aldi talk
Re: aldi talk
Via 1299.be kan je idd niet achterhalen bij welke MVNO een specifieke gsmnummer aangesloten is. Er zal altijd het hostnetwerk op verschijnen (BASE, Proximus of Mobistar).
De enige mogelijk om het te weten te komen van op afstand is de volgende: je stuurt vanaf een BASEgsm het volgende bericht naar '1299':
BASE "gsmnummer"
Vb: BASE 0475238899 naar 1299. Je zal dan een gedetailleerde sms ontvangen.
De enige mogelijk om het te weten te komen van op afstand is de volgende: je stuurt vanaf een BASEgsm het volgende bericht naar '1299':
BASE "gsmnummer"
Vb: BASE 0475238899 naar 1299. Je zal dan een gedetailleerde sms ontvangen.
-
gast9876
interessant! wist ik niet...LPS schreef: Vb: BASE 0475238899 naar 1299. Je zal dan een gedetailleerde sms ontvangen.
spijtig dat je dat niet via internet kan (gratis).
als ge telkens een sms moet sturen, dan wordt het wel een dure zaak.
wordt dit aangerekend aan gewoon tarief?
Sorry, vergeten te vermelden: het is een gratis sms. Maar het is idd een stuk minder praktisch dan online.satsurfer schreef:als ge telkens een sms moet sturen, dan wordt het wel een dure zaak.
wordt dit aangerekend aan gewoon tarief?
En dat kan enkel met een base gsm ?
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
gast9876
amai, tof....spijtig dat je dit niet online kan doen.....LPS schreef: Sorry, vergeten te vermelden: het is een gratis sms. Maar het is idd een stuk minder praktisch dan online.
ga dat sebiet eens proberen.....
geprobeerd...krijg onmiddellijk sms
Base info services. Foute code 'Mobistar 049589****'. Gelieve de code te controleren of stuur 'HELP' naar 1299
ben zelf base (medionmobile+beMobile) klant...
je kan enkel info krijgen als je op zelfde netwerk zit?
getest als ik op het base netwerk zit....dan kan ik virtuele operatoren zien...
niet als base klant bij mobistar aankloppen dus?
Laatst gewijzigd door gast9876 op 30 januari 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sisse
Blijkbaar zijn hier weinigen die simyo kennen. Géén abonnement, 30 minuten gratis bellen bij elke herlaadbeurt, 5 cent sms, 15 cent andere netwerken.
Maar HET grote voordeel : je kan online herladen, je uitgaande gesprekken zien, je telefoonbeperkingen instellen enz.
Ik heb geen zin om telkens naar den aldi of carrefour te lopen voor een omslachtige herlaadbeurt! Thuis, vanuit men zetel!
www.simyo.be
Maar HET grote voordeel : je kan online herladen, je uitgaande gesprekken zien, je telefoonbeperkingen instellen enz.
Ik heb geen zin om telkens naar den aldi of carrefour te lopen voor een omslachtige herlaadbeurt! Thuis, vanuit men zetel!
www.simyo.be
MAAR ... het is wel enkel 15 cent naar andere Simyo-ers en 20 cent naar overige mobiele netwerken
EN de gratis minuten zijn maar 30 dagen geldig en enkel en alleen naar andere Simyo-ers
EN de gratis minuten zijn maar 30 dagen geldig en enkel en alleen naar andere Simyo-ers
-
Sisse
Simyo : ik vergat er nog bij te zeggen dat bellen naar vaste lijnen spotgoedkoop is : 5c/minuut.
Bovendien is er tarifering per seconde, nà die minuut. Er is ook geen connectiecost.
Ik heb vroeger zowat àlles gehad : abonnementen bij proxi, mobi, base, herlaadkaartjes allerlei...het is àllemaal duurder dan simyo.
Voor bellen naar buitenland, gebruik ik skype.
Ik maak hier feitelijk reclame voor iets, waar ik niet voor betaald word.
Bovendien is er tarifering per seconde, nà die minuut. Er is ook geen connectiecost.
Ik heb vroeger zowat àlles gehad : abonnementen bij proxi, mobi, base, herlaadkaartjes allerlei...het is àllemaal duurder dan simyo.
Voor bellen naar buitenland, gebruik ik skype.
Ik maak hier feitelijk reclame voor iets, waar ik niet voor betaald word.
-
gast9876
aldi (mediontalk) idem ditoSisse schreef: Bovendien is er tarifering per seconde, nà die minuut. Er is ook geen connectiecost.
95% v/d gevallen bel ik naar mijn vrouw.....Sisse schreef: Simyo : ik vergat er nog bij te zeggen dat bellen naar vaste lijnen spotgoedkoop is : 5c/minuut.
is dan aan 0,06 €/minuut met mediontalk
simyo 0,15 €
heb 30 min. gratis fix (of 60 sms gratis) bij mijn belgian telecom abbo (andere gsm) naar fix.
sms'en 0,10 € simyo
0,06 mediontalk.
Als je heel weinig belt is mediontalk voordeliger: 1 jaar geldig (simyo 6 maand)
gratis telefonische en é-mail (simyo ook) helpdesk en mailbox (niet mogelijk bij simyo)
opladen via sms vind ik ook handig (al kan dit bij simyo ook sinds kort)
simyo moet zijn tarieven verlagen om concurrentieel te blijven! ondanks mijn mail van 10/2008 tevergeefs
0,15 € naar gsm (mediontalk nu 0,16)
0,10 € naar simyo
0,05 € naar fix
0,05 € sms
0,025 € simyo -> simyo
dan schakel ik terug over :-)
ik ook nietSisse schreef: Ik maak hier feitelijk reclame voor iets, waar ik niet voor betaald word.
Het ontbreken van een telefonische helpdesk is inderdaad een minpunt. Bedoel je ook dat je geen mailbox hebt bij Simyo? Want elke klant krijgt standaard gratis een mailbox bij zijn gsmnummer.satsurfer schreef:gratis telefonische en é-mail (simyo ook) helpdesk en mailbox (niet mogelijk bij simyo)
Hoewel we hier op een forum zitten dat voornamelijk over geld gaat, is er misschien toch ooit wel de mogelijkheid dat je ooit eens iets doet ten behoeve van je medemens, zonder dat je er geld voor zou moeten krijgen of betaald worden... Just my 2 centsSisse schreef: Ik maak hier feitelijk reclame voor iets, waar ik niet voor betaald word.
-
gast9876
oké, dan verkeerd geïnformeerd...ook gratis raadpleegbaar veronderstel ik.LPS schreef: Bedoel je ook dat je geen mailbox hebt bij Simyo? Want elke klant krijgt standaard gratis een mailbox bij zijn gsmnummer.
waar getuigen mijn 438 posts, nu 439 van, denk je?LPS schreef: is er misschien toch ooit wel de mogelijkheid dat je ooit eens iets doet ten behoeve van je medemens, zonder dat je er geld voor zou moeten krijgen of betaald worden...
allemaal artikels uit kranten die ik via mediargus (abbo werkgever, in principe copyright schending
Is idd gratis raadpleegbaarsatsurfer schreef:oké, dan verkeerd geïnformeerd...ook gratis raadpleegbaar veronderstel ik.LPS schreef: Bedoel je ook dat je geen mailbox hebt bij Simyo? Want elke klant krijgt standaard gratis een mailbox bij zijn gsmnummer.
Was quote aan Sissesatsurfer schreef:waar getuigen mijn 438 posts, nu 439 van, denk je?LPS schreef: is er misschien toch ooit wel de mogelijkheid dat je ooit eens iets doet ten behoeve van je medemens, zonder dat je er geld voor zou moeten krijgen of betaald worden...
allemaal artikels uit kranten die ik via mediargus (abbo werkgever, in principe copyright schending) of internet opsnor.
-
gast9876
waar getuigen mijn 438 posts, nu 439 van, denk je?Sisse schreef: is er misschien toch ooit wel de mogelijkheid dat je ooit eens iets doet ten behoeve van je medemens, zonder dat je er geld voor zou moeten krijgen of betaald worden...
allemaal artikels uit kranten die ik via mediargus (abbo werkgever, in principe copyright schending
sorry LPS om woorden in uw mond te leggenLPS schreef: Was quote aan Sisse![]()
-
Sisse
met al die quotes en citaten van anderen te plaatsen en herplaatsen, verbetert de leesbaarheid er niet op. Ik moet gaan zoeken bij alle voorgaande posts waarover het gaat...enne ZO slim ben ik nu ook weer niet he! (dat wist je al zeker)
Simyo : mijn partner en ik hebben beiden simyo, en bovendien twee zeer gemakkelijke opeenvolgende nummers. Het kan best zijn dat aldi, of carrefour of die tientallen anderen iets goedkoper zijn in ditjes of datjes...maar ik vergelijk onze telefoonkosten met vorige jaren (ja, ik hou alle vaste kosten netjes bij op computer), en die kosten zijn dus enorm gezakt sedert simyo, en wij zien niet op een telefoontje méér of minder.
En ik herhaal : het GEMAK van online beheren en bijladen van je telefoonrekening, is voor mij doorslaggevend! Ik wil niet werken met bijlaadkaartjes! Amen
Simyo : mijn partner en ik hebben beiden simyo, en bovendien twee zeer gemakkelijke opeenvolgende nummers. Het kan best zijn dat aldi, of carrefour of die tientallen anderen iets goedkoper zijn in ditjes of datjes...maar ik vergelijk onze telefoonkosten met vorige jaren (ja, ik hou alle vaste kosten netjes bij op computer), en die kosten zijn dus enorm gezakt sedert simyo, en wij zien niet op een telefoontje méér of minder.
En ik herhaal : het GEMAK van online beheren en bijladen van je telefoonrekening, is voor mij doorslaggevend! Ik wil niet werken met bijlaadkaartjes! Amen
-
Sisse
apropos : ik heb vrienden in Indonesie. Die bel ik soms op met Skype : 3 cent/minuut. Ook mijn telefoons ivm de kaupthing-roof naar luxemburg doe ik met skype.