Alleen gaan wonen: haalbaarheid
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Alleen gaan wonen: haalbaarheid
euh ... JA !!!
Ik ben "ietsie pietsie" ouder, heb een hoger diploma behaald en heb dat zelfs nu nog niet (en zal het nooit halen) met mijn "ietsie pietsie" oudere leeftijd ... dus ja, ik vraag me ECHT af wat dan wel de beroepsbezigheid is van de threadstarter ... (en dat hij daarnaast nog tijd heeft om een flexijob) er bij te nemen ...
Klopt, in mijn ongeloof heb ik iets te vlug gerekend maar mijnPinkPanther1970 schreef: ↑12 juni 2019, 09:46In de openingspost staat 2200 + 150-200 met flexi-job, dus 2350-2400 in totaal.
2200 voor de hoofdjob als 24-jarige vind ik ook wel goed verdiend.
Ken heel wat mensen met 25-30 jaar loopbaan die dat niet hebben.

JA een hoger diploma wil niet zeggen hoger loon.geebee schreef: ↑12 juni 2019, 11:38Klopt, in mijn ongeloof heb ik iets te vlug gerekend maar mijnPinkPanther1970 schreef: ↑12 juni 2019, 09:46
In de openingspost staat 2200 + 150-200 met flexi-job, dus 2350-2400 in totaal.
2200 voor de hoofdjob als 24-jarige vind ik ook wel goed verdiend.
Ken heel wat mensen met 25-30 jaar loopbaan die dat niet hebben.blijft ...
Gedeeltelijke handen arbeid in de juiste sector is gewoonlijk beter betaald.
Nu ja ploegen arbeid komt ge al een stuk hoger.
Natuurlijk wel gaan werken in weekend ipv feest te vieren.
Een reden om topic starter zijn verhaal in twijfel te trekken ?
Estate Guru believer.
Ik ga mezelf niet verantwoorden omtrent mijn verloning, dit was ook niet de bedoeling van dit topic. Ik heb geen behoefte om hierover te liegen noch om dit te verantwoorden. Ik wilde enkel weten of het haalbaar zou zijn om met dit loon alleen te wonen. Ter uwer informatie: ik werk 's nachts, in het weekend, en op feestdagen. Dus dit loon is niet zo onlogisch als je alle gewerkte dagen erbij rekent.platin schreef: ↑12 juni 2019, 11:48JA een hoger diploma wil niet zeggen hoger loon.
Gedeeltelijke handen arbeid in de juiste sector is gewoonlijk beter betaald.
Nu ja ploegen arbeid komt ge al een stuk hoger.
Natuurlijk wel gaan werken in weekend ipv feest te vieren.
Een reden om topic starter zijn verhaal in twijfel te trekken ?
Heb totaal niet de bedoeling om over te komen als een 'stoefer' of 'leugenaar', wou gewoon weten of dit te doen was. Het bijgevoegde loon was om een beter beeld te krijgen van mijn situatie.
Kort door de bocht , jaloers op iemand met een hoger inkomen.
En dit dan nog in vraag stellen met een hoger diploma en minder verdiensten.
Nu ja weet nog wel wat openstaande vacatures voor ploegen en weekend werk.
Nu ja , ge komt hier solliciteren , is wel in weekend werken 3 op de 4.
Oei kan niet meer uitgaan , kan niet meer naar de sportclub enz.
Helaas eigen ervaring.
Estate Guru believer.
Een havenarbeider in ploegen of iemand in de chemie in ploegen zit daar redelijk snel aan. Zeker als je al 5 jaar aan het werk bent en een bepaalde ervaring hebt en zeker indien je nacht - en weekendwerk doet (terecht niet?).geebee schreef: ↑12 juni 2019, 11:30 euh ... JA !!!
Ik ben "ietsie pietsie" ouder, heb een hoger diploma behaald en heb dat zelfs nu nog niet (en zal het nooit halen) met mijn "ietsie pietsie" oudere leeftijd ... dus ja, ik vraag me ECHT af wat dan wel de beroepsbezigheid is van de threadstarter ... (en dat hij daarnaast nog tijd heeft om een flexijob) er bij te nemen ...
Ik denk trouwens dat jij in de verkeerder sector zit als je zelf stelt dat je daar nooit zou aan geraken.
2550 euro, hoe luidt dat in baht ?
Loon naar werk zeker, wie veel werkt derft een hoger loon.
+ Zuinig leven.
Nog 1ne gekend
10 jaar elke dag 12 uur gewerkt, ook op za en zo en feestdagen.
Kocht dan zonder lening een huis, en dan zijn er die jaloers zijn..................................of zich afvragen hoe dat kan!
+ Zuinig leven.
Nog 1ne gekend

Kocht dan zonder lening een huis, en dan zijn er die jaloers zijn..................................of zich afvragen hoe dat kan!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan moet je de verhalen van Patrick1 maar eens lezen.
Misschien konden we die beter gebundeld en uitgegeven hebben.
Dan konden we d'er nog eens aan verdienen.
Dan konden we d'er nog eens aan verdienen.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
inkomen per maand circa: 2350
en dus na wat je oplijst - 850= 1700 euro om te sparen en te leven
Daarbij betaal je voor inwonen nu al 200euro.
Dus stel dat je 800-1000 gaat afbetalen, zal je met die 200 in rekening te brengen 600-800 minder over hebben.
of dus zo'n 900-1100 euro hebben om van te sparen en te leven.
Daarmee kun je gemakkelijk rondkomen voor de andere kosten (internet, telefoon, verwarming, water, eletriciteit, voeding etc). Je zal zelfs nog mooi kunnen sparen. Vandaar de reacties ook.
Daarnaast is je autoverzekering nu hoog, die zal gelijdelijk aan zakken naar mate je meer jaren zonder ongevallen tijden.
Je hebt ook een redelijk bedrag die je kan gebruiken voor eigen inleg. Mogelijks zal de bank slechts toestaan dat je 1/3de van je loon inkort. Iets kopen lijkt me zeker mogelijk. Ga eens spreken met een bank wat er zou kunnen.
en dus na wat je oplijst - 850= 1700 euro om te sparen en te leven
Daarbij betaal je voor inwonen nu al 200euro.
Dus stel dat je 800-1000 gaat afbetalen, zal je met die 200 in rekening te brengen 600-800 minder over hebben.
of dus zo'n 900-1100 euro hebben om van te sparen en te leven.
Daarmee kun je gemakkelijk rondkomen voor de andere kosten (internet, telefoon, verwarming, water, eletriciteit, voeding etc). Je zal zelfs nog mooi kunnen sparen. Vandaar de reacties ook.
Daarnaast is je autoverzekering nu hoog, die zal gelijdelijk aan zakken naar mate je meer jaren zonder ongevallen tijden.
Je hebt ook een redelijk bedrag die je kan gebruiken voor eigen inleg. Mogelijks zal de bank slechts toestaan dat je 1/3de van je loon inkort. Iets kopen lijkt me zeker mogelijk. Ga eens spreken met een bank wat er zou kunnen.
Spruitekop schreef: ↑12 juni 2019, 17:53 Dan moet je de verhalen van Patrick1 maar eens lezen.
Dan konden we d'er nog eens aan verdienen.![]()
Alle maanden had die voor voor 150 euro gratis hondenbrokken met bons
en 3 voltijdse jobs
Zo heb ik ook ene gekend, die zag ik alle dagen als ik 's morgens in de spiegel keek. Toch een beetje oppassen met te hard te gaan, zou wel eens kunnen dat je niet veel meer kan/wil wanneer de jaren dat je verhoudingsgewijs met minder werken/meer verdienen harder vooruit kan.GiFre schreef: ↑12 juni 2019, 17:30 Loon naar werk zeker, wie veel werkt derft een hoger loon.
+ Zuinig leven.
Nog 1ne gekend10 jaar elke dag 12 uur gewerkt, ook op za en zo en feestdagen.
De afgunst van de mensen ook niet onderschatten, kwatongen hebben al meer kapot gemaakt dan op te schrijven valt.
Gewoon de kerk in het midden houden. Maar er is natuurlijk niks mis met wat overuren te kloppen, wat week-ends te werken. De enige manier voor velen om wat vooruit te raken in het leven. Zeker als je dat extra geld dan voor jou kan laten werken.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Had of at?paul schreef: ↑12 juni 2019, 17:58Spruitekop schreef: ↑12 juni 2019, 17:53 Dan moet je de verhalen van Patrick1 maar eens lezen.
Dan konden we d'er nog eens aan verdienen.![]()
Alle maanden had die voor voor 150 euro gratis hondenbrokken met bons
en 3 voltijdse jobs
Maw Waren hondenbrokken die zijn maaltijd?
Hoe kan dat ?GiFre schreef: ↑12 juni 2019, 17:30 Loon naar werk zeker, wie veel werkt derft een hoger loon.
+ Zuinig leven.
Nog 1ne gekend10 jaar elke dag 12 uur gewerkt, ook op za en zo en feestdagen.