Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Alleen wonen of verhuren?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
11 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
RS7
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RS7
Verstuur privébericht

Alleen wonen of verhuren?

• Citeer

Bericht door RS7 » 17 april 2022, 21:27

Ik weet niet of dit de juiste topic is maar ik heb recent een appartement gekocht van 105m2 met 2 slaapkamers + garage in een drukke buurt.

Ik twijfel of ik zou gaan alleen wonen of nog bij mijn ouders zou blijven en mijn app verhuren.

Ik ben 25 jaar oud en verdien 2000-2100 netto per maand. Ik werk in de IT dus mijn projectie is wel dat ik meer en meer ga verdienen in deze sector.

Mijn lening is 800eu per maand + 75 euro kosten lift, syndicus etc.
Mijn auto is afbetaald dus er blijven nog gewoon de vaste kosten
- 60 p/m verzekering (700-750 per jaar)
- 40 p/m taksen (500 per jaar)
- 100-250 tankkosten p/m
- eten 100-200 p/m (?)

Ik wou eerst alleen gaan wonen want ik voel mij beetje te verwend bij mijn ouders op vlak van geen verantwoordelijkheden, eten staat klaar, was is gedaan, rekeningen zijn betaald dus ik moet maar gewoon werken en thuis komen en kan ik genieten.

Nu twijfel ik of het wel haalbaar is of dat ik te veel in problemen ga komen financieel maar ook op vlak van organisatie (Ik heb ADHD).

Is het dan verstandiger om mijn app te verhuren en mijn garage apart zodanig dat de huurder mijn lening deels afbetaald en zo eventueel 50-100 netto overhou per maand extra of toch ga wagen om alleen te wonen en eruit te leren?

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Alleen wonen of verhuren?

• Citeer

Bericht door Yaris » 18 april 2022, 07:40

Je kunt in de week thuis wonen en in het weekend in je appartement kruipen. Dan kun je zien of het alleen zijn en wonen je bevalt. Koop een minimum aan huisraad zodat je niet met te veel spullen zit als je toch besluit om je appartement niet zelf te bewonen.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dave1976
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer dave1976
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dave1976 » 18 april 2022, 08:20

Persoonlijk zou ik bij hotel ouders blijven en verhuren. Financieel kun je geen betere zaak doen en is je eerste zorg al weg en kun je nog een stevige buffer opbouwen voor de toekomst.
Wat de verantwoordelijkheden betreft. Wat belet je om thuis afspraken te maken ivm wassen, strijken, koken, ... zodat je het tenminste al weet hoe te doen. En geloof me als je ooit alleen gaat wonen dan ga je versteld staan van wat je allemaal kan als je moet.
Succes alvast.

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 18 april 2022, 08:45

Eén van de eerste met dergelijke vraag die durft toegeven dat hij verwend thuis is én zelf meer verantwoordelijkheid wenst op te nemen.

Ik volg beide reacties hierboven beschreven. Financieel ben je steeds beter af. Verhuren zou ik niet doen. Laat het een plaats zijn waar je steeds naar toe kunt. Laat het een leerschool zijn voor uzelf.

jensus
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer jensus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jensus » 18 april 2022, 08:47

Piste thuisblijven kan een mooie spaarreserve creëeren...
En 25 is best jong (alles is relatief), stel dat je het nu 3 jaar verhuurd, van je eigen loon nog een mooi stuk spaart...
Dan spreek je over 36 x 600 (netto huur) en 36 x 500 (sparen loon) wat neerkomt op 40.000 euro...

Als je ouders wat oké zijn, en je sociaal leven is in de buurt...
Zou ik je gwn zo doen!

(Ik deed dat ook, van m'n 25e tot 29e)

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 18 april 2022, 10:00

Klein beschrijf.. + extra korting van 5600 euro enige woning.

De koper dient zich binnen de 3 jaar in de aangekochte woning te domiciliëren en dient er gedurende een onafgebroken periode van 3 jaar zijn domicilie te behouden.

Wat indien u onterecht de vermindering heeft genoten?
Bovenstaande voorwaarden worden bijna allemaal getoetst op het moment van aankoop. Enkel aan de voorwaarde van domiciliëring moet ook na de aankoop worden voldaan. En hier loert het gevaar om de hoek: wat zijn namelijk de gevolgen indien u niét binnen de 3 jaar in de aangekochte woning was gedomicilieerd of wanneer u er niét gedurende een onafgebroken periode van 3 jaar uw domicilie heeft behouden?

Wel, wanneer iemand onterecht de vermindering van 5% voor een bescheiden woning (klein beschrijf) heeft gekregen moet hij:

De aanvullende rechten, zijnde 5%, betalen.
Een belastingverhoging (boete) van 20% van de aanvullende rechten
De boete is sowieso verschuldigd, zelfs al heeft u spontaan gemeld dat u niet langer aan de voorwaarden voldoet.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 18 april 2022, 20:47

Ik heb jou situatie gelezen en concludeer dat je best NIET verhuurt. De kans is groot dat je zorgeloos leven stopt eenmaal je verhuurder bent. Je kan natuurlijk je ouders of een makelaar je verhuurproblemen laten oplossen maar daar word je ook niet beter/slimmer/wijzer van.
Zet de stap om er zelf in te trekken. Lukt het niet dan ben je die ervaring al rijker en heb je weinig verloren. Je kan allicht terug naar je ouders en het appartement zonder (groot) verlies terug verkopen.
Laat ons weten waar je voor gaat en waarom. ;)
Succes!

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 19 april 2022, 08:31

Het leuke aan zo jong zijn, vandaag A willen en morgen toch liever B ;)
25 jaar is zo net de leeftijd waarbij mensen rondom jou alleen beginnen wonen. Ik stel mij de vraag of je er nog steeds hetzelfde over zal denken over pakweg 1 of 2 jaar. Ga je dan nog steeds aan ma en pa vragen of je wat vrienden op bezoek mag laten komen? Zal het dan niet wat "knagen" dat je beste vrienden alleen wonen en jij met een huurder zit opgeschept?

Wat zal het resultaat dan zijn? Het risico lopen van hoge beschrijf? Het risico van een slechte huurder hebben? De initiële kost hebben van een huurder zoeken (immokantoor, tijd van zoektocht)? Het risico dat je er sneller dan verwacht zelf in zou willen wonen? ... Dat allemaal voor 1 of 2 jaar huurinkomsten?

Ik zou eerder opteren van er alsnog zelf in te wonen en een paar keer per week bij Hotel mama passeren voor het lekkere eten en advies. Je zal immers ooit moeten springen, misschien beter om dit nu te doen nu je ouder je nog niet beu zijn ;D
De schrik van financieel rond te komen? Als je ouders er niets op tegen zouden hebben dat jij nog thuis zou blijven en terwijl een appartement zou verhuren, dan zullen ze er heus niets op tegen hebben om je bij te staan als je toch alleen zou wonen en het onbedenkelijk is gebeurt en je zou terug willen komen op die beslissing.

Wel financieel advies voor als je pas alleen gaat wonen: bekijk toch eens goed wat je wel en niet moet hebben van abonnementen enz. Neem niet de eerste en beste energieleverancier, duurste abonnement van Telenet,... maar kijk eens goed rond.
Een voorbeeld (wat je bent IT-er en zal waarschijnlijk neigen naar onbeperkt downloaden), EDPnet XS van €26 is onbeperkt en ideaal als alleenstaande (de snelheid die klinkt traag, maar is prima tenzij je gigantische hoeveelheden upload of veel simultaan zit te downloaden). Ik heb het nu al 4 jaar en geen moment spijt van gehad (voor die 1 of 2 keer per jaar dat die snelheid echt een probleem is, betaal ik wel ruim de helft minder dan die dure gele sectorgenoot).

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 19 april 2022, 09:32

Het belangrijkste bij het alléén wonen is je financien onder controle te houden.
Je hebt een aantal vaste terugkerende betalingen te doen.
Je hypotheek betaling - Gas - Electriciteit - Telenet - Kadastraal inkomen - Ziekenkas - Zorgkas- Provincietaks - Water - Gsm - Brand en familiale verzekering -
Beste is een tweede rekening ( betaalrekening) te opnenen, er elke maand een vast bedrag op te storten (875 + 500 euro ) en vanuit die rekening al je vaste kosten via dommiciliering te laten verlopen.
Op einde van het jaar te evalueren, en mogelijks de vaste kost van 500 euro op te trekken.
Op die manier zijn altijd je betalingen altijd in orde.
De rest van je loon welke op een andere rekening komt kan je dan spenderen aan eten, - social leven - kledy,, enz. enz.
Met een inkomen van 2000 euro is het perfect doenbaar om alleen te wonen op voorwaarde dat je je uitgaven onder controle hebt. 2000 - 1375 = 625 euro over voor eten enz.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 19 april 2022, 09:40

dave1976 schreef: ↑18 april 2022, 08:20 Persoonlijk zou ik bij hotel ouders blijven en verhuren. Financieel kun je geen betere zaak doen en is je eerste zorg al weg en kun je nog een stevige buffer opbouwen voor de toekomst.
Wat de verantwoordelijkheden betreft. Wat belet je om thuis afspraken te maken ivm wassen, strijken, koken, ... zodat je het tenminste al weet hoe te doen. En geloof me als je ooit alleen gaat wonen dan ga je versteld staan van wat je allemaal kan als je moet.
Succes alvast.
Financieel is "hotel mama" ongetwijfeld de beste keuze. Maar het gaat hier niet zozeer om het financiële maar meer over zelfstandig (leren) leven en dan is het eigen appartement de beste leerschool.

Thuis afspraken maken ivm wassen, strijken, koken ... Klinkt mooi maar is in de praktijk niet de beste leerschool. Waarom zou je 's avonds zelf koken als je vader of moeder al kookt? Idem voor wassen en strijken.
Meestal zijn het trouwens de ouders die de zelfstandigheid onbewust afremmen zolang je thuisblijft ("ik ben toch bezig en zal gauw je hemd meestrijken" enz ...).
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 19 april 2022, 19:53

RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Ik weet niet of dit de juiste topic is maar ik heb recent een appartement gekocht van 105m2 met 2 slaapkamers + garage in een drukke buurt.
Proficiat.
Wat is "recent" ?
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Ik twijfel of ik zou gaan alleen wonen of nog bij mijn ouders zou blijven en mijn app verhuren.
Heb je daar dan niet over nagedacht en een beslissing genomen voordat je dat appartement kocht ?
Wat was toen je plan en wat doet je nu eventueel twijfelen over je origineel plan ?
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Ik ben 25 jaar oud en verdien 2000-2100 netto per maand. Ik werk in de IT dus mijn projectie is wel dat ik meer en meer ga verdienen in deze sector.

Mijn lening is 800eu per maand + 75 euro kosten lift, syndicus etc.
Banken hanteren meestal 1/3 netto maandloon als maximum afbetalingslast voor "starters".
Jij bent er in geslaagd om een lening te krijgen met een afbetaling die hoger is dan 1/3 van je netto maandloon.
Leuk en perfect haalbaar, als je alleenstaande zonder kinderen bent, dan kan je zeer "flexibel" zijn qua financiën.
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Mijn auto is afbetaald dus er blijven nog gewoon de vaste kosten
- 60 p/m verzekering (700-750 per jaar)
- 40 p/m taksen (500 per jaar)
- 100-250 tankkosten p/m
- eten 100-200 p/m (?)
Leuk dat je auto is afbetaald, maar bedenk dat je afbetaalde auto niet eeuwig zal meegaan.
Spaar dus ook om in de toekomst een nieuwe auto te kunnen kopen wanneer het zich aandient.
In jouw geval is een bedrijfswagen mogelijks in het vooruitzicht, maar zie dat dan als een meevaller, reken er niet op.
Eten 100-200 per maand lijkt mij nogal weinig, maar ja ... zoals ik reeds zei: als alleenstaande zonder kinderen kan je zeer flexibel zijn. Als je de helft van je maaltijden gratis bij je ouders nuttigt, dan komt je wellicht wel aan 100-200 EUR per maand.
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Ik wou eerst alleen gaan wonen want ik voel mij beetje te verwend bij mijn ouders op vlak van geen verantwoordelijkheden, eten staat klaar, was is gedaan, rekeningen zijn betaald dus ik moet maar gewoon werken en thuis komen en kan ik genieten.
Dat is allemaal zeer persoonlijk lijkt mij.
Bovendien:
Bepaalde ouders zullen hun 25-jarig kind nog altijd strikt huisregels laten naleven, andere ouders geven alle vrijheid. En alle schakeringen ertussen.
Bepaalde ouders zullen een financiële vergoeding vragen van hun 25-jarig inwonend werkend kind, andere ouders doen dat niet. Wederom met alle schakeringen, sommige ouders vragen mogelijks zelfs een te hoge financiële vergoeding.
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Nu twijfel ik of het wel haalbaar is of dat ik te veel in problemen ga komen financieel maar ook op vlak van organisatie (Ik heb ADHD).
Mij lijkt het dat je een gemiddeld inkomen hebt (edit: als 25-jarige bovengemiddeld). Dat is dus in elk geval (zelfs makkelijk) haalbaar als je het wil.
Uw ADHD en/of eventueel andere populaire aandoeningen, daar spreek ik mij niet over uit ;)
RS7 schreef: ↑17 april 2022, 21:27 Is het dan verstandiger om mijn app te verhuren en mijn garage apart zodanig dat de huurder mijn lening deels afbetaald en zo eventueel 50-100 netto overhou per maand extra of toch ga wagen om alleen te wonen en eruit te leren?
Dat is geen kwestie van "verstandiger", maar van je eigen wensen/ambities/etc.

Gesloten
  • Afdrukweergave

11 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy