Alle aankomende rentewijzigingen opnemen in tabel Sparen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Alle aankomende rentewijzigingen opnemen in tabel Sparen
Is het niet mogelijk, zoals Spaargids dat nu al doet door het aangeven van een 'G'=gegarandeerd tot, al de eventuele wijzigingen in basis en getrouwheid eveneens aan te geven in het overzicht bij de vergelijking van spaarrekeningen?
Zoals reeds eerder vermeld had ik de daling in getrouwheid bij Record over het hoofd gezien.
Het zou positief zijn indien alle vaststaande wijzigingen zouden vermeld worden via een kleine bemerking bij de bank zelf.
Ik dacht niet dat dat nu al over heel de lijn het geval was.
Zoals reeds eerder vermeld had ik de daling in getrouwheid bij Record over het hoofd gezien.
Het zou positief zijn indien alle vaststaande wijzigingen zouden vermeld worden via een kleine bemerking bij de bank zelf.
Ik dacht niet dat dat nu al over heel de lijn het geval was.
Re: Alle aankomende rentewijzigingen opnemen in tabel Sparen
Er zijn veel banken die heel laattijdig (lees: de dag ervoor) communiceren dat de rente zal dalen. Daarnaast zijn er banken die altijd heel tijdig zijn met hun communicatie. Zo'n maatregelen is misschien wel nuttig, maar zal vooral de banken straffen die transparant zijn over hun toekomstige rentes.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Alle aankomende rentewijzigingen opnemen in tabel Sparen
er zijn veel anderen sites en organisaties die onze info zonder toestemming gebruiken, en we willen het hen niet te makkelijk maken
want wij hebben geinvesteerd in systemen om alles juist te hebben, en zij meestal niet, dus zij komen bij ons kijken, drukken dan hun kosten, en wij betalen ons blauw om alles juist en up to date te hebben. En geloof mij, dat is een grote kost.
zo kreeg ik vandaag nog telefoon van een bank die me belde rond 10u om te vragen waarom de datum bovenaan het spaaroverzicht nog niet aangepast was, want 'ze gebruikten die tabel om hun vergelijkingen te maken'. Zonder ons te vragen natuurlijk.
want wij hebben geinvesteerd in systemen om alles juist te hebben, en zij meestal niet, dus zij komen bij ons kijken, drukken dan hun kosten, en wij betalen ons blauw om alles juist en up to date te hebben. En geloof mij, dat is een grote kost.
zo kreeg ik vandaag nog telefoon van een bank die me belde rond 10u om te vragen waarom de datum bovenaan het spaaroverzicht nog niet aangepast was, want 'ze gebruikten die tabel om hun vergelijkingen te maken'. Zonder ons te vragen natuurlijk.