Ahold-Delhaize
TIP
Re: Ahold-Delhaize
vandaag toch al deels winst genomen. Stijging duurt tot er weer iemand amazon vermeldt
Mooie stijging de laatste dagen, tedju toch.
Ahold start dus vanaf vandaag met de inkoop van 1 miljard euro aan aandelen, moet voor eind 2019 gerealizeerd zijn.
Koersdoel: 24 euro?
Resultaten delhaize zijn er.
Snel doorgelezen, mooi jaareinde en boven de consensus.
Snel doorgelezen, mooi jaareinde en boven de consensus.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
3 in de plus, meer dan verdient! 

Inderdaad. Als het marktsentiment nu eens zou meezitten (Oplossing handelsoorlog en oplossing voor de Brexit) dan stijgt Ahold Delhaize.
Misschien staan we over een paar jaar wel op €25
Misschien staan we over een paar jaar wel op €25
Dit aandeel heeft lang in het verdomhoekje gestaan vanwege amazons stappen in voeding.
Het is natuurlijk een sector die voor een aantal veranderingen staat. Maar het neemt ook niet de vaart die de koers weergaf. Bovendien is het nog de vraag waar online voeding echt naar toe gaat.
Het is natuurlijk een sector die voor een aantal veranderingen staat. Maar het neemt ook niet de vaart die de koers weergaf. Bovendien is het nog de vraag waar online voeding echt naar toe gaat.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Adviezen op 23/01:
-Goldman Sachs blijf neutraal en behoud koersdoel 21€
-Brian Garnier blijft neutraal en koersdoel 23,70 €
-Berenberg blijft bij verkopen en koersdoel 18,20 €
-Degroof Petercam blijft bij kopen en 26 €
-KBC blijft bij kopen en 24 €
-Goldman Sachs blijf neutraal en behoud koersdoel 21€
-Brian Garnier blijft neutraal en koersdoel 23,70 €
-Berenberg blijft bij verkopen en koersdoel 18,20 €
-Degroof Petercam blijft bij kopen en 26 €
-KBC blijft bij kopen en 24 €
ahold doet het goed, omzet is ok, ze kopen aandelen in, dividend is aantrekkelijk, innoveren en communiceren heel duidelijk.
ik beleg sinds 2014 in Delhaize/Ahold en ik moet zeggen dat ik al zeer tevreden ben met wat het mij heeft opgebracht, zowel in gerealiseerde winst als in virtuele.
bijhouden en mochten ze nog eens richting de 20 duikelen dan bijkopen
ik beleg sinds 2014 in Delhaize/Ahold en ik moet zeggen dat ik al zeer tevreden ben met wat het mij heeft opgebracht, zowel in gerealiseerde winst als in virtuele.
bijhouden en mochten ze nog eens richting de 20 duikelen dan bijkopen

Het verslag had het over een groei van 32,3 % in de verkopen bii Bol, goed voor 2,1 miljard.
Verder niet veel details, maar iemand enig idee hoeveel winst men daar uit haalt, als die er al is natuurlijk?
Verder niet veel details, maar iemand enig idee hoeveel winst men daar uit haalt, als die er al is natuurlijk?
Mogelijks geen of weinig... Maar ze hebben het voordeel tegenover een Carrefour, colruyt, … dat inkomsten gediversifieerd worden naar non-food en dat ze al een groot marktaandeel in e-commerce hebben tegen dat ook voeding meer en meer online gaat gekocht worden. Dus beter dan andere retailers gewapend tegen amazon en consorten imo.
Denk ook dat dit het belangrijkste is. Alles wat bol verkoopt, kan geen concurrent meer verkopen. Dit is alvast citaat uit de belegger:
De e-commercetak (o.a. Bol.com) groeide met 26%. De bedoeling is nog steeds om tegen 2021 zowat 7 mrd. EUR te halen uit de e-commerceactiviteiten (over 2018 was dit 3,5 mrd. EUR). Op 27 februari pakt AD uit met de jaarresultaten.
Hupla na de resultaten eerste herziening van het koersdoel.
KBC gaat van 24 naar 26 € als koersdoel.
KBC gaat van 24 naar 26 € als koersdoel.