Amazon.de & Amazon.fr
Re: Amazon.de & Amazon.fr
Voor chrome bestaat er een extensie waarbij je in 1 oogopslag ziet op welke amazon site je moet zijn, de naam van die extensie ontsnapt mij alleen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Nog vrij snel gevonden: Kiwi Amazon Prijsvergelijking
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Dankje;) handig
mobiel
mobiel
voor Firefox:Vaganzza schreef:Voor chrome bestaat er een extensie waarbij je in 1 oogopslag ziet op welke amazon site je moet zijn
https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... wi_amazon/
Deze is ook handig om te zien hoe de prijs van een product geëvolueerd is
http://de.camelcamelcamel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://de.camelcamelcamel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
geld idd voor de meeste artikelen behalve voedingsproducten waar de BTW in België 6% is en in Duitslang 7% zodat je zelfs iets minder moet betalen in dat geval. Heb wel ondervonden dat de BTW voor België enkel toegepast wordt voor goederen verkocht door Amazon zelf, niet voor goederen aangeboden door onderaannemers (maar verzonden door Amazon.jens_dev schreef:In DE is de btw ook iets lager dus de prijzen op de website zullen bij betaling iets hoger uitkomen.
Heb nu ook de extensie voor Chrome geïnstalleerd, echt handig en idd meestal Duitsland goedkoper maar niet altijd.
het gras is altijd groener aan de overkant
-
jan_de_man
- Newbie

- Contacteer:
Ik zou vooral oppassen, amazon.de, .fr, .uk, ...
Ik heb 2 jaar geleden een aankoop gedaan en betaalt met visakaart - er was geen andere optie ...
Vorige maand wilde ik plots terug iets kopen, maar ik moest zelfs mijn kaartnummer niet meer invoeren !! Hadden zij dus onthouden, ik had dus feitelijk al betaalt vanaf het moment dat ik het product aanklikte !! Dus let op met aankopen op internet !
Ik heb 2 jaar geleden een aankoop gedaan en betaalt met visakaart - er was geen andere optie ...
Vorige maand wilde ik plots terug iets kopen, maar ik moest zelfs mijn kaartnummer niet meer invoeren !! Hadden zij dus onthouden, ik had dus feitelijk al betaalt vanaf het moment dat ik het product aanklikte !! Dus let op met aankopen op internet !
Je moet inderdaad maar 1 keer visa-kaart koppelen aan je account op Amazon. Je hebt wel nog verschillende stappen met product in winkelmandje leggen, totaalbedrag zien en daarna aankoop definitief maken. Zelfs daarna kan je aankoop nog kosteloos annuleren wanneer product nog niet in het verzendproces zit. Ik heb eigenlijk enkel goede ervaringen met Amazon en heb er al tientallen aankopen gedaan, zowel op .de, .fr als .co.uk. Het bedrag van je aankoop gaat ook pas van je visa-kaart op moment dat product verzonden wordt.
Ik heb ook al meegemaakt dat product goedkoper was geworden op dag dat het bij mij aankwam of nog onderweg was. Ik heb dit toen via email gemeld aan Amazon en kreeg verschil teruggestort. Hier moet je wel geluk mee hebben. Een andere keer werd het wel geweigerd en kreeg ik als uitleg dat prijzen steeds kunnen wijzigen.
Ik heb ook al meegemaakt dat product goedkoper was geworden op dag dat het bij mij aankwam of nog onderweg was. Ik heb dit toen via email gemeld aan Amazon en kreeg verschil teruggestort. Hier moet je wel geluk mee hebben. Een andere keer werd het wel geweigerd en kreeg ik als uitleg dat prijzen steeds kunnen wijzigen.
Wel bizar - maar positief natuurlijk - dat de Belgen nog steeds kunnen bestellen op willekeurig welke Amazon-site. Andere grote verkopers switchen je meteen manu militari naar een .be-domein waar alles hetzelfde is, maar de prijzen 30% hoger.
Hallo,
klein vraagje: De leveringen bij Amazon gebeuren toch tijdens de week? Nemen jullie dan een dag verlof of hoe gaat dat dan in zijn werk als je aan het werk bent?
bedankt voor de info.
klein vraagje: De leveringen bij Amazon gebeuren toch tijdens de week? Nemen jullie dan een dag verlof of hoe gaat dat dan in zijn werk als je aan het werk bent?
bedankt voor de info.
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Meestal is het bpost die levert, dan krijg je een briefje in de brievenbus als je niet thuis bent.
Daarmee kan je vanaf 's anderendaags je pakket gaan afhalen op de post. Je kan ook een "tweede aanbieding" aanvragen (on-line of via de telefoon) om te laten leveren op een dag dat je wel thuis bent. Sinds een paar maanden levert bpost ook pakketjes op zaterdag.
Zelf wissel ik periodes van thuiswerk af met periodes in het buitenland. Ideaal om zaken aan mijn deur te laten leveren als in in Belgenland ben.
Daarmee kan je vanaf 's anderendaags je pakket gaan afhalen op de post. Je kan ook een "tweede aanbieding" aanvragen (on-line of via de telefoon) om te laten leveren op een dag dat je wel thuis bent. Sinds een paar maanden levert bpost ook pakketjes op zaterdag.
Zelf wissel ik periodes van thuiswerk af met periodes in het buitenland. Ideaal om zaken aan mijn deur te laten leveren als in in Belgenland ben.
Klopt, en je hebt 14 dagen tijd om het pakje op te halen bij het postkantoor en elke kantoor is ofwel zaterdagvoormiddag ofwel een avond in de week wat langer open dacht ik. Amazon levert bij mijn weten altijd via Bpost en ik bestel er regelmatig.
edit: heb het over amazon.de en amazon.fr, die leveren in ieder geval altijd via bpost en volgens mij ook amazon.co.uk maar dat is al enkele jaren geleden dat ik daar nog besteld heb.
edit: heb het over amazon.de en amazon.fr, die leveren in ieder geval altijd via bpost en volgens mij ook amazon.co.uk maar dat is al enkele jaren geleden dat ik daar nog besteld heb.
Laatst gewijzigd door kweeni op 17 maart 2015, 16:11, 2 keer totaal gewijzigd.
het gras is altijd groener aan de overkant
Ik heb voor spoedbestellingen uit de US (Amazon.com) al leveringen gekregen via DHL of UPS.kweeni schreef:... Amazon levert bij mijn weten altijd via Bpost en ik bestel er regelmatig.
Ik laat het gewoon op mijn werk afleveren ...