Ahold-Delhaize
TIP
Re: Ahold-Delhaize
Mijn positie vandaag verkocht met een kleine 3% winst sinds midden april. Cash vrijmaken.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Net positie Ahold verkocht, 11,52% winst + 2 x dividend.
AD opent plus 5% na mooie resultaten.
Hadden tijdje terug een dipje maar zijn daarna weer rustig beginnen stijgen.

Hadden tijdje terug een dipje maar zijn daarna weer rustig beginnen stijgen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
oeps!contextbinder schreef: ↑6 november 2018, 09:35 Net positie Ahold verkocht, 11,52% winst + 2 x dividend.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Net wat ik dacht deze morgenJhn schreef: ↑7 november 2018, 10:27oeps!contextbinder schreef: ↑6 november 2018, 09:35 Net positie Ahold verkocht, 11,52% winst + 2 x dividend.

Heb me laten leiden door ongeduld - aandeel bleef maar treuzelen en kwam met moeite van de grond bij aanhoudend goede resultaten. Een verkeerde inschatting - maar goed, ik heb een mooie (maar niet de mooiste) winst gerealiseerd op 2 jaar.
Je komt altijd slimmer van de markt terug
Hier zijn ze ook al even verkocht, heb toch mooie resultaten ermee behaald. Voornamelijk door bij te kopen bij de dips. Een CAGR van 16%, leek me niet vast te houden in de defensieve retail sector. Kon dus toch nog wat hoger zijn.
Anderzijds mijn ouders hebben dit aandeel nog, dus die profiteren alvast van de cijfers vandaag
Anderzijds mijn ouders hebben dit aandeel nog, dus die profiteren alvast van de cijfers vandaag

72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Same here, heb mijn pakket Ahold recent verkocht met (te) beperkte winst.contextbinder schreef: ↑7 november 2018, 10:40Net wat ik dacht deze morgen![]()
Heb me laten leiden door ongeduld - aandeel bleef maar treuzelen en kwam met moeite van de grond bij aanhoudend goede resultaten. Een verkeerde inschatting - maar goed, ik heb een mooie (maar niet de mooiste) winst gerealiseerd op 2 jaar.
Je komt altijd slimmer van de markt terug
Met het vrijgekomen budget wel Covestro kunnen kopen aan 52€, voorlopig blijkt dat geen slechte keuze...
verkopen is 1 ding, maar wat koop je in de plaats?
Ahold Delhaize kan makkelijk door de €22 stoten de komende week.
Ik heb er een aantalpietpiraat schreef:heb je je karretje volgeladen kevva ?

Zit ondertussen inderdaad boven de 22€ en boven hoogste koers van het jaar. Laat die maar lekker zo verder gaan.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Als het beurssentiment weer mee zou zitten, gaan we vlot over de €24. Mark my words.