Alychlo investeringsfonds
TIP
Alychlo investeringsfonds
Uit DE TIJD van zaterdag :" Maak van Alychlo een nieuw Sofina met een volledig Belgische focus, daar zit toch
iedereen op te wachten" ?
"Marc Coucke kan beleggers toegang geven tot een bont palet icoonbedrijven met een streepje topvoetbal".
Denkpiste of reeds een proefballonnetje
iedereen op te wachten" ?
"Marc Coucke kan beleggers toegang geven tot een bont palet icoonbedrijven met een streepje topvoetbal".
Denkpiste of reeds een proefballonnetje
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
Re: Alychlo investeringsfonds
Ik las het dit weekend ook en ik denk dat heel wat andere beleggers hier net zoals ik in zouden investeren, mooie en creatieve Belgische bedrijven en voor de lange termijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vrees dat dit niet in Couckes successieplannning past.
ik denk dat het geen slecht idee is...
Hij heeft een mooie portefeuille bijeengespaard, dus waarom niet?
Hij heeft een mooie portefeuille bijeengespaard, dus waarom niet?
Ik denk dat al die andere holdings ook zo begonnen zijn, bijna altijd met één of enkele stichtende familie(s) aan de basis.
Een beursgang zou een idee kunnen zijn om kapitaal op te halen voor grotere investeringen, als Coucke daar de behoefte toe voelt. Ik heb niet de indruk dat dit nu het geval is, maar ik vermoed dat Alychlo gemakkelijk een miljard euro kan ophalen om in één klap een flinke stap vooruit te zetten en een stevige maat groter te worden. Misschien (bijna) zo groot als Sofina tien jaar geleden.
Een beursgang zou een idee kunnen zijn om kapitaal op te halen voor grotere investeringen, als Coucke daar de behoefte toe voelt. Ik heb niet de indruk dat dit nu het geval is, maar ik vermoed dat Alychlo gemakkelijk een miljard euro kan ophalen om in één klap een flinke stap vooruit te zetten en een stevige maat groter te worden. Misschien (bijna) zo groot als Sofina tien jaar geleden.
Ik heb toch ook niet de indruk dat Coucke momenteel cash nodig heeft: zie verkoop Ceres Pharma & Ekopak.dreamy schreef: ↑29 maart 2021, 17:38 Ik denk dat al die andere holdings ook zo begonnen zijn, bijna altijd met één of enkele stichtende familie(s) aan de basis.
Mogelijks kan dit wel een denkoefening zijn in nabije toekomst
Bogleheadsportefeuille: IWDA (40%) - EMIM (40%) - AGGH (20%)
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
De dag dat Coucke de garnaal gaat laten meespelen, boer pas op uw eieren.
Dat was vorige week ook goed geprobeerd door de Blauwzwarten, aandelen zonder dividend.
Dat was vorige week ook goed geprobeerd door de Blauwzwarten, aandelen zonder dividend.
Estate Guru believer.
-
Afrodiziak
- Sr. Member

- Contacteer:
Da's geen ballonetje oplaten, maar wishfull thinking van de journalist(e).
Waarover moeten ze altijd schrijven om hun gazet gevuld te krijgen...
Iets dat mij dan veeleer opvalt mbt de Alychlo-portefeuille, en dit al jaren:
Het is bon ton te zeggen dat de kleine belegger te veel rond de kerktoren belegt, en te weinig exposure heeft aan de mondiale beurs/economie...
Kijk nog eens naar de Alychlo-portefeuille...
Home bias, anyone ?
Waarmee dus ook weeral een cliché naar de prullenbak mag...
Waarover moeten ze altijd schrijven om hun gazet gevuld te krijgen...
Iets dat mij dan veeleer opvalt mbt de Alychlo-portefeuille, en dit al jaren:
Het is bon ton te zeggen dat de kleine belegger te veel rond de kerktoren belegt, en te weinig exposure heeft aan de mondiale beurs/economie...
Kijk nog eens naar de Alychlo-portefeuille...
Home bias, anyone ?
Waarmee dus ook weeral een cliché naar de prullenbak mag...
https://twitter.com/orakelvanoilsjt
Jij hebt uw nickname ook niet gestolen hédreamy schreef: ↑29 maart 2021, 17:38 Ik denk dat al die andere holdings ook zo begonnen zijn, bijna altijd met één of enkele stichtende familie(s) aan de basis.
Ik droom mee met u
Marc Coucke blijft zijn imperium uitbouwen.
Instap aan boord bij The Italian Sea Group, een Toscaanse scheepsbouwer van luxejachten.
Ook modekoning Giorgio Armani tekent in op de beursgang.
bron : Het Nieuwsblad
Instap aan boord bij The Italian Sea Group, een Toscaanse scheepsbouwer van luxejachten.
Ook modekoning Giorgio Armani tekent in op de beursgang.
bron : Het Nieuwsblad