiedenis van Agfa, dat toch wel zijn stempel gedrukt heeft over de voorbije eeuw en lang absoluut toonaangevend geweest is. De uitgebreide erfgoedcollectie zet dat extra in de verf.
Nu twijfel ik of ik veel langer houd. Ze hebben op recordtempo financiële schulden afgebouwd, maar ik vraag me af wat ze nu met de kasstromen gaan doen? Zit er een dividend in? Overnames? Ik ken het eerlijk gezegd niet genoeg om te kunnen oordelen en vraag me af waar de verdere waarde voor aandeelhouders zich zal situeren.
Nu twijfel ik of ik veel langer houd. Ze hebben op recordtempo financiële schulden afgebouwd, maar ik vraag me af wat ze nu met de kasstromen gaan doen? Zit er een dividend in? Overnames? Ik ken het eerlijk gezegd niet genoeg om te kunnen oordelen en vraag me af waar de verdere waarde voor aandeelhouders zich zal situeren.
Gene vette weeral he beste. Al een geluk dat diene AOC in de bres gesprongen is en misschien vandaag ook. God weet waar stonden we nu dan zonder toedoen van deze.
Na de vorige, zeer tijdelijke terugval kwam je hier ook kwaken. Nu opnieuw. Lesje niet geleerd?
AOC in de bres? Voor wie, de aandeelhouders? Haha. Ja, dat is hun doel. Die mannen wilden gewoon de share price pumpen, zien geen waarde in Agfa. AOC staat bekend om zo'n gedrag.
AOC in de bres? Voor wie, de aandeelhouders? Haha. Ja, dat is hun doel. Die mannen wilden gewoon de share price pumpen, zien geen waarde in Agfa. AOC staat bekend om zo'n gedrag.
Don't you know that Rome wasn't built in a day, hey hey hey.
Agfa heeft blijkbaar weer een bod gekregen (en afgewezen):
https://blog.kanteron.com/2018/09/kante ... evaert-nv/
Precies veel belangstelling voor dit slecht bedrijf
Precies veel belangstelling voor dit slecht bedrijf
jens_dev schreef: ↑13 september 2018, 10:10 Agfa heeft blijkbaar weer een bod gekregen (en afgewezen):
Precies veel belangstelling voor dit slecht bedrijf![]()
Ja je zult maar net weer gekocht hebben aan 4.19 euro net na het nieuws dan sta je nu al aardig in de min. Beleggers stonden te drummen om hun stukken kwijt te geraken heb ik gemerkt.