amazon versus netflix
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Re: amazon versus netflix
Amazon prime is de goedkoopste.
Bij Netflix kan je kiezen uit vier verschillende tarieven met de daarbij eventuele extra diensten naargelang je meer zou betalen.
Persoonlijk heb ik beiden.
Bij Netflix kan je kiezen uit vier verschillende tarieven met de daarbij eventuele extra diensten naargelang je meer zou betalen.
Persoonlijk heb ik beiden.
Kan je bij Amazon.nl hetzelfde verkrijgen als bij Amazon.fr?
Kan je gemakkelijk switchen van de fr versie aan 5.99€ naar de nl versie aan 2.99€?
Kan je gemakkelijk switchen van de fr versie aan 5.99€ naar de nl versie aan 2.99€?
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Je kan alvast van de Duitse versie switchen naar de Nederlandse. Mijn vrouw heeft dat eens gedaan. Hoe dat moet weet ik niet.
Hoe je dat switchen doet heb ik gevonden, alleen is het niet klaar en duidelijk dat je Amazon Prime abonnement meegaat naar het nieuwe land.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Je prime abbo dat je jaarlijks betaald bij De wordt geannuleerd als je op nl abbo neemt. Maar van het maandelijks blijven beide naast elkaar lopen. Dat heb ik toch voorgehad.
Blijkbaar moet je het land veranderen maar dat staat bij mij al op België. In de lijst van landen staat Nederland zelfs niet tussen. Iemand enig idee hoe dat moet?