Alternatief voor good old kasbon op LT
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Alternatief voor good old kasbon op LT
Beste mensen,
Gelet op de laatste ontwikkelingen in het TAK 21 verhaal, volgende vraaag:
Kan iemand mij eens een risicolaag tot risicoloos alternatief geven voor een goeie, ouwe kasbon, met een mooie rente van 4% destijds, belegd bij Argenta.
Betreft 60+'er die zo'n 12000 tot 15000 € op langere termijn (8 tot 10 jaar) wenst te beleggen.
Tot voor een paar weken was ik resoluut voor een "Allianz Invest For Life 3 A" gegaan, maar, ik begin (cfr de zo stablele spelers Ethias en Integrale) mijn wenkbrauwen te fronsen bij het TAK21-verhaal. Ik zie het al voor me: 2 jaar snoeiharde promotie, aantrekkelijke opbrengsten, het derde jaar komt men met iets nieuws op de markt en daar gaan je relatief mooie opbrengsten.
Heb nog bedenktijd tot 1 april a.s. gekregen
Grtz,
Mats
Gelet op de laatste ontwikkelingen in het TAK 21 verhaal, volgende vraaag:
Kan iemand mij eens een risicolaag tot risicoloos alternatief geven voor een goeie, ouwe kasbon, met een mooie rente van 4% destijds, belegd bij Argenta.
Betreft 60+'er die zo'n 12000 tot 15000 € op langere termijn (8 tot 10 jaar) wenst te beleggen.
Tot voor een paar weken was ik resoluut voor een "Allianz Invest For Life 3 A" gegaan, maar, ik begin (cfr de zo stablele spelers Ethias en Integrale) mijn wenkbrauwen te fronsen bij het TAK21-verhaal. Ik zie het al voor me: 2 jaar snoeiharde promotie, aantrekkelijke opbrengsten, het derde jaar komt men met iets nieuws op de markt en daar gaan je relatief mooie opbrengsten.
Heb nog bedenktijd tot 1 april a.s. gekregen
Grtz,
Mats
Re: Alternatief voor good old kasbon op LT
Carmignac Sécurité
Robeco Lux-O-rente
US Aggregate Bond van JPM ( is wel in USD )
Templeton Glob Bond
Als het over een belangrijk bedrag gaat: een mix van de 4
Robeco Lux-O-rente
US Aggregate Bond van JPM ( is wel in USD )
Templeton Glob Bond
Als het over een belangrijk bedrag gaat: een mix van de 4
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Alternatief voor good old kasbon op LT
Record Step Up 10 jaar, actueel rendement 4,35% of zoiets
Credimo Tak 21
Spaarrekening
Credimo Tak 21
Spaarrekening