al die babyrekeningen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
al die babyrekeningen
Tegenwoordig moet je in de lijst met spaarrekeningen al naar de 6de bank gaan om de hoogste rente te vinden op een gewone spaarrekening. 1 rekening die maar een goede rente biedt voor enkele maanden met daarbij nog massa's voorwaarden eraan gekoppeld en maar liefst 4 baby-peuter-pamper-kleuter-junior-knuffel - of hoe je het ook wilt noemen - rekeningen. De banken maken er tegenwoordig echt een sport van om rekeningen met hoge rente te geven waar slechts een beperkt publiek op kan intekenen. Zo kunnen ze toch mooi eindigen in bepaalde lijsten en eindejaarsstatistieken.
Re: al die babyrekeningen
Ik heb dit al enkel keren aangekaart. Spaargids zou deze rekeningen beter afzonderlijk weergeven daar het een totaal vertekend beeld geeft van de huidige rentes op spaarrekeningen.
Het kan de duidelijkheid van deze site enkel ten goede komen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, eruit filteren die handel!
cp1234 schreef: Ik heb dit al enkel keren aangekaart. Spaargids zou deze rekeningen beter afzonderlijk weergeven daar het een totaal vertekend beeld geeft van de huidige rentes op spaarrekeningen.
Klopt volledig.
Echt irritant met al die babyrekeningen bovenaan.
Is ook niet echt van toepassing voor 99% van de mensen op deze site die zoeken naar een spaarrekening die voor iedereen geschikt is.
polleke toegevoegd
Bedoel je met filteren een aparte tabel hiervoor of totaal niet weergeven in 1 of andere tabel?phase schreef: Inderdaad, eruit filteren die handel!
PS: ik vraag dit omdat dit dan ook duidelijk is in de poll
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Wel persoonlijk zie ik geen reden om die gegevens eruit te halen, gewoon afzonderen uit het hoofdoverzicht d.m.v. een optie om ook babyrekeningen en/of jongerenrekeningen in het overzicht mee te nemen, of misschien een apart overzicht voor die rekeningen bovenaan in het menu. Gewoon omdat deze gegevens niet relevant zijn voor het leeuwendeel van de bezoekers. Als je dan eens een rekening zoekt voor je kind, kan je ze wel raadplegen los van de gewone rekeningen.
Ok dan volg ik je meningphase schreef: Wel persoonlijk zie ik geen reden om die gegevens eruit te halen, gewoon afzonderen uit het hoofdoverzicht d.m.v. een optie om ook babyrekeningen en/of jongerenrekeningen in het overzicht mee te nemen, of misschien een apart overzicht voor die rekeningen bovenaan in het menu. Gewoon omdat deze gegevens niet relevant zijn voor het leeuwendeel van de bezoekers. Als je dan eens een rekening zoekt voor je kind, kan je ze wel raadplegen los van de gewone rekeningen.

vaganzza[at]spaargids[punt]be
is er wettelijke bepaling van de ouder, als je geld op babyrekening hebt staan.
Kan je er dan nog aan, als de rekening op Baby's naam staat???? wie geeft je volmacht,,, de baby?????
Je kan er volgens mij niet aan geld zonder de vrederechter/voogd.
Op die manier blijft het geld lange tijd op de bank staan, weer extra kapitaal, waarover ze kunnen beschikken
Kan je er dan nog aan, als de rekening op Baby's naam staat???? wie geeft je volmacht,,, de baby?????
Je kan er volgens mij niet aan geld zonder de vrederechter/voogd.
Op die manier blijft het geld lange tijd op de bank staan, weer extra kapitaal, waarover ze kunnen beschikken
De baby- en jongerenrekeninge liefst op een andere plaats want momenteel is het niet meer overzichtelijk.
Ik zou zelfs durven verder gaan. Een vermelding, zoals bij de termijnrekeningen, als er een bepaald minimum bedrag op de rekening moet staan om recht te hebben op de rente.
En de baby-jongerenrekeningen natuurlijk uit de lijst van de gewone rekeningen.
En de baby-jongerenrekeningen natuurlijk uit de lijst van de gewone rekeningen.
Geld verdienen doe je door te werken.
gestemd 

wat vinden jullie ervan?
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Eersteklas !!