Altijd ongeldige code bij overschrijving
Altijd ongeldige code bij overschrijving
Op mijn zichtrekening staat altijd 0 euro. Ik doe een interne overschrijving van spaar plus naar zicht en klik op "Teken en verstuur onmiddellijk". Ik bevestig met digipass en wacht tot er op komt dat transactie aanvaard is.
Vervolgens voer ik een nieuwe overschrijving in van zicht naar externe rekening en klik op "Teken en verstuur onmiddellijk". Vervolgens toets ik de cijfers in op de digipass en vul ik het nummer in. En altijd opnieuw krijg ik daarna de melding "Ongeldige code. Gelieve opnieuw te proberen of neem contact op met het Contact Center." en moet ik een nieuwe code aanmaken op de digipass met 2x op S te duwen, bv: +S+S++PIN code++100++XXXXX+
En dan wordt het wel altijd aanvaard. Kan dit eens nagekeken worden? Of wat doe ik verkeerd?
Vervolgens voer ik een nieuwe overschrijving in van zicht naar externe rekening en klik op "Teken en verstuur onmiddellijk". Vervolgens toets ik de cijfers in op de digipass en vul ik het nummer in. En altijd opnieuw krijg ik daarna de melding "Ongeldige code. Gelieve opnieuw te proberen of neem contact op met het Contact Center." en moet ik een nieuwe code aanmaken op de digipass met 2x op S te duwen, bv: +S+S++PIN code++100++XXXXX+
En dan wordt het wel altijd aanvaard. Kan dit eens nagekeken worden? Of wat doe ik verkeerd?
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Altijd ongeldige code bij overschrijving
Beste, om dit te kunnen nakijken hebben wij wat meer details nodig. Mogen wij u vragen u volledige gegevens (naam en rekeningnummer + telefoonnummer) door te sturen op volgende mail adres : salessupport@ethias.be. Wij zullen dan terug contact opnemen met u.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.