Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Als starter studio kopen te Gent

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
Tjah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tjah
Verstuur privébericht

Als starter studio kopen te Gent

• Citeer

Bericht door Tjah » 21 februari 2018, 11:19

Beste allen,

Ik ben nu 23 jaar van leeftijd en zal nu reeds een jaar werkende zijn na afstuderen. Ik zit met het idee dat blijven huren wat geldverlies is omdat je all in toch wel aan kosten zit lopende van 600-700 euro per maand. Nu was mijn idee om een studio met slaaphoek te kopen voor 140.000 euro all-in waarbij ik 90% van het bedrag zou moeten lenen. Dit zou neerkomen op een afbetaling van 550-600 euro per maand over een lening van 20-25 jaar. Misschien een puntje extra info, mijn nettoloon bedraagt 1900-2000 euro per maand zonder kosten van wagen/benzine/verzekering/etc. Enkel voedsel eigenlijk.

Het plan is om hier te wonen voor 5-7 jaar en dan te zien om een tussenstapwoning to huren/kopen samen met danmalige vrouw eventueel. De studio is gelegen te midden van Gent centrum en zou dus verhuurd kunnen worden tegen 550-600 euro per maand in de huidige markt.

Mijn vraag is nu of dit een slimme beslissing is om iets te kopen in plaats van te huren op mijn leeftijd wanneer ik het zou kunnen verhuren aan iets minder dan de kosten die ik heb aan lening + KI en dergelijk?

PS: misschien ben ik nog belangrijke zaken/informatie vergeten melden, als dit het geval zou zijn, vraag maar!

Alvast bedankt!

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

Re: Als starter studio kopen te Gent

• Citeer

Bericht door voodoo » 21 februari 2018, 11:44

Ik vind kopen wel een goede oplossing voor u.
Je spreekt over 140.000 euro inclusief kosten. Welke kosten houdt dit in?
Vanaf binnenkort worden de registratierechten verlaagd voor woningen onder de 200.000 euro. Hou er rekening mee dat de prijzen mogelijk kunnen stijgen hierdoor.
Hou er ook rekening mee dat je een hypotheek gaat moeten nemen. Dit kost ook nog eens een paar duizend euro.
Je wil 90% gaan lenen, dit is meer dan de 80% die banken vooropstellen. Niet zo erg, maar als je al enkele jaren werkt en nog niet meer hebt kunnen sparen gaan banken hun wel afvragen waarom dit zo is.

Op de site van Hellobank kan je een berekening doen van de kosten en krijg je voorstellen naar leningen toe. Zo heb je al een zicht of het mogelijk is voor u om deze aankoop te doen. Ik vermoed wel dat je maandelijkse aflossing iets lager gaat zijn als je nu zelf denkt.

Succes!

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tjah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tjah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tjah » 21 februari 2018, 11:51

voodoo schreef: ↑21 februari 2018, 11:44 1) Je spreekt over 140.000 euro inclusief kosten. Welke kosten houdt dit in?
2) Je wil 90% gaan lenen, dit is meer dan de 80% die banken vooropstellen. Niet zo erg, maar als je al enkele jaren werkt en nog niet meer hebt kunnen sparen gaan banken hun wel afvragen waarom dit zo is.
3) Op de site van Hellobank kan je een berekening doen van de kosten en krijg je voorstellen naar leningen toe. Zo heb je al een zicht of het mogelijk is voor u om deze aankoop te doen. Ik vermoed wel dat je maandelijkse aflossing iets lager gaat zijn als je nu zelf denkt.
Ten eerste, bedankt voor het snelle antwoord!
1) De kosten waarover ik het heb zijn aankoopkost, registratiekost,notariskost & leningkost. Het zou max wel eens kunnen oplopen tot 145.000 maar ik denk dat we in de buurt van 140.000 zitten.
2) Ik werk nu reeds iets minder dan een jaar en heb een goede 8000 euro kunnen sparen waarbij er eventueel op 1juni ook nog een 16.000 euro zou kunnen vrijkomen door verkoop aandelen.
3) Ben al gaan praten met De Hyptotheekwinkel en een paar banken en het idee dat ik krijg over de lening zijn de bedragen vermeld in de originele post. Deze kan inderdaad wat lager liggen maar ik denk altijd wat pessimistischer zodat ik op het ergste voorbereid ben ;D .

Nogmaals bedankt!

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Cydox » 21 februari 2018, 11:53

Een nog beter scenario is, zolang als uw ouders u verdragen, om in de familiewoonst te blijven hangen. Wat je daar kan sparen, ondanks een bijdrage, is enorm in vergelijking met wat je kan sparen als je er alleen voor staat.

Daarna, zou ik samenhuizen zetten, waarbij verschillende meestal jonge mensen samenwonen om de prijs van huren/afbetalen te drukken.

Ivm je studio: mogelijks moet je een parking huren gezien de buurt waar je zou wonen? Er kunnen kosten zijn in het gebouw zelf, periodiek poetsen, herstel aan lift/dak? Hoe oud is dat gebouw, moet je onkosten verwachten binnen x jaar?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

Tjah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tjah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tjah » 21 februari 2018, 12:03

--- quote verwijderd door webmaster, het is niet nodig te quoten op iets wat er net boven staat ---

Bedankt voor het antwoord!
1) Ik werk in Brussel en ouders wonen aan de kust wat de tocht van 3uur op en 3 uur terug met file ondraaglijk maakt. Ik woon ook al reeds 6 jaar te Gent door studies dus dit is geen optie.
2) Dit is inderdaad een piste om te bekijken maar dan keer ik terug op het punt dat huren wat geldverlies is omdat je hier toch ook meestal spreekt over een kost van 400-500 euro.
3) De studio zelf bedraagt 37m² woonoppervlakte, volledig vernieuwd (Niet direct onkosten te verwachten).
Bouwjaar: 1995
EPC: 240kWh
Extra kost per maand: Nog na te vragen

Note van mezelf: Het lijkt gewoon een opportuniteit om zo een vernieuwde studio te kunnen kopen voor zo'n prijs waar ik zelf in wil wonen en die me zo makkelijk verhuurbaar lijkt of verkoopbaar indien nodig. Dit door de toplocatie (voor studenten en stadsmensen) en de kwaliteit van de studio zelf.

esdimo
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer esdimo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door esdimo » 21 februari 2018, 12:23

zo'n 8 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie, vervolgens heb ik een klein appartement (1 jaar na m'n afstuderen) gekocht in een opkomende buurt in een Vlaamse grootstad, in een klein gebouw: doorslaggevend waren voor mij:

- je spaart ook door je hypotheek af te lossen en bouwt zo iets op (en als je inkomen stijgt de komende jaren kan je, indien je wenst, meer aflossen),
- de voordelige woonbonus / hypotheekaftrek van toen (dewelke ik steeds weer investeerde in renovaties en het vroegtijdig aflossen van de lening)
- waardevermeerdering van je woonst (inmiddels zo'n 30% op 7 jaar tijd in mijn geval)

nu 7 jaar later kan ik wel concluderen dat het verstandig was (in mijn geval): mijn woonst zal over 3 jaar afbetaald zijn... (dan ben ik 33jr. oud). en ik heb dus nooit huur betaald...

Let wel goed op:

- staat van de gemeenschappelijke delen en de te verwachten investeringen (dak, sanitair, ...).
- de extra kosten (lift?... gebouw in eigen beheer of via duur syndicuskantoor? ...)
- vraag vóór aankoop de laatste vergaderverslagen op van de VME van het gebouw (vereniging mede-eigenaars) om een zicht te krijgen op de gang van zaken ih gebouw.

succes!

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 21 februari 2018, 12:28

Bouwjaar 1995 en epc 240.
Is er toevallig elektrische verwarming?

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 februari 2018, 12:51

Je moet wel rekening houden als je een hypotheek hebt lopen, en later een ander eigendom zou willen aankopen, dat je dan nog voldoende kredietwaardig bent voor de bank om een tweede hypotheek aan te gaan.
De huurinkomsten dan van je eerste pand, worden maar voor een klein gedeelte in aanmerking genomen als " inkomen "
Van je bruto huur 550 euro moet je wel enkele kosten aftrekken , brandverzekering - Ki - leegstand -
kosten vernieuwing/verbeteringen - niet vergoede schade door huurders - spaarfonds van de gemeenschap -
Ook rekening houden dat je de eerste 7 / 8 jaar van je lening hoofdzakelijk intresten terugbetaald en weinig kapitaal.
Laatst gewijzigd door ludo op 21 februari 2018, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 21 februari 2018, 13:01

ludo schreef: ↑21 februari 2018, 12:51 De huurinkomsten dan van je éérste pand, worden maar voor een klein gedeelte in aanmerking genomen als " inkomen "
Voor 80 a 85 procent.

Tjah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tjah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tjah » 21 februari 2018, 13:36

Bedankt voor alle tot nu toe hulpvolle informatie!

@Vooodoo, we spreken inderdaad over een elektrische verwarming. voor- of nadeel in uw opinie?
@Ludo, wanneer er de stap wordt gezet naar de zogenaamde droomwoning te kopen dan neem ik aan dat je dit met 2 aangaat en daarbij rekening houdende met mijn verwachte loonstijging en deze van mijn toekomstige vrouw denk ik dat het verlies per maand van 100-300 euro rekening houdend met alle kosten bij verhuur niet een grote factor zal spelen?

Bedankt

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 februari 2018, 13:55

Bij een gezamenlijk inkomen van 4000 euro netto per maand is je kredietwaardigheid te lenen bedrag max. 344.000 euro.
Als ze daar de bestaande hypotheeklast aftrekken neem 104.000 euro, dan kan je nog 240.000 euro ontlenen in tweede rang als je een andere droomwoning wil kopen met je partner.
Gaat dus niet over paar honderd euro zoals jij het stelt.

Tjah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tjah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tjah » 21 februari 2018, 14:06

Bedankt voor het duidelijke antwoord Ludo!
Ik wist niet dat het zo kort door de bocht berekend werd eerlijk gezegd. Ik dacht niet dat ze 344.000 namen en gwn je huidige hypotheeklast ervan aftrekken. Ik dacht dat ze keken naar het gezamenlijk inkomen (laat ons zeggen 5000-6000 binnen 10-15j) en daarvan de kost aftrekken van het appartement (laat ons zeggen 800 all in om pessimistisch te zijn) en daarbij de verhuuropbrengst optellen ( 80% x €550) = 4640-5640 euro. Dit bedrag dan als basis gebruiken om je nieuwe hypotheeklening te berekenen. Dit is een ruwe schets hoe het in mijn hoofd omging maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik wil bedoelen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 februari 2018, 14:26

Een bank berekend je kredietwaardigheid naar rato van al je gezamenlijke inkomsten. Dit is uiteraard en moment opname .
Van het beschikbaar te lenen bedrag worden je nog openstaande schulden ( leningen - hypotheken enz. ) afgetrokken.Dus niet je maandelijkse afbetalingen, maar de openstaande schulden)
Het saldo daarvan is het maximum bedrag dat je nog kan lenen onder voorbehoud dat de waarde van het in pand geven van je eigendommen voldoende gewaarborgd is, zodat bij een eventuele gedwongen verkoop de bank er geen financiele kater eraan overhoudt.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 21 februari 2018, 16:21

Tjah schreef: ↑21 februari 2018, 13:36 Bedankt voor alle tot nu toe hulpvolle informatie!

@Vooodoo, we spreken inderdaad over een elektrische verwarming. voor- of nadeel in uw opinie?
...
Nadeel.
Ik kan mij niet uitspreken over de prijs voor de studio omdat ik de regio niet ken en niet weet of deze een prijs van 3.500 euro per m2 rechtvaardigd. Maar elektrische verwarming zorgt altijd voor een aanzienlijke minderwaarde.

In mijn opinie is elektrische verwarming heel duur en zorgt dit voor een minder huurwaarde van circa 100 a 200 euro per maand afhankelijk van de oppervlakte tov een identiek pand verwarmt met gas.
Ik wil hier niet over doordrammen, google eens nadelen elektrisch verwarmen en ook voordelen elektrisch verwarmen.
Zie wel dat je op onafhankelijke sites uitkomt. Praat ook eens met iemand die dat heeft.
Weet dat elektriciteit per kwh 3x zoveel kost dan aardgas. Dit wil niet zeggen dat je 3x zoveel aan verwarming en warm water gaat moeten betalen, maar toch.

Ik heb een kameraad gehad die vroeger een appartement huurde. Was vrij nieuw en die betaalde maar evenveel als ik voor mijn oud appartement in Brussel. Die heeft een eindafrekening gekregen van het kan niet meer, moest voor een appartement 180 euro per maand aan elektriciteit betalen. Dan spreek ik over bijna 10 jaar geleden. Nu zou dat 300 euro per maand zijn.

Andere kameraad heeft een jaar of 5 geleden een dikke villa gekocht, met elektrische verwarming. Ik heb hem toen aangeraden om die woning niet te kopen wegens enorme elektriciteitskosten. Die heeft toen nog een heel deel van de prijs kunnen doen door die verwarming, maar huis dus toch gekocht. Ik ga u de details besparen, maar die heeft nu en zonnepanelen en een openhaard laten installeren en een warmtepomp.

Pas daar mee op in ieder geval, toch wel een tip die ik je kan geven.

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Cydox » 21 februari 2018, 16:59

Elektrisch verwarmen is niet goedkoop, maar het is geen losstaand huis, maar een studio'tje.

37 m² en redelijke EPC waarde lijkt me, als er een oud vrouwtje onder je woont en er nog iets boven je is ook, zal je al niet teveel moeten verwarmen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

Gesloten
  • Afdrukweergave

26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy